2026-06-01, 07:09
Medlem
jutsulegendens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Någon som har aftonbladet + och vill dela vad som står i annonsen "Vinner hen kan vi lägga ner ”Robinson” för gott"

Han skriver att Carro är minst värdig att vinna eftersom hon åkte ut en gång i gränslandet men räddades av att någon fick dödskalle i örådet. Åker man ut är man ute tycker han.
Citera
2026-06-01, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
Var det bara jag som i senaste örådsavsnittet noterade att Sonja är piercad i vänster tutte?
Man såg det när hon gick med Marie (?) i skogen iförd en t-shirt utan nåt under.
Och bullfitta och schysst röv på det!
Jag har hela tiden varit mest tänd på Marie men varför bara välja en?
Hade gärna velat gå med dem båda "i skogen".
En trekant med Sonja och Marie hade varit en nåd att stilla bedja om.

Annars håller jag på Peter i finalen.
Peter var en bra pojke. De skulle aldrig ha gjort som de gjorde mot honom.
Citera
2026-06-01, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Och bullfitta och schysst röv på det!
Jag har hela tiden varit mest tänd på Marie men varför bara välja en?
Hade gärna velat gå med dem båda "i skogen".
En trekant med Sonja och Marie hade varit en nåd att stilla bedja om.

Annars håller jag på Peter i finalen.
Peter var en bra pojke. De skulle aldrig ha gjort som de gjorde mot honom.

Vem fan är Peter….
Citera
2026-06-01, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Grymma ben på Marie. Sjuka ställningar hon lägger sig i
Ja, hon är riktigt het.
Hoppas att Marie vinner. Jag skulle mycket hellre vilja ligga med henne än med Amadeus.
Citera
2026-06-01, 08:40
Medlem
Tror ni att de kommer att hitta Aza i ett bakre rum på någon skum bar i Manillas hamnkvarter, spelandes rysk roulette för pengar medan han väntar på att Ola skall komma och hämta honom, och precis när Ola dyker upp så flinar Aza till och utbrister: "Kolla på det här, gubbjävel!" innan han trycker av en sista gång..?
Senast redigerad av GregersWerle 2026-06-01 kl. 08:43.
Citera
2026-06-01, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Man är ju otroligt utsatt och sen att de var så få i de pakten kanske inte det är helt rimligt att lägga alla tyngder på henne medans Marie fick noll. Visst man hejar på sina närmsta hit och dit men Marie gled ju som en räkmacka utan tyngd medans carro hade hur många som helst. Osportsligt att vinna när det blev skevt belastat.

Tänker ju att just den tävlingen är tråkig för att det påverkas mycket av det sociala spelet. Men knappast osportsligt av Marie? Hon har ju snarare navigerat smart i att vara omtyckt och inte setts som ett hot och slapp därför få handikapp.
Citera
2026-06-01, 08:51
Medlem
plumba69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Tror ni att de kommer att hitta Aza i ett bakre rum på någon skum bar i Manillas hamnkvarter, spelandes rysk roulette för pengar medan han väntar på att Ola skall komma och hämta honom, och precis när Ola dyker upp så flinar Aza till och utbrister: "Kolla på det här, gubbjävel!" innan han trycker av en sista gång..?

Det vore kul
Citera
2026-06-01, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Tänker ju att just den tävlingen är tråkig för att det påverkas mycket av det sociala spelet. Men knappast osportsligt av Marie? Hon har ju snarare navigerat smart i att vara omtyckt och inte setts som ett hot och slapp därför få handikapp.

Marie hade framförallt tur eftersom den pakt hon tillhörde blev majoritetspakt efter sammanslagningen, sedan var det bara att glida med.

Den som var osportslig var ju Iki som la alla sina tyngder på Carro medan Marie fick springa helt utan extra tyngder. Jag förstår att hon ville skydda sin paktmedlem men Marie var ju aldrig under hot om att bli utröstad, tvärtom antagligen den som minst behövde immuniteten.

Den som verkligen åkt på en räkmacka är intrimakerskan Iki som mobbat och vilat sig igenom årets Robinson.
Citera
2026-06-01, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Gode Gud, låt Caroline vinna säsongen. Och framför allt, låt ingen av ormarna Jonas och Sonja göra det.

Jag kan acceptera vem som helst som vinnare bara det inte är Iki.
Citera
2026-06-01, 09:30
Medlem
Leevancleef11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Jag kan acceptera vem som helst som vinnare bara det inte är Iki.
Hon är sannerligen en äcklig flata, varannan kommentar som kommer ur hennes mun är något hatiskt mot män. Så patetisk! Synd att Lasse åkt ut och inte kan sätta henne på Plats.
Citera
2026-06-01, 09:32
Medlem
Leevancleef11s avatar
Misstankarna har cirkulerat hela säsongen, men efter dagens avsnitt är det säkert. Jonas och Sonja har garanterat knullat som kaniner på stranden.
Citera
2026-06-01, 10:02
Medlem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in