2026-05-29, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Vad gör man inte för en stund i rampljuset?
Ser ingen positiv utväg för honom

Antingen blev han anlitad av WV-produktionen. Pernillas liv vore mer spännande med en "make".
Nu verkar hon inte stå ut med att ens låtsas vara attraherad av honom längre. 🚩
Eller så träffades de helt naturligt. Nu verkar hon undvika honom.
Svenska folket verkar generellt tycka illa om honom. 🚩

Lycka till, Christian! Hoppas du får behålla ditt låtsasjobb på ICA!
Undrar just om han har jobbet kvar? Tänk er den där viskande,flåsiga rösten på möten och dragningar...och det svettiga fejset....😱. Undrar just varför han alltid svettas i ansiktet...blöt jämt💦💦...plask plask
Citera
2026-05-29, 22:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Undrar just om han har jobbet kvar? Tänk er den där viskande,flåsiga rösten på möten och dragningar...och det svettiga fejset....😱. Undrar just varför han alltid svettas i ansiktet...blöt jämt💦💦...plask plask
Konstigt, jag har aldrig sett att han varit svettig i ansiktet och jag har sett alla Wahlgrens värld.
Citera
2026-05-29, 23:00
Medlem
Citat:
Jag har aldrig sett han blöt i huvudet....
Citera
2026-05-30, 14:11
Medlem
Tror inte de
Med tanke på hans närvaro överallt annars
Semester brukar man ju få ta på sommaren
Inte lite här och där för att man ska göra content…

Citat:
Citera
2026-05-30, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Varför tala om summan? Det räcker väl att säga att han skänkt men vill väl att alla ska veta att han har ont om pengar..

Citat:
Ursprungligen postat av iconicatab
Varför tala om summan? Det räcker väl att säga att han skänkt men vill väl att xXXx Pernilla ska veta att han har ont om pengar..
Hade han istället valt att dölja summan som han skänkte så hade ni alla börjat gråta om ”varför döljer han summan” istället..
Avundsjukan mot denna man är enorm i denna tråd. Jag förstår att alla önskar att ni vore i hans skor, men nu är det ju tyvärr så att ni inte riktigt kommer komma upp till hans nivå, så ni får nöja er med att hänga här på Flashback istället
Citera
2026-05-30, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Hade han istället valt att dölja summan som han skänkte så hade ni alla börjat gråta om ”varför döljer han summan” istället..
Avundsjukan mot denna man är enorm i denna tråd. Jag förstår att alla önskar att ni vore i hans skor, men nu är det ju tyvärr så att ni inte riktigt kommer komma upp till hans nivå, så ni får nöja er med att hänga här på Flashback istället
Känns inte att det finns så mycket att vara avundsjuk på längre. Hans rykte har ju dalat med hästlängder och nu framställs han mest som ett pucko, psykopat och manlig bimbo. Om du går igång på det så grattis! Tror vi är fler som inte gör det...
Citera
2026-05-30, 15:53
Medlem
Ja men visst, de gör det med hjärtat. För hans del är det för att synas men fattar inte att det bara ser brutalt snålt ut.
Citat:
Känner pensionärer som har gett betydligt mer av det lilla dom har. Handlar mer om personlighet än ekonomi. Han är fan gris på riktigt!🐽
Citera
2026-05-30, 15:59
Medlem
Är något med den mannen som gör att jag inte gillar honom. Och nej, jag känner honom inte, till er "Bauerlover", men jag lyssnar och ser, och han ger inga bra vibbar utifrån den information.
Citat:
Citera
2026-05-30, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Är något med den mannen som gör att jag inte gillar honom. Och nej, jag känner honom inte, till er "Bauerlover", men jag lyssnar och ser, och han ger inga bra vibbar utifrån den information.
Håller med 100%‼️
Citera
2026-05-30, 16:07
Medlem
Haha, avundsjuk? Den var ju nästan rolig! Tror som du skriver att de är få. Det får stå för den som nämnde skämtet ist. Vem fan vill skämma ut sig, öppet, på det sätt han gör. Seriöst alltså!
Citat:
Känns inte att det finns så mycket att vara avundsjuk på längre. Hans rykte har ju dalat med hästlängder och nu framställs han mest som ett pucko, psykopat och manlig bimbo. Om du går igång på det så grattis! Tror vi är fler som inte gör det...
Citera
2026-05-30, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Haha, avundsjuk? Den var ju nästan rolig! Tror som du skriver att de är få. Det får stå för den som nämnde skämtet ist. Vem fan vill skämma ut sig, öppet, på det sätt han gör. Seriöst alltså!
Exakt så! PW och Wistam har lagt ut serier med foton på Insta och endast 1 bild där han är med på ett hörn. Tror även hon har tröttnat på honom ...rejält ! Slutat visa upp honom för världen och det måste ha en orsak.
Citera
2026-05-30, 16:42
Medlem
Tror jag också. Han är med på ett hörn för syns skull. Var väl med typ på middagen igår med Olivers familj men det är ju minimalt från tidigare.
Citat:
Exakt så! PW och Wistam har lagt ut serier med foton på Insta och endast 1 bild där han är med på ett hörn. Tror även hon har tröttnat på honom ...rejält ! Slutat visa upp honom för världen och det måste ha en orsak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in