2026-05-30, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Torbjörn är inte trogen, han är förrädare. Tror inte de får ljuga för de andra om den identitet som avslöjas under samtalet.

Jo klart de får ljuga
Citera
2026-05-30, 09:05
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gv1875
Folk litar för mycket på Johan, trots att han haft så mycket fel i röstningar.

Tycker Johan har varit roligast av alla, han är helt inne i spelet och bjuder verkligen på galna teorier och framför allt sig själv. Älskar Johan!

Tycker framtida förrädare ska studera hans beteende…hade varit kul och se en förrädare bete sig så i en kommande säsong. En förrädare som beter sig helt galet trogen, skjuter åt alla håll och får andra med sig när hen röstar ut alla trogna. Hade inte det varit kul 😆
Citera
2026-05-30, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Det hade varit riktigt smart gjort! Patrik skulle aldrig klara det, utan det hade behövt en förrädare som Katia. Vissa härinne tycker att Bodström är bäst förrädare, men jag tycker han vann pga de trognas dumhet. Katia däremot röstade ut sin förrädarkollega i sista avsnittet, när förrädarna redan hade vunnit 😃 SÅ gör en förrädare!

Handlar inte så mycket om vad man klarar utan om vad man anser är schysst spel och i viss mån ekonomisk trygghet.

Det är schysstare att hålla fast vid sitt förrädarlag än att vinna ensam själv. Bodström gav ju i princip bort delar av pengarna till sina förrädarkollegor, då han enkelt hade kunnat vinna ensam. Han är rik nog för att inte behöva bry sig om pengarna. Patrik verkar ha samma inställning.
Senast redigerad av Keus 2026-05-30 kl. 10:03.
Citera
2026-05-30, 10:18
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Anna Ankas utspel mot Mona Sahlin var ju bara för pinsamt.
Så reagerar korkade människor.
Citera
2026-05-30, 10:26
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergelius
Jo klart de får ljuga

Varför är det klart?
Citera
2026-05-30, 10:48
Medlem
Citat:
Torbjörn är inte trogen, han är förrädare. Tror inte de får ljuga för de andra om den identitet som avslöjas under samtalet.

Självklart är Torbjörn en förrädare och lika självklart vet Patrik redan om det. Men Patrik kan ju i efterhand ljuga om att han har fått bevis för att Torbjörn faktiskt är trogen.
Citera
2026-05-30, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Anna Ankas utspel mot Mona Sahlin var ju bara för pinsamt.

Som ett barn gråter hon. Pinsamt delux.
Torbjörn borde ju fatta att Anka Och Johan utnyttjar honom. Först säger Johan, jag tror absolut inte du är förrädare och sen säger Ankan något om skona mig , döda inte mig med valpögon mot Torbjörn.....

Borde bli att de mördar Param så Patrik får ta över samtalet. De törs nog inte ta risken att Param bjuder in Torbjörn eller Patrik för då är det kört.
Senast redigerad av bridge 2026-05-30 kl. 10:54.
Citera
2026-05-30, 11:12
Medlem
Citat:
Varför är det klart?

Är väl själva grejen med det, annars får de ju facit och blir ingen spekulation.
Citera
2026-05-30, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Tycker Johan har varit roligast av alla, han är helt inne i spelet och bjuder verkligen på galna teorier och framför allt sig själv. Älskar Johan!

Tycker framtida förrädare ska studera hans beteende…hade varit kul och se en förrädare bete sig så i en kommande säsong. En förrädare som beter sig helt galet trogen, skjuter åt alla håll och får andra med sig när hen röstar ut alla trogna. Hade inte det varit kul 😆

Jo inte alls dålig taktik, dock har ju förrädare som betett sig trogna och varit offensiva historiskt åkt ut.
Citera
2026-05-30, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Torbjörn borde ju fatta att Anka Och Johan utnyttjar honom. Först säger Johan, jag tror absolut inte du är förrädare och sen säger Ankan något om skona mig , döda inte mig med valpögon mot Torbjörn.....

Borde bli att de mördar Param så Patrik får ta över samtalet. De törs nog inte ta risken att Param bjuder in Torbjörn eller Patrik för då är det kört.

Inte helt kört, Torbjörn är det 99 procent kört för ändå och vid Patrik så är väl båda ungefär samma förtroende kapital så skulle säga att det skulle bli 70-30 möjligen.
Citera
2026-05-30, 11:20
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Det hade varit riktigt smart gjort! Patrik skulle aldrig klara det, utan det hade behövt en förrädare som Katia. Vissa härinne tycker att Bodström är bäst förrädare, men jag tycker han vann pga de trognas dumhet. Katia däremot röstade ut sin förrädarkollega i sista avsnittet, när förrädarna redan hade vunnit 😃 SÅ gör en förrädare!

Exakt! Men... Tror inte heller han klarar av det. Av det man sett hittills är han inte den typen av förrädare även om han är smart (men laid-back) 😅. Men är han smart nu borde han sluta alliera sig med Torbjörn som ju är uppenbart förrädare.
Citera
2026-05-30, 11:26
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge

Risken finns att Patrik blir vald till att avslöja sin identitet och då är det helkört. Torbjörn är nog redan rätt körd, oavsett, om man säger så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in