2026-05-31, 10:47
  #721
Medlem
Jag tror detta var den sämsta finalen jag någonsin tittat på under mina år. Arsenal tyckte det var vettigt att spela rena mittbackar i varje position i försvaret och kasta upp en ung vänsterback i mittfältet och tro att detta duger för CL-Final. Det blev ju inget vidare spel överhuvudtaget.
2026-05-31, 10:57
  #722
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcaBasicBobDylan
Haha det kaozas för fullt just nu i Paris
https://t.me/hooliganscz1999/22616

Franska myndigheter borde ställa krav på PSG att vara med och betala för alla skador. Eller framförallt vakna och inse att man har en stor grupp människor som inte kan liknas vid något annat än en inre fiende som tar första bästa ursäkt att bränna, förstöra och plundra. Exakt samma sak hade hänt om PSG förlorade. Förra året dog två personer och hundratals skadades i kravallerna efter PSG:s CL vinst.
2026-05-31, 10:58
  #723
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter.Pointdexter
Tycker om att PSG målvakten lyckades vinna CL finalen med 0 räddningar - trots straffar. Arsenal hade väl inte ett enda avslut på mål förutom målet. Hur klappkass kan man vara?
Såg ut som det var PSG-Degerfors

21-7 i avslut till PSG, 4-1 i avslut på mål.

https://www.whoscored.com/matches/1979569/live/europe-champions-league-2025-2026-paris-saint-germain-arsenal

Arsenal straffades för sin fotbollsnihilism efter Havertz prestation och ledningsmål.

Och den urartade staden Paris straffades för ännu en CL-pokal. Liksom de hade straffats för en förlust. "Mångfald" är vår största tillgång!

https://x.com/search?q=%23Paris&src=typed_query&f=live
2026-05-31, 11:20
  #724
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Franska myndigheter borde ställa krav på PSG att vara med och betala för alla skador. Eller framförallt vakna och inse att man har en stor grupp människor som inte kan liknas vid något annat än en inre fiende som tar första bästa ursäkt att bränna, förstöra och plundra. Exakt samma sak hade hänt om PSG förlorade. Förra året dog två personer och hundratals skadades i kravallerna efter PSG:s CL vinst.

Herregud. Vilka jävla halv-apor.
2026-05-31, 11:51
  #725
Medlem
Så går de när Pussy FC (arsenal) spelar tråkig fotboll med 4 mittbackar.
2026-05-31, 12:07
  #726
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorSmegma
Du är nog efterbliven.
Så du menar att PSG och Arsenal är ägda av sina medlemmar alltså. Du är inte "nog" efterbliven. Du är helt jävla efterbliven.
2026-05-31, 12:08
  #727
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Franska myndigheter borde ställa krav på PSG att vara med och betala för alla skador. Eller framförallt vakna och inse att man har en stor grupp människor som inte kan liknas vid något annat än en inre fiende som tar första bästa ursäkt att bränna, förstöra och plundra. Exakt samma sak hade hänt om PSG förlorade. Förra året dog två personer och hundratals skadades i kravallerna efter PSG:s CL vinst.
Tror du på riktigt att de flesta är PSG-fanzZzZ? Det är kaoz-blattar som vanligt som ser en chans att kaoza. Fullt väntat. Importera tredje världen, bli tredje världen.
2026-05-31, 12:34
  #728
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
Så går de när Pussy FC (arsenal) spelar tråkig fotboll med 4 mittbackar.
Pussy FC spelade även en vänsterback i mittfältet och Rice som är mer eller mindre att betrakta som en försvarsspelare på mitten. Det blev inget spel överhuvudtaget Pussy FC förtjänade denna förlust kul också att Gabriel den svarte missade straffen. Deras pussy-taktik funkar inte mot europiska storlag.
2026-05-31, 13:06
  #729
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Raya vann straffläggningen - Eze och Gabriel förlorade den - surt för Raya att hans två lagkamrater inte hade sinnesnärvaro nog att sätta sina straffar inom målramen.

Han har varit fantastisk hela säsongen och presterade även i finalen.

Skitmatch.
2026-05-31, 13:50
  #730
Medlem
goseigens avatar
När man läser flera inlägg här tänker man på den njutning det kommer att vara av att ta del av diskussionerna under VM: flera skriver så eftertänksamt och balanserat, med fokus på rätt saker.

PSG hade fruktansvärt svårt för att bryta ned Arsenal, men jag tror att få klagar över slutresultatet. Arsenals anfallsspelare hade knappt några passningar alls: Saka lyckades med fyra tror jag.

Bäst för matchen hade väl varit om PSG hade kvitterat ganska omgående. Som det var nu blev det en timma med ganska enahanda spel, men men: Arsenal hade kanske kunnat klara det här utan straffen, och då hade de och Arteta förstås blivit hyllade.
2026-05-31, 16:12
  #731
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Så du menar att PSG och Arsenal är ägda av sina medlemmar alltså. Du är inte "nog" efterbliven. Du är helt jävla efterbliven.
Läs hans inlägg så ser du vem som är efterbliven.
2026-05-31, 16:13
  #732
Medlem
Forever Winters avatar
Dubbelpost

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in