Citat:
Ursprungligen postat av
MASSAGATTI
Svar : Nej
Arbetslöshet och besvikelse kommer som en roundkick i backhuvudet .
Snart när den romantiserade studenten lagt sig så kommer insikt om usel ekonomi och fortsatta studier . När jag gick ur skolan så gick man till Arbetsförmedlingen och de GAV en ett jobb mer eller mindre och sen stämplade man in på utsagt datum .
Alls inte, när plugget är över ligger välden uppen och en är full av möjligheter. Helt obegripligt varför så många fokar på depp och hur synd det är om ungdomen. Ta tag i era liv och kör så det ryker! För den som är villig att arbeta så finns arbete!
Men arbete som kommunikatör eller programledare växer inte på träd, är det bara detta som duger kommer det bli körigt.
Arbetsförmedlingen? Vem tusan har någonsin gått det, jobb hittar man genom att fråga runt!