2026-06-01, 14:15
Medlem
Gold94s avatar
Heja Sonja, enda värdiga vinnaren av dom som är kvar.
Citera
2026-06-01, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
För egen del får vem som helst vinna förutom ormarna Jonas och Sonja. Om jag däremot önskar vinnare så blir det Caroline utan konkurrent.
håller med, men ganska uppenbart jonas vinner nu
Citera
2026-06-01, 16:13
Medlem
Jagerbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Och bullfitta och schysst röv på det!
Jag har hela tiden varit mest tänd på Marie men varför bara välja en?
Hade gärna velat gå med dem båda "i skogen".
En trekant med Sonja och Marie hade varit en nåd att stilla bedja om.

Annars håller jag på Peter i finalen.
Peter var en bra pojke. De skulle aldrig ha gjort som de gjorde mot honom.

Men ett fruktansvärt ansikte osminkat!
Marie visar upp alldeles för lite bikinihud, hur är bysten där? Äkta eller påfylld?
Citera
2026-06-01, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Exakt. Och tatueringarna på det. Huva!
ändå hundra gånger aktraktivare än melina som är din look a like så ävenj dig och det är därför du är avundsjuk
Citera
2026-06-01, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MzMoneyPenny
Du, och ni, som snöat in er så uppenbart ”färgat” på detta spåret och drar detta till långbänk:

OM det - i ett parallellt universum - hade varit det exakt omvända, med följande laguppställning istället:
(utbytta till identiskt bärande roller)

Natalie - Ola - Sonja

Carro hade då hängt sina vikter på Sonja ALLA DA’R I VECKAN!
Att tro att Carro i det läget hade valt Ola (eller Natalie) istället är lika osannolikt som befängt!

Och dessa ”räkmackor” som ni så gärna tvistar om:
Marie - vann första heatet, tog sig vidare till finalheatet och vann finalheatet!
Hon har från dag ett aldrig underpresterat eller varit i närheten av att åka ut!

Helt objektivt så är det Carro, som av ren och skär tur i form av en Döskalle, var den enda som faktiskt fick chansen att glida tillbaka in i Robinson på en s.k. räckmacka.
Hon förlorade dessutom flera tävlingar bara under tiden i Gränslandet. Hon blev den ENDA som inte sattes på ett plan därifrån.
Att hon dessutom fick glida in finalveckan var också ren singla slant tur.

Detta är Robinson i ett nötskal. Där social förmåga, relationer, strategi, psykologi, uthållighet OCH tävlingar hela tiden flätas samman. Därför tycker jag det är synd att prestationer inte väger liiiite tyngre än vad de gör.
mycket OM och MEN här
Citera
2026-06-01, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leevancleef11
Misstankarna har cirkulerat hela säsongen, men efter dagens avsnitt är det säkert. Jonas och Sonja har garanterat knullat som kaniner på stranden.
nej han är homosexuell och har bara utnyttjat hennes känslor för honom, och hon i sintur har övertygat de andra kvinnorna
Citera
2026-06-01, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Ja, Marie och Icki är minst värda Robinson. Bara suttit och solat och chillat i 8 veckor. Knappt sagt något I grupp bara ensamma framför kameran. Ryggradslösa människor
totalt rygradslös feminister som tex skribente 1234 i tråden med, vågar bara vara tuff här, men i verkliga loivet får hon och melina aldrig någon kuk.
Citera
2026-06-01, 16:21
Medlem
Citat:
Herregud vad många det är som gillar Carro. Helt obegripligt.

- Skrattar när folk hon vill ha ut åker ut
- Tycker skitstöveln Aza är en reko kille
- Slickar Olas röv på ett sätt som borde fö hans fru sotis
- Gnäller konstant på att lag nord spelar spelet fast hon själv gör detsamma
- Tycker det är för jävligt när folk sviker hennes pakt men har noll problem med att lag nord sviker Halil
- Har ett otroligt läskigt leende hela tiden

Vem minns inte hur hon reagerade när Halil kom till lag syd och sa att det i lag nord fanns två läger och att dessa innerligt avskydde varandra. Hon blev så glad att hon nästan pissade på sig och översteprästen Ola jublade "jag visste det".

Vinner kärringen så åker TV:n ut!!!
caroline är en fin tjej vi män vill ha vid sin sida, tillskillnad emot dig och melina som ingen vill ha vid sin sida, är verkligen det så svårt acceptera?
Citera
2026-06-01, 16:22
Medlem
Citat:
Och till rumpollon: Såg att du citerat mig tre gånger. Klickade dessa noteringar som lästa men jag har slutat läsa vad du skriver sedan länge. Med den vetskapen slipper du skriva saker som ingen bryr sig om att läsa.
DU bryr dig och det räcker för mig att du börjar snacka i pluralform glädjer mig med, för ingen håller med dig
Citera
2026-06-01, 16:50
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Schyst röv på Sonja?! Allt som är stort är inte snyggt för det, hon har jättetantig röv. Hela hennes kropp och längd är allt annat än sexig.

+ en enorm bullfitta.
Citera
2026-06-01, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
+ en enorm bullfitta.
håller med hon är ganska skabbig, jonas fick ju bekräftelse här han valde träffa killar om det här var alternativet liksom.
Citera
2026-06-01, 17:53
Medlem
santos_devilles avatar
Så nu har jag kollat. Alltså fy fan vilken vidrig mimik Carro har. Hela det där att nicka med hela överdelen, le snett och säga ja hela jävla tiden.

Men men ingen av tjejerna är värdiga vinnare. Kanske Sonja men ingen annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in