Igår, 23:54
Medlem
Herrbevlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Fy fan vilket äckel! Stort tack för att du delar med dig. Helt ärligt..han var vuxen 2011. Han är exakt samma person idag men har vett nog att inte visa denna sidan för den stora massan. Tycker genuint synd om Tomtemor.

2026 är året då han faller! Sanna mina ord. Inte ens TV4s älskling kan få fortsätta efter så mycket bevis!
Ja otäck är han. Riktigt sjuka tankar som rör sig i hans huvud.
Att en man med det störda beteendet lyckades att bli Sveriges största makthavare. Med 1,2 miljoner följare varav många är barn och ungdomar. Det är Skrämmande…
Citera
Igår, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Blir att göra en soc anmälan,
Är tydligt att jockiboi är en fara för sina barn

Han är farlig! Det är dax att rädda dessa barn från djävulen.
Citera
Idag, 00:12
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
”Påsögonen kommer att expandera av stress likt anjo och lisens magsäckar efter en gastricbypass” HAHAHAH du är min nya favorit här.
Älskar att du fick med allt det jävliga med jockis yttre. Hans pyttelilla längd, hans helt förjävliga kuk och de enorma sopsäckarna till ögon.
Påsögonen blir hans nya nick
Gillar egentligen inte att outa folks mindre attraktiva attribut. Men.. I detta fallet och när vi pratar om en ”makthavare” med över en miljon följare! Då har vi all rätt att kalla honom påsöga!

Anledningen att jag tycker att just detta är ok är just för att han uppenbarligen har extrema komplex för just dina påsögon. Man måste sparka där det gör som mest ont!
Citera
Idag, 00:21
Medlem
abvs avatar
Horor hit och rökande småtjejer dit, det är jääävligt illa men kan någon förklara varför jockeboi fångade in och knullade en stackars humla??
Citera
Idag, 00:26
Medlem
Varför har inte Jocke plockat ner torskvideon om han inte kan stå för den?

Tänk så mycket stress han hade besparat sig själv och ungarna.
Citera
Idag, 00:41
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Varför har inte Jocke plockat ner torskvideon om han inte kan stå för den?

Tänk så mycket stress han hade besparat sig själv och ungarna.

Jag hittar den inte? Bara en re-upload. Verkar vara borttagen sen Cluees video.
Citera
Idag, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Jag hittar den inte? Bara en re-upload. Verkar vara borttagen sen Cluees video.

Hahaha och några Hahaha till som Jocke hade skrivit.

Han kanske borde gå igenom sina videor för att plocka bort allt bevismaterial om hans vidriga beteenden.
Citera
Idag, 00:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskskalle
Han är farlig! Det är dax att rädda dessa barn från djävulen.
Jonna litar ju inte på honom med barnen utan har barnvakt om hon själv inte är där, så jag tror inte att barnen är i någon direkt fara faktiskt.
Citera
Idag, 00:59
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jonna litar ju inte på honom med barnen utan har barnvakt om hon själv inte är där, så jag tror inte att barnen är i någon direkt fara faktiskt.

Så länge de inte skickar ungarna till Anna Book och hennes våldtäktsman till son... Vilket de gör.
Citera
Idag, 01:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Så länge de inte skickar ungarna till Anna Book och hennes våldtäktsman till son... Vilket de gör.
Sant, och det blir ju lite tveksamt när Jonna tycker att de är att föredra framför Jockiboi som är barnens pappa.
Jag tror det är mycket som sker i det hushållet som vi inte vet.
Citera
Idag, 03:42
Medlem
Damien-s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=1NBzXxtKUTU

Video som bevisar hur den blonderade horbocken Jockiboi ljuger. Det kan inte vara lätt att konstant behöva ändra sina egna berättelser. Ena stunden är allt sagt med full stolthet, nästa stund sitter den blonderade mytomanen och omskriver historien och blandar dessutom in sina barn.
Citera
Idag, 08:01
Medlem
Deimos01s avatar
Är det massor av Jockes fejk konton, eller är det verkligen sådär många som tycker det är okej att köpa prostituerade? Och okej att köpa prostituerade om man gjorde det för längesen?
Vilket tv produktion var Jocke med i som var i Argentina? För jag minns inte att han varit med i något sånt?

Och för de som inte förstår, att köpa en kvinnas kropp där hon med största sannolikhet tvingas sälja kroppen emot sin vilja är fel, oavsett om det var 17 år sen eller igår är det troligen lika traumatiskt för kvinnan. Och för de som missade det, Jocke berättade själv att han gjort något sexuellt med en prostituerad han köpt.

Alla som försvarar att Jocke köpt prostituerade borde skämmas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in