2026-06-01, 08:12
Medlem
Detta är exakt samma som Paow och Saga stq håller på med, det finns en business bakom. Som vilket jobb som helst. N behöver inte kontrollera vad tjejerna skriver, de är ju anställda/får betalt så varför skulle de skriva något dåligt om henne?
Citera
2026-06-01, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redherring1
Detta är exakt samma som Paow och Saga stq håller på med, det finns en business bakom. Som vilket jobb som helst. N behöver inte kontrollera vad tjejerna skriver, de är ju anställda/får betalt så varför skulle de skriva något dåligt om henne?
Kan tyvärr ej länka den del ur konversation ur chatten som nån lagt upp . .
Om den är sann så skulle jag aldrig tillåta mina anställda skriva så till kåta killar / män och kvinnor. El be dom lägga upp dom bilder som finns
Citera
2026-06-01, 09:50
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Ja du hur dumma tror hon vi är egentligen?🤔

Hon trodde väl aldrig att detta skulle komma fram och att hon blir ifrågasatt för sina handlingar .

Exakt varför har man en chatt som är 18 + plus för om det inte handlar om sex och naket innehåll och sen be folk att sluta sprida dessa bilder .
Såg att nån skrev att det är assistenter som skriver
Vilket jag inte tror

Och om så är fallet så måste hon väl ändå godkänna vad som skrivs och läggs upp . Annars är det väl bara sätta ditt dom som spridit bilderna 🙄🫣
Vet inte känns inte som om att han bryr sig särskilt mkt om vad N gör el verka särskilt intresserad av sin fam .

Tror faktiskt det är J som fotar och hejar på , då hon själv tycks gå igång på allt som rör sig om sex .

Ja både bilder och chatt medelande är nya så hon kan ej komma med en ny lögn och säga att detta ej är sant

Haha hon trodde att det räckte att förbjuda publicering utanför plattformen

Stor fet lögn för att rädda ansiktet men det är redan försent

Citat:
Ursprungligen postat av Redherring1

https://www.reddit.com/r/Swedishbeauties/comments/1szauhe/%C3%A4r_s%C3%A5_oerh%C3%B6rt_svag_f%C3%B6r_henne/

Jag tror inte på att hon låter andra skriva i hennes namn med tanke på vilket kontrollbehov hon har.

Varför skulle hon ens tillåta att porriga bilder och konversationer om sex skrevs i hennes namn?
Hon har två små barn och är gift så varför skulle hon skämma ut sig själv genom att anställa folk som gör så?

Verkar riskabelt med tanke på situationen med äldsta dottern.

Eller menar du att Nicci låter andra människor sexchatta och lägga upp r*nk bilder i hennes namn?
Citera
2026-06-01, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Ursäkta !
Men detta tror jag faktiskt inte ett skit på detta sorry 🙄
Dels för att N måste då i timmar sitta och gå igenom allt kväll efter kväll tillsammans med dessa tjejer för att se så inga falska bilder el inlägg sprids och se till så dessa tjejer inte tjänar pengar på detta för egen vinning skull

😂🤣😂 hahaha antagligen , måste svida rätt hårt 🤭

precis ! Nä det tror jag ingen hade gjort dels pga bilderna och pga att då kan dom posta vilket skit som helst el hitta på saker för att själv vinna på det

Är jag också nyfiken på ? Hur man kommit fram till detta
Nej tror inte heller på det 😄 Antagligen nåt denna användaren hittat på, eller nåt N skyller på.
Citera
2026-06-01, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Nej tror inte heller på det 😄 Antagligen nåt denna användaren hittat på, eller nåt N skyller på.

Håller med. Skitsnack.
Citera
2026-06-02, 12:04
Medlem
Att N ofta säger emot sig själv har blivit allmänt känt och många gånger skapar det förvirring hos de som följer hennes innehåll.

När J & N sedan går ut i podden och nyttjar stor del av tiden till att rättfärdiga N:s tidigare uttalanden och sig själva samt går in i olika typer av försvarstal väcker det ju ännu mer frågor om hur genomtänkt och trovärdigt allt är.

De olika historierna som landar platt i deras eget knä blir till slut mycket svåra för en betraktare att på avstånd få ihop.

Enligt dm.links egen kreatörssida så används N som ett exempel på en
"framgångsrik kreatör" på plattformen.
Där står att hon har byggt upp en "lojal abonnent-bas på hundratals medlemmar" och genererat över 50 000 dollar under sina första månader.
Sidan använder N som ett marknadsföringsexempel för att "locka" nya kreatörer.

dm.link är dock ingen oberoende granskande källa.
Om den här informationen är korrekt så tyder det på att det inte bara handlar om ett fåtal fans.
Innehållet N levererar talar då nog , om jag får gissa sannolikt sitt tydliga språk eftersom jag har svårt att tro att "vanliga" vardags-följare skulle lägga pengar/ha råd med att betala de summorna.

Nicci Hernestig dm.link for creators

Att gå ut och fiska efter prenumeranter i bland annat en video på Facebook:
"Vill ni shit-chatta lite med MIG" känns rakt igenom "falskt" om det nu är så att N använder Autosvar och eller anställda för att hinna med att svara sina prenumeranter?!?
Något som också upplevs som rätt så osmakligt är att varje meddelande kostar pengar utöver prenumeration.

Om nu N skulle ha assistans, varför riskerar hon då att den informationen skulle kunna komma fram i efterhand? Det skulle ju bara sänka hennes trovärdighet ännu mer och många medlemmar vända på klacken och gå.
N går ju dessutom ut med att man chattar med henne?!?!

https://ryktet.se/nyheter/nicci-hernestig-kontroversen-kring-chattande-influencer-och-rykten-om-onlyfans/

För min del blir bara allt som kommer upp till ytan om N pinsamt, obekvämt och beklagligt.

Egentligen handlar det nog inte så mycket om vad en sida väljer att marknadsföra eller hur många "anställda" en dm.link-chattare har, utan mer om moral, värdighet och hur långt en människa är beredd att gå och offra för pengar.
Senast redigerad av Artmovie 2026-06-02 kl. 12:37.
Citera
2026-06-02, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Att N ofta säger emot sig själv har blivit allmänt känt och många gånger skapar det förvirring hos de som följer hennes innehåll.

När J & N sedan går ut i podden och nyttjar stor del av tiden till att rättfärdiga N:s tidigare uttalanden och sig själva samt går in i olika typer av försvarstal väcker det ju ännu mer frågor om hur genomtänkt och trovärdigt allt är.

De olika historierna som landar platt i deras eget knä blir till slut mycket svåra för en betraktare att på avstånd få ihop.

Enligt dm.links egen kreatörssida så används N som ett exempel på en
"framgångsrik kreatör" på plattformen.
Där står att hon har byggt upp en "lojal abonnent-bas på hundratals medlemmar" och genererat över 50 000 dollar under sina första månader.
Sidan använder N som ett marknadsföringsexempel för att "locka" nya kreatörer.

dm.link är dock ingen oberoende granskande källa.
Om den här informationen är korrekt så tyder det på att det inte bara handlar om ett fåtal fans.
Innehållet N levererar talar då nog , om jag får gissa sannolikt sitt tydliga språk eftersom jag har svårt att tro att "vanliga" vardags-följare skulle lägga pengar/ha råd med att betala de summorna.

Nicci Hernestig dm.link for creators

Att gå ut och fiska efter prenumeranter i bland annat en video på Facebook:
"Vill ni shit-chatta lite med MIG" känns rakt igenom "falskt" om det nu är så att N använder Autosvar och eller anställda för att hinna med att svara sina prenumeranter?!?
Något som också upplevs som rätt så osmakligt är att varje meddelande kostar pengar utöver prenumeration.

Om nu N skulle ha assistans, varför riskerar hon då att den informationen skulle kunna komma fram i efterhand? Det skulle ju bara sänka hennes trovärdighet ännu mer och många medlemmar vända på klacken och gå.
N går ju dessutom ut med att man chattar med henne?!?!

https://ryktet.se/nyheter/nicci-hernestig-kontroversen-kring-chattande-influencer-och-rykten-om-onlyfans/

För min del blir bara allt som kommer upp till ytan om N pinsamt, obekvämt och beklagligt.

Egentligen handlar det nog inte så mycket om vad en sida väljer att marknadsföra eller hur många "anställda" en dm.link-chattare har, utan mer om moral, värdighet och hur långt en människa är beredd att gå och offra för pengar.

Tycker oxå det blir fel när någon annan då ska skicka avklädda bilder på N som hon då tar, skickar till dessa ”anställda” och dom skickar vidare till de betalande?
Går ekonomin så dåligt verkligen?
Nara prata om detta på sin snap, hon hade själv blivit erbjuden detta och 120tusen för att vara en del av ”gänget”.

Skrivs mycket på N TikTok men även diverse tjejgrupper på FB om att N ska ha själv gått ut och sagt att hon har maniska perioder. Det är inga fina ord om henne i kommentarsfälten. Inte om hennes mamma heller. Någon som skrev att båda J & N är helt galna & gjort mycket skit som folk aldrig gått ut med. Men man är verkligen inte förvånad. Sen är trovärdigheten att ifrågasätta men ingenting förvånar en gällande den sekten.
Citera
2026-06-02, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Tycker oxå det blir fel när någon annan då ska skicka avklädda bilder på N som hon då tar, skickar till dessa ”anställda” och dom skickar vidare till de betalande?
Går ekonomin så dåligt verkligen?
Nara prata om detta på sin snap, hon hade själv blivit erbjuden detta och 120tusen för att vara en del av ”gänget”.

Skrivs mycket på N TikTok men även diverse tjejgrupper på FB om att N ska ha själv gått ut och sagt att hon har maniska perioder. Det är inga fina ord om henne i kommentarsfälten. Inte om hennes mamma heller. Någon som skrev att båda J & N är helt galna & gjort mycket skit som folk aldrig gått ut med. Men man är verkligen inte förvånad. Sen är trovärdigheten att ifrågasätta men ingenting förvånar en gällande den sekten.

Vilka tjejgrupper är det?
Citera
2026-06-02, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Vilka tjejgrupper är det?

Girl talk - SWE och Naras soldater.
Inlägget i girl talk är dock borta nu.
Citera
2026-06-02, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Girl talk - SWE och Naras soldater.
Inlägget i girl talk är dock borta nu.

Jag undrar lite varför exonph var på Niccis sida vid separationen och de var jättegulliga mot varandra, sen skydde hon henne som pesten och sen helt plötsligt med Jeanette på hennes bröllop?

Varför konfronteras hon inte eller ställs mot väggen kring allt?
Citera
2026-06-02, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Jag undrar lite varför exonph var på Niccis sida vid separationen och de var jättegulliga mot varandra, sen skydde hon henne som pesten och sen helt plötsligt med Jeanette på hennes bröllop?

Varför konfronteras hon inte eller ställs mot väggen kring allt?

Bra fråga.
Men det kanske är som med alla N’s relationer? För vad jag kan se har inte N varken kommenterat eller gillat hennes senaste inlägg, J har däremot
Citera
2026-06-02, 16:54
Medlem
Har N några vänner? Upplevs som att hon bara umgås med sin mamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in