Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Media och agendajournalisterna bär en stor del av skulden. Den demografiska processen fungerar inte utan en upplyst befolkning. Däremot har svenskar blivit fördummade och mentalt slappa. I synnerhet yngre svenska kvinnor som är en mental och intellektuell katastrof. Hur kan man exempelvis driva massinvandring från MENA och samtidgtigt vurma för kvinnors och homosexuellas rättighter exempelvis? Dårskap!
De unga svenska kvinnorna i SD är hårdare mot invandring än vad Åkesson är. Likaså är de unga kvinnorna Louise Hammargren och Nike Örbrink i KD hårdare mot invandring än vad Jacob Forssmed och andra manliga KD-ministrar är.
Som Jeff Ahl sa: det är de unga kvinnorna som kommer göra SD vettigt igen.