2026-06-01, 18:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Svenskarna har röstat för massinvandring i decennium efter decennium.

Ingen har tvingat svenskarna att rösta på detta vis.

Svenskarna körde högst frivilligt sitt eget land på tippen.

Ingen annan är skyldig till detta.

Endast svenskarna är skyldiga.

Frågor på detta?

Nej, det känns som 100% glasklart och att inget behöver tilläggas så jag antar att tråden kan stängas?
Citera
2026-06-01, 19:05
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrell
Förstår inte din, och andra svärjeväners, rädsla för människor från andra länder kulturer. Ojojoj, dom kommer att ta över landet, svenskarna kommer att försvinna. Ut med dem.

I nästa andetag. Usch och fy för svenska tjejer som blir ihop med invandrare, det blir inga svenskar kvar. Men det blir ju heller inga invandrare av de mixade barnen. Men det förstår ni inte heller.

Sedan anser ni att det är heelt ok, att som manlig incel, åka till Thailand och göra deras kvinnor med barn och pressa fram mixade barn.

Jag tänker att ni som skapar alla dessa trådar här, helt enkelt är för klena i huvudet, ni har inte förmågan att tänka själva och förstå hur det fungerar. Ni bara rapar upp sådant som era, lika korkade, polare bajsar ur sig. Om det är något som kommer att förstöra landet, så är det sådana som ni. Stackars, stackars Sverige.

Håller inte "Svärjevänner" (som stavas med två "n") särskilt högt.

Förstår till fullo att svenskarna trängs undan, samt att detta är självförvållat (du tillhör uppenbarligen svenskarna som kört ditt eget land på tippen).

Har inget emot rasblandning.

Är gift med en svenska sedan ca 20 år tillbaka. Thailand har jag förstås besökt liksom en del andra asiatiska länder, t ex Singapore = en fungerande mångkultur till skillnad mot Sverige som är en icke-fungerande mångkultur (förväntar mig inte att du ska förstå skillnaden).

---

Svenskar förstör Sverige låt oss istället importera analfabeter som vi måste försörja, då blir Sverige bättre. Ja jag håller med, du verkar ha koll på det mesta.
Senast redigerad av JacquesDuquesne 2026-06-01 kl. 19:17.
Citera
2026-06-01, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Nej det kommer inte 100.000 indier det har kommit 54.000 på 4 år och de flesta har säkert åkt hem redan. Eftersom de inte får asyl så måste alla uppfylla kraven att de har jobb, bostad, betalar skatt. Jag älskar indisk mat.

Klotter är asfult men kan också städas bort och t.ex Stockholms T-bana och Sjöstan är klotterfria och det tycker jag mycket om. Lund har själva skapat sitt klotterhelvete när S+V öppnade en klotterskola för 20 år sedan. Idioter.

Så du föredrar skogen. Du har skrivit 20 inlägg om hur invandrarna härjar i staden men det stämmer inte och förklaringen är att du aldrig är i någon stad du bara fantisterar.

Sverige är ett av världen glesast befolkade länder och du kommer att kunna vara ensam i skogen eller skärgården resten av ditt liv. Själv bor jag mitt i stan. Utan MENA eller klotter eller brott. Lika bra som i Japan.

Jaha du älskar indisk mat. Då måste vi naturligtvis ta in massor med indier till Sverige. Man kan inte äta den indiska maten utan att ha massor av dem här i landet.

Jag pratar om framtiden. Det kommer komma mycket mer indier nu för Tidö och EU har tecknat ett nytt avtal med just Indien. Så nu blir det åka av framöver. Du verkar ha missat detta?

Fortfarande pratar jag även om framtiden här i form av boende. Både du och jag kan i nuläget undvika mångkulturen. Men det här kommer inte att gå för alltid. Importerar du nya människor varje år utan stopp så går det till slut inte komma undan. Och då måste man emigrera till ett annat land som inte bedriver samma politik om man inte vill bo i blandade områden. Jag vill undvika det scenariot för våra kommande generationer.
Citera
2026-06-01, 19:40
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Så ditt svar när du får kritik är att hitta på ord att kalla kritikern. Det var vuxet.

Boomer, är det ett fult ord? Absolut allt i Sverige styrs och ägs av boomers och GenX, GenZ tycker jag synd om.

Sure Boomer

Citat:
Ursprungligen postat av Twitterturken
Barbara Spectre håller inte med dig.

Så är det. Hon är glasklar med deras roll.
Citera
2026-06-02, 04:25
Medlem
Thyrells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Har inget med att vara rädd för andra människor från andra länder.
Handlar om hur vi tar hand om dem. Och det failade ni vänster-incels med. Hårt!

Oroa dig inte.
Du behöver inte vänta på att Sverige ska förstöras.
Det har ni redan startat

Går fort nu.

Vill ta chansen och tacka er för det

Historien kommer straffa oss alla hårt
Sverige förstörs inte av invandrare. Men du visade här med tydlighet att du inte förstod texten du svarade på.
Citera
2026-06-02, 04:40
Medlem
Thyrells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Håller inte "Svärjevänner" (som stavas med två "n") särskilt högt.

Förstår till fullo att svenskarna trängs undan, samt att detta är självförvållat (du tillhör uppenbarligen svenskarna som kört ditt eget land på tippen).

Har inget emot rasblandning.

Är gift med en svenska sedan ca 20 år tillbaka. Thailand har jag förstås besökt liksom en del andra asiatiska länder, t ex Singapore = en fungerande mångkultur till skillnad mot Sverige som är en icke-fungerande mångkultur (förväntar mig inte att du ska förstå skillnaden).

---

Svenskar förstör Sverige låt oss istället importera analfabeter som vi måste försörja, då blir Sverige bättre. Ja jag håller med, du verkar ha koll på det mesta.
Här har vi en som vet saker, men inte förstod att jag stavade svärjevänner medvetet fel för att förstärka graden av idioti hos dessa. Du kanske kan hitt det andra ordet som jag medvetet stavat fel.

Åter igen, det är ingen svensk som röstat för att förstöra Sverige. Men, med det sagt så har många röstat för en högerpolitik. Högerns politiker jobbr inte för att sverige skall vara ett demokratiskt välståndsland där vi tar hand om invånarna. Högern vill att bara en liten procent av befolkningen skall leva gott, de i toppen. Resten, lönearbetare, sjuka och gamla, de får klara sig själva. Det har ni som har din och ts inställning sett till att styra landet mot.
Så, med tanke på ditt svar så tror jag nog att du är lite av en svärjevän.
Citera
2026-06-02, 04:49
Medlem
Pungsvings avatar
Det är ett spritt fenomen i västvärlden att empation sätter käppar i hjulen, så som Elon Musk uttryckt nyligen. Men det har varit en sanning för alla som kan tänka sedan urminnes tider. De arma tredje världsfolken vill undkomma det de själva skapat och återuppbygger det på plats i Europa medan de kallar vita för rasister. Bara ut med skiten. Det är ganska lätt egentligen.
Citera
2026-06-02, 08:31
Medlem
löls avatar
Citat:
Sverige förstörs inte av invandrare. Men du visade här med tydlighet att du inte förstod texten du svarade på.

Ja så är det. Inte deras fel.

Invandrarna som kom hit för asylskäl och deras efterföljare (familjer).
Gör vad de kan för att få det bättre.

Att vi haft aktivister på Migrationsverket som släppt genom hundratusentals utan att kontrollera är inte heller invandrarens fel.

Att vi sedan placerat dem i områden och inte haft någon plan för att ta inte dem i samhället är inte heller deras fel.

Att vi har 800.000 analfabeter, enligt vårat kära svt är inte heller deras fel.

Att vi har städer vars skolor består av elever som till 50% inte klarar av språket är inte heller deras fel.

Att vi har kriminalitet som ser ut att vara taget från en film är inte heller deras fel.

Att våran arbetslöshet är väldigt hög är inte heller deras fel.

Vet du vems fel det är?
Primärt är det folket som godtyckligt godkänt detta.
Sedan gör politikerna det dom tro är sig är rätt från antalet röster de får.
Röstar vi på samma varje år betyder det tummen upp. Ingen raketforskning.

Så nej… Det är inte invandrarens fel. De bara följer spelreglerna vi satt upp.
Senast redigerad av löl 2026-06-02 kl. 08:48.
Citera
2026-06-02, 11:02
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Jaha du älskar indisk mat. Då måste vi naturligtvis ta in massor med indier till Sverige. Man kan inte äta den indiska maten utan att ha massor av dem här i landet.

Jag pratar om framtiden. Det kommer komma mycket mer indier nu för Tidö och EU har tecknat ett nytt avtal med just Indien. Så nu blir det åka av framöver. Du verkar ha missat detta?

Fortfarande pratar jag även om framtiden här i form av boende. Både du och jag kan i nuläget undvika mångkulturen. Men det här kommer inte att gå för alltid. Importerar du nya människor varje år utan stopp så går det till slut inte komma undan. Och då måste man emigrera till ett annat land som inte bedriver samma politik om man inte vill bo i blandade områden. Jag vill undvika det scenariot för våra kommande generationer.
Öh varför ska jag undvika mångkultur t.ex indisk mat? Måste jag äta köttbullar hela mitt liv för att jag föddes i Sverige?

Jag har troligen ätit på 100 indiska restauranger i Sverige. Samtliga har haft 100% indier i personalen och köket. Jag älskar indisk mat och jag älskar alltså att ta del av mångkulturen, även i Sverige.

Indier orsakar inga problem alls, det drar inte horder av indier på gatorna i Sverige, de jobbar dygnet runt.

Självklart ska vi inte ta inte så många indier att de börjar dra på gatan eller inte har jobb. Men det ordnar våra nuvarande lagar redan nu. Min dotter bor i Sydney och där har de demonstrationer mot Indier. Men Sydney har antagligen 30% invånare från asien, extremt mycket mer än Sverige.

Någonstans här borde det börja gå upp för dig att du är intolerant och jobbar för att försämra mitt Sverige eftersom du själv saknar intresse och kunskap om världen. Skaffa kunskap om indisk mat, skippa dina makaroner och köttbullar en gång. Ditt liv kommer att bli lite bättre.
Citera
2026-06-02, 11:15
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Här har vi en som vet saker, men inte förstod att jag stavade svärjevänner medvetet fel för att förstärka graden av idioti hos dessa. Du kanske kan hitt det andra ordet som jag medvetet stavat fel.

Åter igen, det är ingen svensk som röstat för att förstöra Sverige. Men, med det sagt så har många röstat för en högerpolitik. Högerns politiker jobbr inte för att sverige skall vara ett demokratiskt välståndsland där vi tar hand om invånarna. Högern vill att bara en liten procent av befolkningen skall leva gott, de i toppen. Resten, lönearbetare, sjuka och gamla, de får klara sig själva. Det har ni som har din och ts inställning sett till att styra landet mot.
Så, med tanke på ditt svar så tror jag nog att du är lite av en svärjevän.

Nej det gjorde du inte (du stavar och böjer fel i alla dina postningar).

Svenskar som röstat för massimport av analfabeter har hjälpt Sverige exakt hur?

Massinvandringen syftar till lönedumpning, hur hjälper lönedumpning människor på botten?
Citera
2026-06-02, 14:52
Medlem
Citat:
Öh varför ska jag undvika mångkultur t.ex indisk mat? Måste jag äta köttbullar hela mitt liv för att jag föddes i Sverige?

Jag har troligen ätit på 100 indiska restauranger i Sverige. Samtliga har haft 100% indier i personalen och köket. Jag älskar indisk mat och jag älskar alltså att ta del av mångkulturen, även i Sverige.

Indier orsakar inga problem alls, det drar inte horder av indier på gatorna i Sverige, de jobbar dygnet runt.

Självklart ska vi inte ta inte så många indier att de börjar dra på gatan eller inte har jobb. Men det ordnar våra nuvarande lagar redan nu. Min dotter bor i Sydney och där har de demonstrationer mot Indier. Men Sydney har antagligen 30% invånare från asien, extremt mycket mer än Sverige.

Någonstans här borde det börja gå upp för dig att du är intolerant och jobbar för att försämra mitt Sverige eftersom du själv saknar intresse och kunskap om världen. Skaffa kunskap om indisk mat, skippa dina makaroner och köttbullar en gång. Ditt liv kommer att bli lite bättre.

"Indier orsakar inga problem" säger du sedan i nästa mening säger du att Australien demonstrerar emot indier. Lite motsägelsefullt kanske? Självklart kommer Sverige att fortsätta att massimportera invandrare och främst indier framöver. När har Sverige någonsin inte tagit emot för många? Aldrig. Det här landet har en av de mest vansinniga invandringspolitiken i världen. Men nu vänder det. Det har aldrig vänt förut men nu minsann är det annorlunda enligt dig.

Är du verkligen så förlorad att du inte förstår att man kan göra indisk mat utan att ha indier här? Det var min poäng, du verkar inte förstå detta. Jag kan leta upp recept på indisk mat och göra det själv. Det kan du också. Du visar också bara exempel på hur indier fungerar. Självklart anställer dessa bara sig själva. Det är så de fungerar därför går de inte att ha här i stora mängder. Det kommer du själv inse senare när de har kommit hit i hundratusentals. Alla länder som har tagit in denna grupp har detta problem. Sverige blir inget undantag.

Om intolerant betyder att man vill att Sverige ska vara svenskt då är jag intolerant. Jag vill inte ha hit främmande människor i miljoner som har en helt annan kultur och inte beter sig som svenskar. Det är inkompatibelt med att bevara Sverige svenskt.
Citera
2026-06-02, 16:27
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Inga andra? Kolla england, frankrike, tyskland...

Ja, fy fan. Frankrike och England ligger betydligt värre till än sverige.

Tyskland har jag bara erfarenhet av innan 2015

Bradford, Sheffield, Leeds helt övertagna av Indier och Pakistanier

Stackars England ! Dom lämnade EU för att stoppa strömmen av invandrare och nu
2026 ligger dom på rekordnivåer av flyktingar som dom inte blir av med.

Pakistanier, Eritreaner, Iranier, Afghanistan, Bangladesh and Sudaneser paddlar över kanalen en masse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in