2026-05-31, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
https://imgur.com/a/7Xjehyg

Hon kanske inte ska sitta och berätta i poddar att Andreas inte hört av sig osv och inte bryr sig om chiara när han uppenbarligen blir kallad patetisk för han ville flytta till Stockholm när deras relation tog slut och han ville bo nära dottern som nicci bar på.
Han blev snabbt straffad med att inte få vara med på förlossningen om han inte respekterar att han inte ska vara i närheten av henne
Har folk glömt ?

De där är bara ren straffmetod.
Hade jag varit A hade jag inte heller försökt kontakta henne, med tanke på att hon anmäler honom så fort han försökt eller som detta meddelandet går hårt mot honom. Det visar bara vad för typ av människa hon är, han får inte bo i närheten av henne för hon säger det. Han är patetiskt för att han vill vara nära och kunna ta sitt ansvar. Men när han flyttar hem igen och inte kontaktar henne så har han aldrig försökt ens?
Lord.

Undra förövrigt om någon sagt till henne att hon måste interagera med sina följare, med tanke på att hon svarat på kommentarerna på senaste IG bilden
Citera
2026-05-31, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Kan verkligen bara hålla med. Som jag och flera av oss sagt. Hade inte barn varit inblandade så hade ingen brytt sig om Nicci och J. Ingen hade brytt sig om hon bott hos mamma tills hon är "50".
Så märkligt med soc när man tänker efter. Där de borde säga ifrån där är de handfallna och tysta. Jag är rätt övertygad om att J har kontakter hos soc på Ekerö (hon samarbeta ofta enligt egen utsago med dem när hon jobbade som kurator på en skola i den kommunen).
Ja det är mycket märkligt att inte soc har reagerat mer i detta fall 🤔
Då det finns fall där fam blir anklagade på fel grunder och barnen hämtas direkt . Tror som dej hon känner folk som är väldigt högt uppsatta som hon har kontakt med .
Tror det är en av anledningarna för att N flytta tillbaka till Stockholm. Och för att hon ej klara av att vara själv med barnen .

Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Det har hon säkert men de måste ju följa lagen ….
Ja men inte alltid det görs . Har ju kommit fram ett ex antal ggr att socialtjänsten agerat fel el gjort fel
Senast redigerad av Famlove 2026-05-31 kl. 02:45.
Citera
2026-05-31, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
N är online, sitter en Lördagkväll och "sexchattar" med sina betalande beundrare.
Umgås man inte med sin Make? 🙈🙄
Leka familj på dagen genom att J lägger upp foton på N , V och C är bara patetisk då lögen lysser igenom mer än en gång .
För att sen sexchatta bevisar ju att något är riktigt skevt

Citat:
Jo hon har väl sååååå mycket jobb 🥱🥱
el hur . Måste vara tröttsamt om man är N

Citat:
https://imgur.com/a/7Xjehyg

Hon kanske inte ska sitta och berätta i poddar att Andreas inte hört av sig osv och inte bryr sig om chiara när han uppenbarligen blir kallad patetisk för han ville flytta till Stockholm när deras relation tog slut och han ville bo nära dottern som nicci bar på.
Han blev snabbt straffad med att inte få vara med på förlossningen om han inte respekterar att han inte ska vara i närheten av henne
Har folk glömt ?
Sanningen kommer alltid i fram och i kapp en.
N har ljugit sen dag 1 och gjort sig själv till ett stort offer .
Nä det egentligen är A och C som är och har blivit offer i det hela .
Ja hennes följare köper allt N säger !!
Spelar ingen roll att vi överbevisa dom gång på gång . Men till slut spricker bubblan och fasaden som i detta fall

Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
De där är bara ren straffmetod.
Hade jag varit A hade jag inte heller försökt kontakta henne, med tanke på att hon anmäler honom så fort han försökt eller som detta meddelandet går hårt mot honom. Det visar bara vad för typ av människa hon är, han får inte bo i närheten av henne för hon säger det. Han är patetiskt för att han vill vara nära och kunna ta sitt ansvar. Men när han flyttar hem igen och inte kontaktar henne så har han aldrig försökt ens?
Lord.

Undra förövrigt om någon sagt till henne att hon måste interagera med sina följare, med tanke på att hon svarat på kommentarerna på senaste IG bilden
Ja hon har kört med straff metoder sen Bens tid något även hans kompis har bekräftat annars blir hon galen om det inte görs som hon säger utan då kör med någon slags utpressning " finns ett klipp på Yt då Bens vän bekräftat detta "

Självklart gör han som hon säger innan det kan bli mycket värre. Även här ser man att hon tycks tro att allt kretsar kring henne och tänker inte alls.
Att A vill flytta för att vara nära sitt barn och vill ta sitt ansvar.
Har undrat så många gånger hur det kommer sig att både hon och J sitter och påstår gång på gång att A aldrig har visat något intresse när motsatsen är bevisad åter igen .

Vet inte om man ska skratta el gråta i detta fall är det någon som har bevisat att hon fullkomligt skiter I sina döttrar så är det väl hon .
Och inte tar ansvar för deras tryghet , då hon bjuder in både pedofiler och psykopater mm
Senast redigerad av Famlove 2026-05-31 kl. 02:48.
Citera
2026-05-31, 08:26
Medlem
🤔

Nicci Hernestig slår tillbaka: Jag har inte startat Onlyfans https://share.google/lsOJsXsmyKrSB0HHX
🙄
Sexchatta kan man även göra i andra forum på ett eller annat sätt.

När ska N börja bli sann mot sig själv och andra?

V:s mor ger en positiv kommentar till Ns inlägg.
Senast redigerad av Artmovie 2026-05-31 kl. 08:32.
Citera
2026-05-31, 08:39
Medlem
Citat:
🤔

Nicci Hernestig slår tillbaka: Jag har inte startat Onlyfans https://share.google/lsOJsXsmyKrSB0HHX
🙄

Ja du det undrar vi många 🙄🤔

Vad är det hon inte förstår att vi har redan avslöjat henne hon kan ej ducka längre . Då det finns en bild på henne i duchen och en hon står och klämmer ihop bröden . Och en annan när hon står i en svart linne genomskinligt lika så trosorna så man ser fiffin. Det finns ett hundra tals till men ville inte titta då jag kände mig äcklad av det jag såg .

Om det nu är en vanlig chatt varför ska man då betala för den och vara 18 + ?🤦‍♀️

Alltid J i släpptåg som måste vara Ns största fan
Citera
2026-05-31, 10:15
Medlem
Gud va de kokar på Ekerö just nu när svärmor inte kan vara här inne och försvara dottern
Citera
2026-05-31, 10:23
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Första gången jag hörde talas om N var när hon dejtade Ben. Då hade hon bacillskräck, men den har tydligen gått över eftersom hon lyckats skaffa 2 barn.
Jag förstår inte att en vuxen kvinna som nu dessutom lyckats babytrapa V inte tar tag i sitt liv, hon bör väl närma sig 30 år nu?
Hon har ju chansen att utbilda sig, skaffa ett jobb och ha ett riktigt liv, slippa sälja bilder till gubbäckel och ha en trashig podcast.
Känns knas att skriva, men till och med Paow känns mer vuxen. Hon står iaf för vad hon gör och har inga stackars barn i bakgrunden.
WT.
Citera
2026-05-31, 10:35
Medlem
Ben efter uppbrottet med nicci

Och då hade hon redan försökt hos Marcelo pens som 17 åring utan framgång.
Nästa kille blev Ben
Efter Ben blev det Mattias guss som gjort tv debut.
När de tog slut så hade Jeanette sett Andreas och Adrian inne i loveisland villan som då gick live, Nicci snabbt in där efter floppen med paradise hotel.
Adrian drog sig undan så då blev det Andreas, Jeanette satt hemma och hejade
Samtal hem med familjen ringer nicci upp Jeanette, jeanettes andra fråga till Andreas är om han vill ha barn med nicci, man ser hur stressad han blev och obekväm av den plötsliga fråga.
Historien återspeglar sig ännu en gång när hon hittar Viktor
https://youtu.be/MBMSJRT1PbE
Citera
2026-05-31, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove

Vad är det hon inte förstår att vi har redan avslöjat henne hon kan ej ducka längre . Då det finns en bild på henne i duchen och en hon står och klämmer ihop bröden . Och en annan när hon står i en svart linne genomskinligt lika så trosorna så man ser fiffin. Det finns ett hundra tals till men ville inte titta då jag kände mig äcklad av det jag såg .

Om det nu är en vanlig chatt varför ska man då betala för den och vara 18 + ?🤦‍♀️

Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Första gången jag hörde talas om N var när hon dejtade Ben. Då hade hon bacillskräck, men den har tydligen gått över eftersom hon lyckats skaffa 2 barn.
Jag förstår inte att en vuxen kvinna som nu dessutom lyckats babytrapa V inte tar tag i sitt liv, hon bör väl närma sig 30 år nu?
Hon har ju chansen att utbilda sig, skaffa ett jobb och ha ett riktigt liv, slippa sälja bilder till gubbäckel och ha en trashig podcast.
Känns knas att skriva, men till och med Paow känns mer vuxen. Hon står iaf för vad hon gör och har inga stackars barn i bakgrunden.
WT.

Citat:
Ben efter uppbrottet med nicci

Och då hade hon redan försökt hos Marcelo pens som 17 åring utan framgång.
Nästa kille blev Ben
Efter Ben blev det Mattias guss som gjort tv debut.
När de tog slut så hade Jeanette sett Andreas och Adrian inne i loveisland villan som då gick live, Nicci snabbt in där efter floppen med paradise hotel.
Adrian drog sig undan så då blev det Andreas, Jeanette satt hemma och hejade
Samtal hem med familjen ringer nicci upp Jeanette, jeanettes andra fråga till Andreas är om han vill ha barn med nicci, man ser hur stressad han blev och obekväm av den plötsliga fråga.
Historien återspeglar sig ännu en gång när hon hittar Viktor
https://youtu.be/MBMSJRT1PbE

Hm... Håller med om allt ni skriver.
Man får bita sig själv i läppen ibland och tack för påminnelsen om beteendet mot Ben och hur det var i LI. Man glömmer snabbt.

Att sitta och försöka"försvara" sitt chattande med att det "bara är en vanlig chat" blir bara så pinsamt. N väljer även idag Söndag på självaste Morsdag från tidig morgon att sitta och "chatta" med ex. gubbslem. Är N så desperat efter pengar så att hon måste "sälja" sin egen kropp i bild/videoformat?🙈
Ägnar man inte sin dyrbara tid, när pappa och maken V är "hemma" åt det bästa man har eller?

Var finns det sunda förnuftet, ansvaret, empatin?
Var är den sanna "kärleken" som J & N alltid tjatar om som det största av allt här i livet?

Äpplet faller inte långt från trädet och man behöver inte vara någon Einstein för att med egna ögon se att N är starkt påhejad av sin egen mamma. Vill minnas att J hade spanat in Ad...n åt N innan LI, men att Ad...N då inte visade något större intresse för N. 😵‍💫

Jag tillhörde också den skaran som inte alls hade något emot N i början och tyckte att A och N var ett fint par.
Jag visste heller inte vem N var innan LI, men allteftersom tiden gick i förhållandet med A så började man suggestivt upptäcka ett beteendemönster från N:s sida som inte på långa vägar kändes okej.
Senast redigerad av Artmovie 2026-05-31 kl. 12:12.
Citera
2026-05-31, 13:12
Medlem
Att ingen bara offentligt ”sätter henne på plats” som hon själv skulle säga. Och mamman är ju en pinsam historia. Styr och kontrollerar.
Citera
2026-05-31, 13:14
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
🤔

🙄

Citat:
Ursprungligen postat av Famlove

Skrattar så jag gråter så pinsam hon är!
Nej hon har inte startat OnlyFans nu men vissa av bilderna typ den med genomskinligt linne och trosor är från när hon hade OnlyFans.
Hon glömmer/förstår inte att allt man gör på nätet sparas och går att spåra.

Om nu inte det nya forumet för chattar inte handlar om sex varför är det 18+ och varför försöker hon förbjuda folk att sprida vad som pågår?

Det går aldrig att hindra eller förbjuda på sättet hon tror.
I de här fallen har hon sålt bilderna.

Skulle vara kul att veta om Viktor vet om hur hon heter sig?
Undrar om det är mamma Jeanette som tar bilderna?
Skulle inte bli förvånad.
Finns många privata bilder på henne och datumen visar att det är nya bilder.
Citera
2026-05-31, 13:23
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
J är inte frisk någonstans lägger upp bild på tjejerna och storasyster C i bar överkropp med en blomma för ena bröstvårtan på story.

Vad är det människan och Nicci inte förstår? Om hon tror det är för att provocera oss här så är det åt helvete idiotiskt tänkt med 35000 följare, är inte vi som blir utsatta utan flickorna. Lillasyster är åtminstonde påklädd. Som någon sa, fel person plockar bort blomman, hur vill man riskera att utsätta sina små på det viset och inte tänka par varv till!!??

En dag tar någon skärmdump och anmäler. Är det inte lag än på att man inte får lägga upp barn utan kläder på SM? Om inte så borde vara det!!!!!

Missförstå mig rätt, tycker C och lillasyster C är charmiga, men vissa bilder/videon är endast för familj och närstående, tycker jag.

Nu filmas det för fullt med V och N tillsammans från att knappt filmats ihop tidigare. Hur genomskinliga kan det vara!?

Så trött på att läsa falska narrativ som en del av hennes följare dom är fjortisar har köpt.

De säger att det var A som lämnade N och barnet då det i Niccis värld är oerhört viktigt att hon lämnade, vilket hon också gjorde.

Gång på gång ifrågasätter N att A inte kontaktat henne personligen, samtidigt har hon anmält honom. Hon vill bara sätta dit honom om han hade kontaktat henne efter anmälning, med tilläggsanmälningar "hittar nya bevis precis när utredning klar, "vem förhala sa du att du sa" 🙄 sen skylla på staten hos MB, give me a break, att någon ens går på detta längre!?

Ja det är för att provocera och visa vem som har makten.
Tråkigt sätt att tänka när hon har så mycket att förlora?
Eller så känner varken Nicci eller Jeanette de känslor som normala föräldrar/morföräldrar gör?
Det naturliga är att skydda barn från den ondska som faktiskt finns.

De känner sig säkra där de bor nu men det kommer en tid när de faktiskt inte har full kontroll över barnen.

Hoppas att Andreas inte lägger upp bilder och inte pratar för mycket så kan Chiara vara trygg med honom och de blir inte igenkända överallt.
Antar att han har ett vanligt jobb och inte behöver vara influencer för att försörja sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in