2026-05-31, 20:16
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Att de dessutom har mage att systematiskt käfta emot kvinnor i varenda diskussion överallt.

Du skulle lagt den här textväggen i dagboken istället om du inte vill att någon käftar emot.

Du är extremt osäker över ditt utseende och vikt och bryter samman inombords så fort någon närmar sig ämnet.

Du är kass på att välja män och har ingen självinsikt kring ditt eget ansvar för vilka situationer du försätter dig i.

Du får inga komplimanger för dina personliga egenskaper eftersom du inte har några egenskaper värda att berömma.
Citera
2026-05-31, 20:20
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Ett exempel på en av myterna som TS tar upp: (FB) Älskar kvinnor invandring för att det främst är män som kommit hit?

Invandringen ses som en del av könsmaktskriget. Syftet med invandringen tror man är att ta hit utländska män som ska sänka de svenska männen...

Haha. Sjukt. Visst kan man vara olika för och emot invandring, men det är är ju bara galet. Vad skulle kvinnor ha att vinna att byta män mot andra män? Det smartaste hade ju varit att låta bara kvinnor immigrera. Om det nu är kvinnorna som sitter på den makten att bestämma.

Vad gäller låga födslotal, finns väl inget bra i sig med att befolkningen ska öka. Eller ska man se det som en bra maskin om den snurrar på utan förändringar och helt utan tanke på vad människor har för behov?

Vi har varit för många. Mänskligheten som grupp har fattat det. Rent instinktivt. Att det inte finns plats för fler. Det går inte att gå mot det, man kan locka eller hota.
Citera
2026-05-31, 20:47
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Vi har varit för många. Mänskligheten som grupp har fattat det. Rent instinktivt. Att det inte finns plats för fler. Det går inte att gå mot det, man kan locka eller hota.

Det finns visst plats för fler.
Citera
2026-05-31, 21:18
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Tror du verkligen på det? Det är intressant för det brukar dyka upp som åtminstone en delförklaring till låga födseltal.

Vad är det med framtiden som är så läskig? Och hur tror du det påverkar barn idag som hör sina mammor prata om hur hemsk framtiden är och vilket tufft liv de har att se fram emot?

Jajaja du spelar lika korkad som vanligt

Källa på att det är mammor som jobbar med klimatet och tar fram diverse klimatanalyser
Citera
2026-05-31, 21:29
Medlem
Citat:
Du skulle lagt den här textväggen i dagboken istället om du inte vill att någon käftar emot.

Du är extremt osäker över ditt utseende och vikt och bryter samman inombords så fort någon närmar sig ämnet.

Du är kass på att välja män och har ingen självinsikt kring ditt eget ansvar för vilka situationer du försätter dig i.

Du får inga komplimanger för dina personliga egenskaper eftersom du inte har några egenskaper värda att berömma.
Jag lägger den här offentligt för att kvinnor och flickor ska kunna läsa och ta till sig arga argument och du kan väl kissa i din egen sko istället?

Jag är inte osäker på mitt utseende när det gäller män med tanke på hur ni män ser ut. Väldigt få av er når nivån på att öppna munnen och attraktiva män brukar väldigt sällan ge sig på oss kvinnor för hur vi ser ut oavsett hur vi nu ser ut. Otroligt märkligt att det typ aldrig är snygga män som svingar mot oss.

Jag skiter fullständigt i vad andra tycker då mina kritiker är som barnen i skolorna som mobbar andra- alltid de fulaste som hoppar på andra. Lite som om du ger dig på någon så kommer de att titta på dem själva istället för på dig. Jag funkar inte så. Om någpn attackerar mitt utseende stannar jag upp och tittar på utseendet hos den som sagt något. Om någon hoppar på min person, betraktar jag vad för person det är som gör utfall.

Jag försätter mig inte ett skit då problemet och ansvaret ligger hos män. Din våldtäktskultursfilosofi, funkar inte på mig.

Återigen så uttrycker du ett stort fel. Jag som attraktiv för män, får fler män utan innehåll elle rsom är dåliga, efter mig. Givetvis så är de lika dåliga överallt och mot alla kvinnor som möter på dem. Det har ingenting med min person att göra och jag har fått otroligt mycket komplimanger kring min person genom mitt liv.

Jag pratar om mäns strukturella sexism. Att du är ful och dum i huvudet utan goda egenskaper, ska du inte projicera på mig. Jag är inte din mamma. Jag är inte skyldig till allt det där som är du ocj speglar inte dig såsom du vill påstå. Vi är inte tvillimgar, inga soulmates även om du såklart vill att jag ska tro det.
Citera
2026-05-31, 21:31
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Det finns visst plats för fler.

Rent fysiskt ja. Men du behöver inte göra dig trög.
Citera
2026-05-31, 21:45
Medlem
Citat:
Jag lägger den här offentligt för att kvinnor och flickor ska kunna läsa och ta till sig arga argument och du kan väl kissa i din egen sko istället?

Jag är inte osäker på mitt utseende när det gäller män med tanke på hur ni män ser ut. Väldigt få av er når nivån på att öppna munnen och attraktiva män brukar väldigt sällan ge sig på oss kvinnor för hur vi ser ut oavsett hur vi nu ser ut. Otroligt märkligt att det typ aldrig är snygga män som svingar mot oss.

Jag skiter fullständigt i vad andra tycker då mina kritiker är som barnen i skolorna som mobbar andra- alltid de fulaste som hoppar på andra. Lite som om du ger dig på någon så kommer de att titta på dem själva istället för på dig. Jag funkar inte så. Om någpn attackerar mitt utseende stannar jag upp och tittar på utseendet hos den som sagt något. Om någon hoppar på min person, betraktar jag vad för person det är som gör utfall.

Jag försätter mig inte ett skit då problemet och ansvaret ligger hos män. Din våldtäktskultursfilosofi, funkar inte på mig.

Återigen så uttrycker du ett stort fel. Jag som attraktiv för män, får fler män utan innehåll elle rsom är dåliga, efter mig. Givetvis så är de lika dåliga överallt och mot alla kvinnor som möter på dem. Det har ingenting med min person att göra och jag har fått otroligt mycket komplimanger kring min person genom mitt liv.

Jag pratar om mäns strukturella sexism. Att du är ful och dum i huvudet utan goda egenskaper, ska du inte projicera på mig. Jag är inte din mamma. Jag är inte skyldig till allt det där som är du ocj speglar inte dig såsom du vill påstå. Vi är inte tvillimgar, inga soulmates även om du såklart vill att jag ska tro det.

Det är bara en trasig kvinna som resonerar som du gör om män. Det finns dåliga och bra män. Precis som kvinnor. Du låter sjukt bitter.
Citera
2026-05-31, 22:11
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jajaja du spelar lika korkad som vanligt

Källa på att det är mammor som jobbar med klimatet och tar fram diverse klimatanalyser

Vad har det här med klimatet att göra?
Citera
2026-05-31, 22:14
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:

Har någon av männen du träffat varit bra?
Citera
2026-05-31, 22:15
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Rent fysiskt ja. Men du behöver inte göra dig trög.

Inte bara fysiskt. Jordens resurser kan bära många miljarder fler människor än vad den gör idag.
Citera
2026-05-31, 22:27
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Inte bara fysiskt. Jordens resurser kan bära många miljarder fler människor än vad den gör idag.

Och ändå säger vår instinkt att nu är det nog. Nu ska vi inte bli fler. Det är en stark kraft. Den bygger inte på detaljer eller ens sanningar. Men den finns, och vi upplever den. Vi kommer inte förbi den. Du kan försöka lura den genom att stänga av folks internet och sätta alla på landsbygden. Men det är inte genomförbart.
Citera
2026-05-31, 22:28
Medlem
Citat:
Har någon av männen du träffat varit bra?

Det där är en person som jag gissar följer manshatande influencers som klankar ner på män.

Vanliga uttryck som man ser:
''Men are not lonely enough''
''Inte alla män men alltid en man''

Det är ett vuxendagis.

Bittra kvinnor som har valt dåliga karlar börjar hata män. De påminner om incels. Ett irrationellt könshat som har väckts av dåliga erfarenheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in