Citat:
Ursprungligen postat av
TornstromMy
Så går de när Pussy FC (arsenal) spelar tråkig fotboll med 4 mittbackar.
Pussy FC spelade även en vänsterback i mittfältet och Rice som är mer eller mindre att betrakta som en försvarsspelare på mitten. Det blev inget spel överhuvudtaget Pussy FC förtjänade denna förlust kul också att Gabriel den svarte missade straffen. Deras pussy-taktik funkar inte mot europiska storlag.