2026-05-30, 18:29
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorSmegma
Matchen har gått lite i stå nu...Zzz..efter 0-1 målet.

Trodde det skulle bli som när Bayern spelar...5-6 mål innan första halvleken är över...

Hur kunde du tro det? Känner du inte Arsenal?
2026-05-30, 18:30
  #110
Medlem
Äre straff eller vad händer?
2026-05-30, 18:30
  #111
Medlem
kubuns avatar
Alla fotbollsmålvakter borde ha hjälm
2026-05-30, 18:30
  #112
Medlem
Galantos avatar
Wenger och Figo i fokus! Fint folk som har gratis biljetter
2026-05-30, 18:31
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menomi
Hur kunde du tro det? Känner du inte Arsenal?

Nä just det...sorry..

1-0/0-1 är ju deras kännetecken denna säsongen.
2026-05-30, 18:31
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Båda coacherna är uppenbarligen fjantar. De står och viftar, pekar och gestikulerar som om det skulle ha någon som helst påverkan på spelarna. Har genom åren sett ett antal intervjuer med spelare som fått frågan om de tagit intryck av coachens aktiva sprattlande utanför linjen men samtliga har svarat att de inte alls uppmärksammat detta skådespeleri.

Det handlar bara om coachernas egon och att de gärna vill synas som aktiva inför klubbärgarna, men någon påverkan på spelet har de inte med detta töntbeteende.

En coach som vill nå fram med information till en eller flera spelare får kalla dem till linjen för ett samtal.

En bra coach bygger ett lag och formar det på träningar, laguttagningar och byten samt med direkta samtal med en eller flera spelare under matchen. Charaderna som Arsenals och Paris coacher håller på med i den pågående CL-matchen är bara löjligt.

Det handlar om att sända energi.
2026-05-30, 18:31
  #115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galanto
Oljederby i Budapest, sicken fest, vem är bäst? 😀
Arsenal i en oljereferens iom att de är en riktig maskin kanske ja.
2026-05-30, 18:31
  #116
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Helt rätt av Arsenal. Fotboll handlar om att vinna, inte underhålla.
2026-05-30, 18:32
  #117
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galanto
Oljederby i Budapest, sicken fest, vem är bäst? 😀
Så jävla trist. Länge leve 51% regeln och Allsvenskan. Betydligt mer intressant än detta oljeschejk-jippo. Kollar bara för jag inte har nåt bättre för mig. Tur att jag inte betalar för skiten.
2026-05-30, 18:32
  #118
Medlem
Till och med Öster mot Norrby i Superettan har mer mål just nu...det säger en del om dessa "världslag".
2026-05-30, 18:32
  #119
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffebryggaren94
Arsenal i en oljereferens iom att de är en riktig maskin kanske ja.
Kolla vad det står med stora bokstäver på deras tröjor och vad deras hemmaarena heter...
2026-05-30, 18:33
  #120
Medlem
HycklarSveriges avatar
Gult kort för filmning!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in