Citat:
Ursprungligen postat av
UyCVswHfsnM2z3nH
Du skulle lagt den här textväggen i dagboken istället om du inte vill att någon käftar emot.
Du är extremt osäker över ditt utseende och vikt och bryter samman inombords så fort någon närmar sig ämnet.
Du är kass på att välja män och har ingen självinsikt kring ditt eget ansvar för vilka situationer du försätter dig i.
Du får inga komplimanger för dina personliga egenskaper eftersom du inte har några egenskaper värda att berömma.
Jag lägger den här offentligt för att kvinnor och flickor ska kunna läsa och ta till sig arga argument och du kan väl kissa i din egen sko istället?
Jag är inte osäker på mitt utseende när det gäller män med tanke på hur ni män ser ut. Väldigt få av er når nivån på att öppna munnen och attraktiva män brukar väldigt sällan ge sig på oss kvinnor för hur vi ser ut oavsett hur vi nu ser ut. Otroligt märkligt att det typ aldrig är snygga män som svingar mot oss.
Jag skiter fullständigt i vad andra tycker då mina kritiker är som barnen i skolorna som mobbar andra- alltid de fulaste som hoppar på andra. Lite som om du ger dig på någon så kommer de att titta på dem själva istället för på dig. Jag funkar inte så. Om någpn attackerar mitt utseende stannar jag upp och tittar på utseendet hos den som sagt något. Om någon hoppar på min person, betraktar jag vad för person det är som gör utfall.
Jag försätter mig inte ett skit då problemet och ansvaret ligger hos män. Din våldtäktskultursfilosofi, funkar inte på mig.
Återigen så uttrycker du ett stort fel. Jag som
attraktiv för män, får fler män utan innehåll elle rsom är dåliga, efter mig. Givetvis så är de lika dåliga överallt och mot alla kvinnor som möter på dem. Det har ingenting med min person att göra och jag har fått otroligt mycket komplimanger kring min person genom mitt liv.
Jag pratar om mäns strukturella sexism. Att du är ful och dum i huvudet utan goda egenskaper, ska du inte projicera på mig. Jag är inte din mamma. Jag är inte skyldig till allt det där som är du ocj speglar inte dig såsom du vill påstå. Vi är inte tvillimgar, inga soulmates även om du såklart vill att jag ska tro det.