2026-06-02, 12:48
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etungir
Jag har aldrig sett Lionell vara med andra barn, Lunabell verkar vara med Lisens tvillngar när pontus är med jockiboi

Jag ser aldrig andra barn när Lionell Lunabell fyller år, bara vuxet sällskap

Blir intressant när Lunabell börjar skaffa pojkvänner, ska Jockiboi godkänna dom som Al Bundy och Kellys pojkvänner?

Anna Book är ett barn.
Citera
2026-06-02, 12:50
Medlem
vichy6s avatar
Såg just serien om ”Nattryttarna”, väntar på Jonnas historia.

Allt är sorgligt.
Citera
2026-06-02, 12:59
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Hans kroniska gamnacke har han fått av att läsa den här tråden, cuckboien

100% , se upp ungdomar in making.

Jocke löser maniskt allt. Han svarade på Dm mitt i natten (förr?)
Citera
2026-06-02, 13:38
Medlem
KungPungPats avatar
Jockiboi hade setat i fängelse redan om han filmade sina barn som han gör, om dom var i Frankrike, och om dom var i Amerika så hade ungarna ägt rätt till pengarna som Jockiboi tjänar på att filma ungarna.

I Sverige däremot, vem fan bryr sig om ungar som man kan avla fram och filma dom för att tjäna pengar.

Frågar Google hur illa detta är:
Citat:
Det där är en djupt oetisk situation som väcker starka moraliska och juridiska frågor. Ur ett strikt juridiskt perspektiv i Sverige är det olagligt att skriva över föräldraskapet till en annan man på det sättet, då faderskapspresumtionen (eller föräldraskapspresumtionen) gäller. Att dessutom planera att använda ett barn i vinstsyfte på plattformar som YouTube berör flera centrala etiska dilemman:

Barnets rättigheter: Enligt FN:s konvention om barnets rättigheter (barnkonventionen) har varje barn rätt till liv, överlevnad och utveckling, samt rätt att inte utnyttjas. Att i förväg planera att använda ett barn för ekonomisk vinning betraktas av många psykologer och jurister som en form av exploatering.

Integritet och samtycke: Ett spädbarn kan inte ge sitt samtycke till att exponeras för offentligheten. En sådan exponering kan påverka barnets integritet, psykiska hälsa och framtid negativt.

Föräldraskap och psykosociala konsekvenser: Barnets rättsliga och biologiska ursprung blir väldigt rörigt. Om detta uppdagas kan det leda till svåra identitetskriser för barnet och rättsliga tvister om vårdnaden.

Ja, vänta bara , tills ungen inser vissa saker.. oj oj oj vad arg jag hade blivit om det kom fram att min konstiga far inte ens är min far, utan bara en slavdrivare som utnyttjade mig sen jag spädbarn liksom, med videokameror överallt, och inget samvete nånstans, hos föräldrarna.

Ärlig talat så tror jag att nån kommer mörda Jockiboi, om det blir hans låtasson eller nån utomstående som har fått nog, det återstår att se.

Inte fan kan man visa upp för allmänheten att man är så mentalt sjuk att man är far till nån annans unge, eller jo man kan väl visa det, men folk kommer bli arga också, snuten kanske slänger han i fängelse, och det kanske vore bättre det.. om man har visat vem man är, genom att vara pappa till nån annans unge.
Senast redigerad av KungPungPat 2026-06-02 kl. 13:47.
Citera
2026-06-02, 13:53
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jockiboi hade setat i fängelse redan om han filmade sina barn som han gör, om dom var i Frankrike, och om dom var i Amerika så hade ungarna ägt rätt till pengarna som Jockiboi tjänar på att filma ungarna.

I Sverige däremot, vem fan bryr sig om ungar som man kan avla fram och filma dom för att tjäna pengar.

Hur fungerar pedofiler/hebefiler när det gäller barn inom familjen?
Frågar åt en vän
Citera
2026-06-02, 13:58
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Hur fungerar pedofiler/hebefiler när det gäller barn inom familjen?
Frågar åt en vän

Jockiboi efterlyste mig sist jag skrev så.
Antar att det är en öm punkt att skriva så.
Nu kanske han efterlyser dig med. Läskigt värre lol.
Citera
2026-06-02, 14:20
Medlem
Ludans avatar
Citat:

Fan 😯
Citera
2026-06-02, 14:24
Avstängd
Nejellervas avatar
Citat:
Jag tror inte att ett knyst kommer att sägas om detta. Jockiboi är duktig på att hålla tyst när jag har gjort hyss.

Väldigt extremt gjort, att lura en unge att han är ungens far, i syfte att tjäna pengar på ungen genom Youtube.

Det kommer inte sägas ett knyst eftersom Jockiboi vill inte det när alla som ser trollkarlen tänker samma sak.
Sjukt att han inte fattade det dock, att den inte är supersmart att visa upp pappan till den köpta ungen.

Man kan ju undra vad Jocke betalade för ungen, eller om betalningen bara var att trollkarlen får vara nära en sån enorm stjärna som Jockiboi, de efterblivnas konung.

Varför skulle Jocke prata om att du gör hyss?
Citera
2026-06-02, 14:49
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Varför skulle Jocke prata om att du gör hyss?

Börjar bli lite drygt att ha en lur som byter ut ord mot helt andra ord, som att lurjöveln chansar på att jag ville skriva ett annat ord, men hela meningen är ju förstörd om bara ett ord byta ut, som där. Borde stänga av det där.

Jockiboi har pratat om att jag begår för mycket hyss på Flashback för att Jockiboi inte skulle efterlysa min identitet, i syfte att dreva lite mer, mot ännu en som har fel åsikter.
Han misslyckades hitta alla efterlysta identiteter förutom en , 400ben, och han åkte dom hem till.. och Chrippa doxade han adress vilket gjorde att foll gick till adressen och vandaliserde bilen på uppfarten.

Sen gjorde Chrippa en video om det, och beröttade hur det inte var hans fel att bilen vandliserades efter att Chrippa gav ut adressen så att galningarnhittade till bilen.

Sen gick det snabbt, Chrippas kanal försvann.
Doxing är strikt förbjudet.
Jockiboi sa vänta lite, låt oss adsmaxxa medans vi låtsas att det ör ett mysterium hur Chrippas konto stängdes efter doxningen.
Så dom gjorde det, och tjänade några miljoner.

Det handlar inte om kvalitet eller att kreatören vill ge tittarna nått positivt, men ordet content betyder 'en avskalad produkt vars enda värde mäts i engagemang", dvs så länge folk engagerar sig i Jockes draman så har hans videos ett vörde.
Citera
2026-06-02, 14:53
Medlem
Citat:

Hur många år är Jockibois dotter ? Tänk om hon hittar sin pappas cigaretter och börjar smygröka !
Fy fan, man blir ju mörkrädd av tanken
Citera
2026-06-02, 15:10
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Hur många år är Jockibois dotter ? Tänk om hon hittar sin pappas cigaretter och börjar smygröka !

Någon av Jockes vänner kanske ber henne göra det framför honom när pappa inte är i närheten? Eller Jocke själv vill se henne röka i lack och stövlar
Citera
2026-06-02, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Hon fyller 8 år om några månader. Börjar ju närma sig den åldern som han föredrar. Jag tror dock inte att han kommer gå på henne. Däremot hade jag varit väldigt nervös om min dotter var kompis med Lunabelle!

Hoppas att han sitter i fängelse under barnens ungdomstid. Han har ju onekligen gjort mer än tillräckligt för att skaka galler några år. Gäller bara att bevisa alla galenskaper!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in