Citat:
Ursprungligen postat av
Krappfiskarn
När jag använde Hinge försökte jag alltid bestämma träff ganska tätt inpå att man började snacka. Jag hade tydligt i min bio att jag letade efter långsiktigt förhållande och att jag var ute efter att ses i verkligheten. Fick väldigt många matchningar och positiva samtal. Föreslagna dejten var aldrig hemma hos någon utan alltid utomhus.
Under ett halvår kanske jag pratade med ett 30-tal kvinnor (olika åldrar och raser), frågade om träff med ett 20-tal och var på träff med kanske åtta. Majoriteten av de jag frågade sa att de var positiva till att ses men antingen tog bort en när dagen närmade sig, eller hittade på diverse ursäkter. Av dessa åtta var fyra östasiater, två var negresser, en östeuropé och en från mellanöstern. Alla svenska kvinnor (vilket också var dem jag tyckte jag hade "bäst" konversationer med) jag frågade ghostade mig.
Kvinnor har dejtingappar för att boosta sina egon. De gillar skryta om hur smarta och fantastiska de är, samtidigt som de blir på smällen med en snubbe som sätter fingret under varje ord han läser och som sedan misshandlar dem. Sen är de tillbaka på dejtingappar med sina jobbiga småbarn som är deras liv.
Om en kvinna ser avarage ut eller bättre, i synnerhet om hon är vacker, då är det nått fel på henne om hon nätdejtar.
Finns inga attraktiva kvinnor med normalt psyke som nätdejtar.
Män måste lära sig det.
Det är bara tjocka och fula kvinnor som nätddjtar seriöst. De är normala i skallen men oattraktiva. Så de hamnar på apparna.
De kvinnor som är attraktiva/avarage och som nätdejar är:
1. Golddiggers.
2. Ser det som ett tidsfördriv/socialt spel - varför ställer in dejter och ghostar in i det sista.
3. Knullar med nya män varje helg.
4. Vill bli bjudna på gratisaktiviteter.
5. Bekräftelsehoror
Om någon attraktiv attraktiv tjej skulle sitta och söka seriöst så är det enbart Mr Perfect som är intressant. Dvs 190 cm lång, vältränad men slank, skitsnygg, intressant liv, mycket god ekonomi.
Om man inte kan acceptera en oattraktiv och fet kvinna eller en avarage med 2 ungar på halsen, då bör man inte nätdejta.
Om du är en avarage man och du söker en avarage kvinna, glöm det. Du får sikta in dig på elefanterna.
Ju vackrare en kvinna är, ju mindre sannolikhet är det att hon nätdejtar. Och nätddjtar hon så är sannolikheten stor att hon är rubbad.