Citat:
Ursprungligen postat av
Pellefant775
Det blir nog en kalldusch när studentfirandet är över....
Ja, since 1979
text ur låten " Efter plugget"
Värmen har kommit hit igen
Skolan slutar och jag med den
Hösten närmar sig med skrämmande steg
Och jag som inte stakat nån väg
Jag vet inte vad jag ska göra
Nu när plugget äntligen är slut
En klump i halsen av allvar
Det går inte att spotta ut
Du... det fixar sig alltid
Du... det löser sig nog
Du... ta en dag i taget
Du... jag brukar ha tur
Nu är det bara en sommar kvar
Ungefärg 59 dar
Så ska man göra som alla andra
Man ska in i cirkeln och vandra
Jag vet inte vad jag ska göra
Nu när plugget äntligen är slut
Kom så sticker vi nånstans
Tar ett par bira och sen drar vi ut