2026-05-31, 13:30
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Kan vara så att N har ett samarbete med Pana Dora för ex. influencer edition, ambassadör etc. där hon är ansiktet utåt/modell för en kommande produkt med ett specifikt koncept.
I så fall är flaskan man ser bara en/ett prototyp/provex.

Utåt sett kan det se ut som “hennes projekt”, men produkten ägs oftast av parfymföretaget som står bakom lanseringen.
"Sidan" blir en illusion om att det möjligen är N som skapat märket men att det i själva verket är någon annan som står bakom.

Huruvida det egentligen är i N:s fall vet man ju inte eftersom hon inte gått ut med någon information, bortsett från att MB fått sniffa henne i armhålan.

Men jag skulle tro, om jag får gissa att N bara frontar Pana Doras egna produkt "SKADI" då doft-ämnena är identiska från båda håll.

Ser bara lite konstigt ut när det företaget har ett lite annat koncept än det Nicci skyltar med men de kan såklart ändrat koncept.

Vi får väl se när det kommer på deras officiella hemsida.
Om det nu är ett äkta samarbete så är det bara att gratulera Nicci, de har många goda dofter och är väldigt populära!
Citera
2026-05-31, 16:01
Medlem
Ingen kan ju påstå att Niccis ex ”B-kändis ex” har gjort sig kända för att bry sig om andra eller ha någon form av empati och allmänt vett. Tyckte synd om henne lite för att hon verkade drömma om ett familjeliv och fick allt krossat. Man hamnar lätt i samma mönster om och om igen. Men nu hoppas jag verkligen Viktor steppar upp för barnens skull. Sätter ner foten och drar fram skilsmässopappren.
Citera
2026-05-31, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Var tydligen något fel på honom som alla andra niccis ex

Jaha🫠, snart kommer det vara något fel på V också 🙃
Citera
2026-05-31, 18:00
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Ingen kan ju påstå att Niccis ex ”B-kändis ex” har gjort sig kända för att bry sig om andra eller ha någon form av empati och allmänt vett. Tyckte synd om henne lite för att hon verkade drömma om ett familjeliv och fick allt krossat. Man hamnar lätt i samma mönster om och om igen. Men nu hoppas jag verkligen Viktor steppar upp för barnens skull. Sätter ner foten och drar fram skilsmässopappren.

Den som det (ännu en gång) blir synd om är Chiara tyvärr men samtidigt undrar man hur Viktor och hans framtida karriär blir påverkad av allt som Nicci gör?

Kan inte kännas roligt att hela världen har sett allt hans fru har?

Eller kanske är det jag som är tråkig och från landet.
Citera
2026-05-31, 20:35
Medlem
Det är ju inte N som chattar!! Hon har ett management bakom som anställer unga tjejer som får sitta och chatta i N’s namn. De signas upp på olika pass, win win för alla!
Citera
2026-05-31, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redherring1
Det är ju inte N som chattar!! Hon har ett management bakom som anställer unga tjejer som får sitta och chatta i N’s namn. De signas upp på olika pass, win win för alla!

Tack för info.
Nej, kändes lite väl att en "mamma" sitter och sexchattar i hemmet nära sina barn med make.

Inte kunnat drömma om att N hade Så många prenumeranter/betalande kunder så hon måste ha assistans.
Om så är fallet så vet man anledningen till varför hon fortsätter med det formatet eftersom det förmodligen genererar en hel del pengar.
Hur det än är, vem som än sitter bakom skärmen och svarar, delar osv. så är det nakna innehållet N "säljer" på sig själv i mitt tycke ändock lågt och illa.
Senast redigerad av Artmovie 2026-05-31 kl. 21:29.
Citera
2026-05-31, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Gud va de kokar på Ekerö just nu när svärmor inte kan vara här inne och försvara dottern
Ser framför mig hur hon ligger hemma och uppdaterar inloggningssidan var femte minut i hopp om att banningen bara var en dröm
Citera
2026-05-31, 21:43
Medlem
Citat:
Falsk marknadsföring då med andra ord om det stämmer. Jag hade aldrig velat att andra skulle chatta med folk i mitt namn iaf. Sen dessa avklädda bilder som delats med.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-05-31 kl. 22:02.
Citera
2026-05-31, 22:28
Medlem
Citat:

Är detta sant eller vad baserar du detta på?
Citera
2026-06-01, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Skrattar så jag gråter så pinsam hon är!
Nej hon har inte startat OnlyFans nu men vissa av bilderna typ den med genomskinligt linne och trosor är från när hon hade OnlyFans.
Hon glömmer/förstår inte att allt man gör på nätet sparas och går att spåra.

Om nu inte det nya forumet för chattar inte handlar om sex varför är det 18+ och varför försöker hon förbjuda folk att sprida vad som pågår?

Det går aldrig att hindra eller förbjuda på sättet hon tror.
I de här fallen har hon sålt bilderna.

Skulle vara kul att veta om Viktor vet om hur hon heter sig?
Undrar om det är mamma Jeanette som tar bilderna?
Skulle inte bli förvånad.
Finns många privata bilder på henne och datumen visar att det är nya bilder.
Ja du hur dumma tror hon vi är egentligen?🤔

Hon trodde väl aldrig att detta skulle komma fram och att hon blir ifrågasatt för sina handlingar .

Exakt varför har man en chatt som är 18 + plus för om det inte handlar om sex och naket innehåll och sen be folk att sluta sprida dessa bilder .
Såg att nån skrev att det är assistenter som skriver
Vilket jag inte tror

Och om så är fallet så måste hon väl ändå godkänna vad som skrivs och läggs upp . Annars är det väl bara sätta ditt dom som spridit bilderna 🙄🫣
Vet inte känns inte som om att han bryr sig särskilt mkt om vad N gör el verka särskilt intresserad av sin fam .

Tror faktiskt det är J som fotar och hejar på , då hon själv tycks gå igång på allt som rör sig om sex .

Ja både bilder och chatt medelande är nya så hon kan ej komma med en ny lögn och säga att detta ej är sant
Citera
2026-06-01, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Hm... Håller med om allt ni skriver.
Man får bita sig själv i läppen ibland och tack för påminnelsen om beteendet mot Ben och hur det var i LI. Man glömmer snabbt.

Att sitta och försöka"försvara" sitt chattande med att det "bara är en vanlig chat" blir bara så pinsamt. N väljer även idag Söndag på självaste Morsdag från tidig morgon att sitta och "chatta" med ex. gubbslem. Är N så desperat efter pengar så att hon måste "sälja" sin egen kropp i bild/videoformat?🙈
Ägnar man inte sin dyrbara tid, när pappa och maken V är "hemma" åt det bästa man har eller?

Var finns det sunda förnuftet, ansvaret, empatin?
Var är den sanna "kärleken" som J & N alltid tjatar om som det största av allt här i livet?

Äpplet faller inte långt från trädet och man behöver inte vara någon Einstein för att med egna ögon se att N är starkt påhejad av sin egen mamma. Vill minnas att J hade spanat in Ad...n åt N innan LI, men att Ad...N då inte visade något större intresse för N. 😵‍💫

Jag tillhörde också den skaran som inte alls hade något emot N i början och tyckte att A och N var ett fint par.
Jag visste heller inte vem N var innan LI, men allteftersom tiden gick i förhållandet med A så började man suggestivt upptäcka ett beteendemönster från N:s sida som inte på långa vägar kändes okej.
Exakt håller med till 100 % ❤️🙏

Hon gör bara bort sig mer och mer . Detta är känt sen länge att hon lägger ut bilder mm om jag inte minns helt fel var ju bla detta hon anklaga M för
Att han tagit bilder och spridit på nätet .

Ja det blir lätt att man glömmer bort vad som hänt under B och Ms tid . Då fokuset har legat på A i 3 års tid .
Helt jävla sjukt om man tänker efter att hon har suttit i hela 3 år och spytt så mkt skit om sitt barns pappa .

Hon kan inte förklara bort detta längre , ju mer hon håller på att försvara sig ju mer avslöjar hon sig själv blir bara pinsamt till slut 🤦‍♀️

Tänkte också på dett hur desperat är hon egentligen ang pengar . Fast det är klart lägger man 80. 000 på en väska och 75.000 för en jacka så sinar pengarna rätt fort

Hon vill inte umgås med V pga allt som hänt vilket är förståligt . Och hon vill inte göra slut för då sabbar hon denna falska fasad hon byggt upp . Och för att slippa höra alla kommentarer " vad var det vi sa "

När det kommer till sunda förnuftet och empatin så verkar inte N ha någon . Tycker hon har bevisat det gång på gång för N .
Citera
2026-06-01, 01:32
Medlem
Citat:
Ursäkta !
Men detta tror jag faktiskt inte ett skit på detta sorry 🙄
Dels för att N måste då i timmar sitta och gå igenom allt kväll efter kväll tillsammans med dessa tjejer för att se så inga falska bilder el inlägg sprids och se till så dessa tjejer inte tjänar pengar på detta för egen vinning skull

Citat:
Ursprungligen postat av ekobrottsmannen
Ser framför mig hur hon ligger hemma och uppdaterar inloggningssidan var femte minut i hopp om att banningen bara var en dröm
😂🤣😂 hahaha antagligen , måste svida rätt hårt 🤭

Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Falsk marknadsföring då med andra ord om det stämmer. Jag hade aldrig velat att andra skulle chatta med folk i mitt namn iaf. Sen dessa avklädda bilder som delats med.
precis ! Nä det tror jag ingen hade gjort dels pga bilderna och pga att då kan dom posta vilket skit som helst el hitta på saker för att själv vinna på det

Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Är detta sant eller vad baserar du detta på?
Är jag också nyfiken på ? Hur man kommit fram till detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in