2026-05-28, 22:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Jockiboi får just nu mer kritik än någonsin. Varför kommer inte hans cp-armé till undsättning?

De skjønner at han fyller Gröna lund uansett, det ble kansellert på kanselleringen.
Citera
2026-05-28, 22:39
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jag såg Medviktarnas klipp precis och dom poängterade att Jocke har haft jättestora påsar under ögonen på sistone, trots operationen. Så jag kollade Jockebois senaste klipp och det stämmer ju fan! Han ser så sjukt trött ut.. sover han verkligen inte något eller? Jag förstår ärligt talat inte hur han inte kan ha brutit ihop mentalt än?

Cluee och cissi rantade på jävligt bra idag också! Skulle tro att detta kommer sprida sig bland cissis bekanta nu (stora namn) och tillslut kan inte media blunda. Vackert att se

https://youtu.be/_4x2J592TSo

Måste kännas jobbigt för boi att få dubbel analfisting ikväll
Citera
2026-05-28, 22:42
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Cluee och cissi rantade på jävligt bra idag också! Skulle tro att detta kommer sprida sig bland cissis bekanta nu (stora namn) och tillslut kan inte media blunda. Vackert att se

https://youtu.be/_4x2J592TSo

Måste kännas jobbigt för boi att få dubbel analfisting ikväll
Jag klarar verkligen inte av Cissi tyvärr, hon är ju minst lika narcissistisk som Jockeboi är. Men det är bra att det sprids ja, det gläds vi åt
Citera
2026-05-29, 00:03
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Tycker mig ha sett ett liknande meddelande från Jocke, fast där han istället hotade med att stämma någon samtidigt som han satt på Idolfinalen. Någon som kan bekräfta, eller om jag möjligtvis bara bytt TV-program i minnet.

Bra sammanfattat för övrigt. Han är verkligen så otroligt hal och patetisk. Nu måste väl ändå bloggbevakning sett igenom honom? Men ser fram emot att få se vad han har för typer av anmälningar på Kivra. För det han skulle väl aldrig bara säga att han ska visa upp någonting som styrker hans resonemang och sedan skita i det? ))))

Körslaget kan jag bekräfta. Till 100 %. Minns däremot inte om det var en "vanlig" inspelning eller finalen han sjukskrev sig ifrån.
Han verkade även få väldigt bråttom hem från Spökjakten i Skottland då det kokade på nätet då han lämnat sin halvårsgamla bebis hos galna Anna Book och hennes IF son, under flera veckor.
Senast redigerad av FruKrokodil 2026-05-29 kl. 00:08.
Citera
2026-05-29, 01:30
Medlem
Jockiboi har börjat köpa följare ingen efter att han tappade många följare på grund av att han erkänt att han köpt sex av prostituerade.

Vet hans samarbetspartners och ”vänner” (ja-sägare och medberoende) om hur extremt manipulerade hans siffror är? Vet ens Jonna om det?
Citera
2026-05-29, 01:57
Medlem
Hur kan det komma sej att en medelålders gubbe utan taktkänsla kan fylla Grönan? Har vi glömt att uppfostra våra barn?
Citera
2026-05-29, 07:13
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyWater
Hur kan det komma sej att en medelålders gubbe utan taktkänsla kan fylla Grönan? Har vi glömt att uppfostra våra barn?

Den store JockiBoyyyy ( 1.68 cm ) är så fantastiskt trendkänslig och har mikromanagerat soundet ingen kan stå emot.

Se hur graciöst han rör sig i tune med både publik och musik.

( han hade vunnit allas ❤️ om det stod tre lackklädda ungdomar med cigg som bakgrundsdansare )
Senast redigerad av vichy6 2026-05-29 kl. 07:16.
Citera
2026-05-29, 07:21
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Hörde att Jockeys film team skulle till Solna till helgen för att spela in mattreal till kommande anti fandom 03:33 - dockumentären

Filmteam, du menar fläskfursten? Han skulle ju komma till mig denna vecka sa ju larserik32🤔 blev de inte av?
Citera
2026-05-29, 07:32
Medlem
vichy6s avatar
Joakim bytte till Lundell för Berg var upptaget av Kent.
Citera
2026-05-29, 08:11
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Du missade såklart min poäng, det jag menade var att jag tyckte det var intressant att så många flashback konton här beter sig identiskt som temu sekten gör
Temusarna är ganska sällsynta, i sitt sätt att vara, så det är så komiskt att deras sällsynta beteende speglas här i denna tråd, nästan så att någon har klonat hela temu sekten och kastat in dem här i tråden hahahaha

Ja de finns en hel del kloningar på boi också, speciellt dom här som påstår de filmas en dokumentär och kommer med kryptiska hot varvat med "kolla hur bra de går för jocke" man kan ju nästan tro nån kastat in boi i tråden!
Citera
2026-05-29, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Ja de finns en hel del kloningar på boi också, speciellt dom här som påstår de filmas en dokumentär och kommer med kryptiska hot varvat med "kolla hur bra de går för jocke" man kan ju nästan tro nån kastat in boi i tråden!

Ja det är verkligen anmärkningsvärt. Får inte missa den stora viljan att prata illa om chrippa som gemensamma nämnaren. Men kommer dessa få en plats i "hatet på nätet" dokumentären eller handlar den bara om jockibois hatare? Är de en offerkoftsfilm som komma skall mån tro...

Fru medvikt verkar ha hittat något mumsigt.. undra vad det kan vara
https://imgur.com/a/2v9QHSW
Citera
2026-05-29, 08:36
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Ja det är verkligen anmärkningsvärt. Får inte missa den stora viljan att prata illa om chrippa som gemensamma nämnaren. Men kommer dessa få en plats i "hatet på nätet" dokumentären eller handlar den bara om jockibois hatare? Är de en offerkoftsfilm som komma skall mån tro...

Fru medvikt verkar ha hittat något mumsigt.. undra vad det kan vara
https://imgur.com/a/2v9QHSW

Finns säkert hur mycket som helst på Jycke som nu kommer komma upp till ytan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in