Igår, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Har någon av männen du träffat varit bra?
Ja jag har träffat män som varit ok. Förra gjorde inte egentligen stora fel mer än att jag såg hans beräknande beteende av att försöka slagga här en längre tid när jag inte vill ha en relation som det ser ut nu, som väldigt provokativt. Killens "fel" beror nog mer på intelligens än kaaktärsfel men jag kommer aldrig ta reda på vad det är som jag reagerade negativt på. Jag gillade honom inte och hans sätt helt enkelt och jag gillar väldigt sällan mäns beteenden.

Har träffat mängder med vanliga killar genom livet. Problemet är vägran att respektera gränser för att det är helt vanliga män som inte vill se sådana. Sedan tror män att de bestämmer relationsformen och jag reagerar illa på det. Så fort man träffar någpn är man två om att utforma hur det ska vara och se ut.
Citera
Igår, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Det är bara en trasig kvinna som resonerar som du gör om män. Det finns dåliga och bra män. Precis som kvinnor. Du låter sjukt bitter.
Det är det jag menar. Så fort män kitiseras för strukturella felbeteenden som kommer av den extremt djupgående sexism som de är väl medvetna om "reglerna" kring ska det alltid kontras "Inte alla män!" "Kvinnor är minst lika illa!".

Dra åt helvetet liksom.
Nej jag är inte bitter, jag är skarp och vägrar linda in era bajsbeteenden i eufemismer.

Majoriteten av er som läser skulle gladeligen stjäla, sprida, ta emot nakenbilder gällande mig om ni kom över sådana. Skulle ni kunna hacka alla mina enheter skulle era inre våldtäktsmän omedelbart reagera på det och ta chansen. För så är ni. Ni tillhör våldtäktskönet. Snarare är det som så att du är med andra män lättkränkta för att ni vet att sanningen är att jag har rätt. Ni går över gränserna och har i årtusenden plågat flickor och kvinnor för att ni kunnat luta er emot fysisk styrka och därför sker mycket av ert våld "tyst".
Citera
Igår, 22:59
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Vad har det här med klimatet att göra?

Jag syftade på klimatet. Vad trodde du jag syftade på?
Citera
Igår, 23:03
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Rent fysiskt ja. Men du behöver inte göra dig trög.

Det är gamla trollets modus operandi

Har man sett "What we do in the shadows" och jag säger Colin Robinson så har man honom i ett nötskal
Citera
Igår, 23:05
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Inte bara fysiskt. Jordens resurser kan bära många miljarder fler människor än vad den gör idag.

Källa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in