Citat:
Ursprungligen postat av
Joe88
Herregud vilket patetiskt gnäll. Flytta ut i skogen då om det är så jobbigt att existera bland andra människor.
Flytta ut i skogen själv och avlägsna dig från alla sociala medier så slipper du störas.
Min poäng med att män ska tvinga på kvinnor råd,
tvinga på oss komplimanger
tvinga på oss åsikter
tvinga oss att vistas med dem
tvinga oss till sex
tvinga oss till relationer
,är otroligt bärande.
Jag är förövrigt singel och sparkar ut ena efter andra av er just för era tvångsbeteenden.
Myten ligger i att samtliga av er ljuger om en icke-existerande utsatthet som aldrig sannolikt skulle uppkomma om ni först inte använde tvång emot den kvinna ni sedan anklagar för att skrika, kränka eller slå er. En våldtäktsman som åker på några smällar, är inte ett offer. Det ingår i nödvärnsrätten. Reaktiv misshandel (reactive abuse) är när en kalkylerande part skapar situationer där en annan förlorar kontrollen.
Jag är jävligt less på att ni män tamejfan alltid ska börja med era tvångssammanhang och sedan känner ni er inte ett dugg skyldiga utan som offren i situationer där era sköra egon kränkts av att en kvinna haft en egen vilja. Ni skapar situationer där ni gör kvinnor maktlösa, för att få kontroll och dominera, styra och lämna dem utan val annat än att acceptera er och ta emot er.