2026-05-30, 17:14
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Du verkar missförstå, Rask är en jävla sopa. Han är en skamfläck. Dock är medviktarna samma skrot och korn.

Tror inte att du är rätt person att tala kringb objektivitet.

Som jag påtalat ser jag båda sidorna som skräp.

Skillnaden är att Medviktarnas OF har skett i samförstånd medan Rask har lagt ut hemmainspelade sexvideos på sin fru utan hennes medgivande. Att han sen är helt bränd i skallen av porr och helt uppenbart missbrukar porr är inget du kan lasta Medviktarna för.
Jocke har samma sjukliga intressen för porr av olika karraktärer speciellt när det gäller mycket unga tjejer. Han raggar fortfarande tonåringar på tiktok vilket är rätt äckligt när man fyllt 40
Citera
2026-05-30, 18:26
Medlem
Damien-s avatar
Jockiboi verkar tycka att det är helt ok att Baronen och feta grisen Anjo pumpar ut hundratals videor om Chrippa och ger sig på både honom och hans familj. Men så fort någon säger emot Jockiboi själv tar han på sig offerkoftan på rekordtid. Då kommer bortförklaringarna, snyfthistorierna och lögnerna direkt. Dubbelmoralen är betydligt högre än vad den blonderade dvärgen själv är.
Citera
2026-05-30, 18:36
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Den store JockiBoyyyy ( 1.68 cm ) är så fantastiskt trendkänslig och har mikromanagerat soundet ingen kan stå emot.

Se hur graciöst han rör sig i tune med både publik och musik.

( han hade vunnit allas ❤️ om det stod tre lackklädda ungdomar med cigg som bakgrundsdansare )
Nog för att han är kort, men det där var väl ändå lite överdrivet…
Citera
2026-05-30, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust

Fru medvikt verkar ha hittat något mumsigt.. undra vad det kan vara
https://imgur.com/a/2v9QHSW

Spännande! Ser verkligen fram emot att höra om det.
Citera
2026-05-30, 20:00
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westside68
Uppträdandet på Gröna Lund va nog de sämsta i mannaminne. Böjjen har manboobs och ser allmänt svullen ut, börja likna sin Flodhäst till fru mer och mer....
Försökte hitta något klipp där han sjöng, men han kanske inte gjorde det? Känns som att han försöker starta en sekt typ där alla ska avguda honom..
Citera
2026-05-30, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Försökte hitta något klipp där han sjöng, men han kanske inte gjorde det? Känns som att han försöker starta en sekt typ där alla ska avguda honom..

Kolla tik tok...
Citera
2026-05-30, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Ja hur går det med produktionen? Vilka ska de samarbeta med? Han har många järn i elden den där Jockiboi. Tik-tack, tik-tack, klockan går och inga svar kommer…
Skulle hitta inlägget du svarar på här, men det verkar mystiskt ha försvunnit. Konstigt. etyder det att den inte blev någon inspelning i Solna i helgen? VEM HADE KUNNAT ANA?
Citera
2026-05-31, 01:02
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Du verkar missförstå, Rask är en jävla sopa. Han är en skamfläck. Dock är medviktarna samma skrot och korn.

Tror inte att du är rätt person att tala kringb objektivitet.

Som jag påtalat ser jag båda sidorna som skräp.
Vad tycker du om Jockes delaktighet i detta?
Citera
2026-05-31, 01:04
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Så vad tror du om dokumentären kring Jabba the Hutt?
Ska Jocke göra en dokumentär om Anjo aka jabba the hutt?
Citera
2026-05-31, 07:43
Medlem
Joels-bitars avatar
Har någon länken till där jockiboi rökrunkar till en minderårig flicka, länken som låg här tidigare är död
Citera
2026-05-31, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Har någon länken till där jockiboi rökrunkar till en minderårig flicka, länken som låg här tidigare är död
https://jumpshare.com/s/uxfBtCMoP6t8A7tH8Ncj giltig 24h om allt funkar som det ska.
Citera
2026-05-31, 09:28
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
https://jumpshare.com/s/uxfBtCMoP6t8A7tH8Ncj giltig 24h om allt funkar som det ska.
Vet du när klippet är inspelat? Och vet du om han faktiskt runkar eller vart kommer den informationen ifrån förutom texten? Alltså jag skulle verkligen inte förvåna mig för han är ju helt sjuk i huvudet, men jag undrar bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in