Citat:
Ursprungligen postat av
Tearsinrain
Kolla vad det står med stora bokstäver på deras tröjor och vad deras hemmaarena heter...
Absolut och det tycker jag som Arsenal-supporter är lite smutsigt också. Däremot hade Arsenal fått någon annan storsponsor om de sagt nej till Emirates. Arsenal har skapat sitt varumärke. I PSG så har shejken skapat varumärket, inte klubben i sig.