Ingen vettig person går ju ut i skogen utan kniv, men packet har lyckligtvis inte hittat ut i skogen än så kör på!
Självklart ska du ju vara på en plats dit man får göra en viss insats för att komma, så du får ju skylla dig själv om du blir störd efter att ha lagt dig 25 m från den lokala badplatsen en varm sommarnatt.
Tror många är rädda för riktig skog om natten så jag bedömmer riskerna som låga.
Citat:
Ursprungligen postat av
solstrålar
Vågar man tälta fortfarande eller blir man kniv-rån-bög-mördad numera nattetid?
Jag brukade tälta en del tidigare, slog upp det i princip var som helst men idag undrar man ju ens om man överlever i sommar om man med familjen ger sig ut i tält på den lokala campingen för att inte tala om vildmarken?! För att inte tala om man går rakt ut i en nationalpark och andra kommer gåendes och mördar en? Stick-säkert tält kanske?
Erfarenheter?