Citat:
Ursprungligen postat av
Nejellerva
Varför skulle Jocke prata om att du gör hyss?
Börjar bli lite drygt att ha en lur som byter ut ord mot helt andra ord, som att lurjöveln chansar på att jag ville skriva ett annat ord, men hela meningen är ju förstörd om bara ett ord byta ut, som där. Borde stänga av det där.
Jockiboi har pratat om att jag begår för mycket hyss på Flashback för att Jockiboi inte skulle efterlysa min identitet, i syfte att dreva lite mer, mot ännu en som har fel åsikter.
Han misslyckades hitta alla efterlysta identiteter förutom en , 400ben, och han åkte dom hem till.. och Chrippa doxade han adress vilket gjorde att foll gick till adressen och vandaliserde bilen på uppfarten.
Sen gjorde Chrippa en video om det, och beröttade hur det inte var hans fel att bilen vandliserades efter att Chrippa gav ut adressen så att galningarnhittade till bilen.
Sen gick det snabbt, Chrippas kanal försvann.
Doxing är strikt förbjudet.
Jockiboi sa vänta lite, låt oss adsmaxxa medans vi låtsas att det ör ett mysterium hur Chrippas konto stängdes efter doxningen.
Så dom gjorde det, och tjänade några miljoner.
Det handlar inte om kvalitet eller att kreatören vill ge tittarna nått positivt, men ordet content betyder 'en avskalad produkt vars enda värde mäts i engagemang", dvs så länge folk engagerar sig i Jockes draman så har hans videos ett vörde.