Citat:
Ursprungligen postat av
Galanto
Oljederby i Budapest, sicken fest, vem är bäst? 😀
Så jävla trist. Länge leve 51% regeln och Allsvenskan. Betydligt mer intressant än detta oljeschejk-jippo. Kollar bara för jag inte har nåt bättre för mig. Tur att jag inte betalar för skiten.