2026-06-02, 11:25
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Men ser du inte likheten mellan honom och Lundabelle? Jag tror verkligen att hon är hans barn.

Pojkarna däremot ...oklart!

Men är det som du skriver så är det heller ingenting som förvånar. Han är ju van vid att ljuga, grina och böla för att få sin väg!

Blir på riktigt löjligt. Jocke VAR knullkarl med ciggdoftande käft. Nu dock gubbe.

Väntar på att Expressen skriver om Jockes sista knull med frun.
Citera
2026-06-02, 11:25
Medlem
Ludans avatar
Citat:
I know ...ville vara lite kryptisk för att undvika avstängning. Tror till och med han läste denna tråd när han stod på Grönan och låtsasdes lajva DJ.

Jag har inte skrivit att han har konto här, för man behöver ju inte ha det om man bara ska läsa, eller hur? 😉
Citera
2026-06-02, 11:26
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etungir
När man ser jockiboi på gröna lund senaste

https://youtu.be/pO72O5jW6ig?si=B5jkIKclhisvKHGJ

Det man reagerar på, får barnen inte leka med andra barn förutom närmaste omkretsen? Som tex pontus barn, eller den svarta killens barn?

Man ser inte Lionell Lunabell leka med andra barn?

Är det kontrollsbehov fram tills dom är tonåringar vilka som ska få vara deras kompisar?

Ungarna kommer garanterat bli rejält rebelliska.
Citera
2026-06-02, 11:29
Medlem
vichy6s avatar
Äktenskap och hebefili/pedofili går inte ihop. Det är därför den SMaRtA Jonna väljer andra äldre ( barnvakt).

Minns ni att Anjo hajpade nån b-kändis att bokstavligen berätta om BBL… fan hände?

Rota gärna upp klippet när Jonna dissar sin egna röv i lack.
Citera
2026-06-02, 11:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
När man ser jockiboi på gröna lund senaste

https://youtu.be/pO72O5jW6ig?si=B5jkIKclhisvKHGJ

Det man reagerar på, får barnen inte leka med andra barn förutom närmaste omkretsen? Som tex pontus barn, eller den svarta killens barn?

Är det kontrollsbehov fram tills dom är tonåringar vilka som ska få vara deras kompisar?
Andra kanske inte vill ha sina barn i den osunda miljön
Citera
2026-06-02, 11:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Ungarna kommer garanterat bli rejält rebelliska.

Jag har aldrig sett Lionell vara med andra barn, Lunabell verkar vara med Lisens tvillngar när pontus är med jockiboi

Jag ser aldrig andra barn när Lionell Lunabell fyller år, bara vuxet sällskap

Blir intressant när Lunabell börjar skaffa pojkvänner, ska Jockiboi godkänna dom som Al Bundy och Kellys pojkvänner?
Citera
2026-06-02, 11:53
Medlem
Citat:

Vad djup 03:33-analys du presenterar.
Barnen går i skola som alla andra barn.
Om Jocke och Jonnas produktionsteam inte väljer att filma när Jocke och Jonnas barn leker med andra barn, så kanske det skulle kunna vara med hänsyn till att det vore olämpligt att filma andras småbarn och lägga ut på Youtube som content?
I undantagsfall skulle det eventuellt kunna vara okej, med tillåtelse från de andra barnens föräldrar.
Det förvånar mig inte det minsta att ni Jocke anti-fandoms i vanlig ordning tror att de små klipp ni ser på Youtube är korrekt representation av en hel familjs kompletta liv.
Har ni någonsin sett Jocke och Jonna lägga ut klipp på när Lunabelle sover i sin säng mitt i natten? Om inte, betyder det då att Lunabelle aldrig sover? Det är den typen av frågor som ni kan fundera på.
Citera
2026-06-02, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dolemite
Vad djup 03:33-analys du presenterar.
Barnen går i skola som alla andra barn.
Om Jocke och Jonnas produktionsteam inte väljer att filma när Jocke och Jonnas barn leker med andra barn, så kanske det skulle kunna vara med hänsyn till att det vore olämpligt att filma andras småbarn och lägga ut på Youtube som content?
I undantagsfall skulle det eventuellt kunna vara okej, med tillåtelse från de andra barnens föräldrar.
Det förvånar mig inte det minsta att ni Jocke anti-fandoms i vanlig ordning tror att de små klipp ni ser på Youtube är korrekt representation av en hel familjs kompletta liv.
Har ni någonsin sett Jocke och Jonna lägga ut klipp på när Lunabelle sover i sin säng mitt i natten? Om inte, betyder det då att Lunabelle aldrig sover? Det är den typen av frågor som ni kan fundera på.

Här får jag hålla med dig. Det är klart att barnen leker med kompisar men att det inte passar att filma då!

Men det här med ”anti-fandom”… Jag kan ju bara tala för mig själv. Jag avskyr Joakim av flera anledningar. Den främsta är att han skadar människor och på riktigt förstör folks liv utan att blinka. Det är förbryllande att så många inte ser igenom det!

Betyder det att majoriteten är dumma i huvudet? Ja, de som följer Jocke är i mångt och mycket just det. Men jag kan inte låta bli att fascineras! Det är därför jag hänger här. Plus att jag håller på och skriver en bok om detta fenomen. Den är fiktiv men baserad på verkliga händelser. Väldigt ”kul” att göra research faktiskt …
Citera
2026-06-02, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Här får jag hålla med dig. Det är klart att barnen leker med kompisar men att det inte passar att filma då!

Men det här med ”anti-fandom”… Jag kan ju bara tala för mig själv. Jag avskyr Joakim av flera anledningar. Den främsta är att han skadar människor och på riktigt förstör folks liv utan att blinka. Det är förbryllande att så många inte ser igenom det!

Betyder det att majoriteten är dumma i huvudet? Ja, de som följer Jocke är i mångt och mycket just det. Men jag kan inte låta bli att fascineras! Det är därför jag hänger här. Plus att jag håller på och skriver en bok om detta fenomen. Den är fiktiv men baserad på verkliga händelser. Väldigt ”kul” att göra research faktiskt …

Låt inte mitt förklarande av självklarheter vad gäller att filmteam gärna undviker att filma andras barn störa ditt bokskrivande.
Citera
2026-06-02, 12:34
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Låt inte mitt förklarande av självklarheter vad gäller att filmteam gärna undviker att filma andras barn störa ditt bokskrivande.
Lite underligt när det kommer in såna som du i tråden och helt ignorerar Jockes sexuella intresse för barn och tonåringar.

Delar ni möjligen samma intresse?
Citera
2026-06-02, 12:46
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Det verkar som att vi är många som har dragit slutsatsen att Lionelle inte är Joakims biologiska son. Men fatta när hans soldater kommer in här, läser detta och förmedlar vidare till Boi att han är "avslöjad"! Det kommer att bölas och grinas, och de kommer säkert att använda det i Anjos kommande dokumentär om Flashback-hatarna. Det här är ju guldcontent för dem!

De kommer att vinkla det som att vi är galna och att Lionelle såklart är Joakims son. Men vi som ser likheterna ser dem.

Ändå är det lite underligt att de lät trollkarlen synas så öppet i videon, eller hur?

Det skulle ju tveklöst leda till spekulationer. Det måste väl ändå till och med Joakim förstå?

Jag tror inte att ett knyst kommer att sägas om detta. Jockiboi är duktig på att hålla tyst när jag har gjort hyss.

Väldigt extremt gjort, att lura en unge att han är ungens far, i syfte att tjäna pengar på ungen genom Youtube.

Det kommer inte sägas ett knyst eftersom Jockiboi vill inte det när alla som ser trollkarlen tänker samma sak.
Sjukt att han inte fattade det dock, att den inte är supersmart att visa upp pappan till den köpta ungen.

Man kan ju undra vad Jocke betalade för ungen, eller om betalningen bara var att trollkarlen får vara nära en sån enorm stjärna som Jockiboi, de efterblivnas konung.
Citera
2026-06-02, 12:47
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Motvikt har varit på Jockes spelning på Gröna Lund, och han rapporterar om den upplevelser i dagens frukostbord:
Joakim Lundell på Grönan ✅ Jag har slutat med...? ✅ Stulen banan ✅ Mobil-mani! ✅ (Frukostbordet 69)
https://www.youtube.com/watch?v=5LCD_6Uo7TM

Det borde väl vara intressant för alla Jockes anti-fandoms här i tråden att analysera och kommentera?

😭 han lyckades
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in