Citat:
Jag börjar med att råda dig att köpa testkit så du vet att du fått rätt produkt.
Jag gjorde misstaget att första gången dra ett streck på toaletten efter jobbet en gång. Jag överlevde men jag var inte beredd på hur intensivt det slog på direkten.
I snoken bränner det utav bara hela helvete kan jag säga, om du har ren 2CB.
Jag förslår att du tar det oralt om du inte är van vid att dra frätande ämnen i näsan.
Sedan så ja, det är inte alls samma headspace som du får på låga doser DMT te x. Eller när man tar LSD/Svamp.
Svårt att jämföra dock.
Men hallucinationerna(iaf via snoken) kommer väldigt mycket fortare än man tror.
Om du du har en våg som går ner till vad fan blir det, 3 decimaler? Mät då upp de doseringar du kan hitta utifrån din egna vikt via vad psychonautwiki( det gjorde inte jag)
Jag gjorde misstaget att första gången dra ett streck på toaletten efter jobbet en gång. Jag överlevde men jag var inte beredd på hur intensivt det slog på direkten.
I snoken bränner det utav bara hela helvete kan jag säga, om du har ren 2CB.
Jag förslår att du tar det oralt om du inte är van vid att dra frätande ämnen i näsan.
Sedan så ja, det är inte alls samma headspace som du får på låga doser DMT te x. Eller när man tar LSD/Svamp.
Svårt att jämföra dock.
Men hallucinationerna(iaf via snoken) kommer väldigt mycket fortare än man tror.
Om du du har en våg som går ner till vad fan blir det, 3 decimaler? Mät då upp de doseringar du kan hitta utifrån din egna vikt via vad psychonautwiki( det gjorde inte jag)
Tack för ditt svar UnaturalAndUnclean. Det kom från en av de största på DW (avatar - lapp på utsträckt tunga) och både säljaren och produkten har väldigt många fina resencioner. Är inte orolig för att det ska vara något annat, en användare hade dessutom postat ett labbtest på 99% 👍 håller med att försiktighet gällande sånt är superviktigt dock!
Kan helt instämma att det var väldigt annorlunda än svamp, syra och DMT i lägre doser. Det är väl bara att krypa till korset nu och säga som det var trotts att det blev lite tokigt.
För att ge lite bakgrund så har jag en långvarig smärtproblematik som kommer och går. Har denna veckan slutat med en av de starkare antiinflammatoriska tabletterna vilket inte kanske var rätt dag att utmana mig som jag gjorde igår.
Har trippat förutom med smärta och det måste inte vara fel i rätt sammanhang. Men för att beskriva händelseförloppet..
Vågen kommer och jag testar och leker med den ett bra tag, väger plastbitar, socker och lite olika lätta saker för att se om den levererar på lägre vikt, vilket den sorgligt nog inte gör.. Runt 0.13 börjar den registrera okej och känns inte pålitlig.
(Vågen)
Bestämmer mig att med största försiktigthet snorta minimala mängder i 4 intervaller om 10-15min. Mängden vi snackar per sniff är att dela ett riskorn i en tredjedel eller fjärdedel ungefär. Har läst att det ska slå på snabbt men av de två första känner jag i princip ingenting. När jag tagit den tredje börjar jag känna stimulering smyga på. Då känns det så svagt att jag tänker att en sista smula borde ta mig till en tröskeldos. Tar den och känner stimulering växa.
Har riktigt svårt att hitta ro och vandrar runt i lägenheten ganska stissig och stressad. Bestämmer mig för att ta en dusch och då känner jag milda OEV's med skiftningar i kakalplattornas yta. Men stimuleringen blir ganska obehaglig just i kombination med att jag verkligen bara behöver lägga mig ner för att lugna min smärta. Röker lite gräs också för att chilla ner men det hjälper inte. Tror effekten av 2C-Bt förstärker känslan också och jag blir ganska ledsen över att behöva dras med dessa begränsningar överlag.
Nu har ca 1h gått sen jag tog den sista snoken och jag har väldigt svårt att bara vara still som jag behöver. Ligger på golvet och milda visuals fortsätter. Försöker hitta ro i att titta på en dokumentär om rymden men kan bara inte ligga still. Då får jag en insikt att detta kommer inte bli bättre och bestämmer mig för att ta en blå.
Detta var första gången jag någonsin under alla mina år avbrutit en tripp med benso och visste inte vad jag skulle förvänta mig. Använder och har väldigt sällan benso annars, bara i akutläge.
Blir förvånad över hur snabbt jag blir lugn och mina jobbiga känslor försvinner. Efter 1h till känns allt helt okej - förutom min jäkla smärta. Ställde även in kvällsaktiviteten pga smärta.
Slutsats - valde helt fel tillfälle. Tänker inte dömma ut 2C-B, ska ge den en ny chans men med bättre förutsättningar och med mer förståelse för den stimulerande sidan.
Senast redigerad av LionFromZion 2026-06-02 kl. 09:50.
Senast redigerad av LionFromZion 2026-06-02 kl. 09:50.