2026-05-28, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Och ja, Anna?!
Hur kan man bli så kränkt av att bli misstänkt i ett spel som går ut på att misstänka varandra?

Hahaha ja herre min Jesus. Så sjukt stört och så labil kvinna
Citera
2026-05-28, 23:06
Medlem
Gv1875s avatar
Folk litar för mycket på Johan, trots att han haft så mycket fel i röstningar.
Citera
2026-05-28, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
ja det behöver dem BARA göra, du kanske borde ha i åtanke att de fick ut sin första förrädare för avsnittet, trots att det inte kan bli mera uppenbart vilka det är.

Trots att det gått 7 dygn i huset har ingen någonsin nämnt Patriks namn men givetvis tycker du han är uppenbar.

Trots att vi dagligen vet att han är förrädare gör han ju NOLL dåliga saker.

Att sitta på internet och låtsas vara smart måste vara det mest trötta man kan göra? Grattis till det iaf
Citera
2026-05-28, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaghatarsd
För att vara väldigt smart så är Patrik faktiskt ganska korkad.

Hittills har han väl gjort precis allt rätt.

Lätt att sitta hemma med facit framför sig och tycka saker.
Som att kritisera och tycka saker efter en fotbollsmatch när man har facit.

Patetiskt
Citera
2026-05-28, 23:12
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fixabilbengt
Trots att det gått 7 dygn i huset har ingen någonsin nämnt Patriks namn men givetvis tycker du han är uppenbar.

Trots att vi dagligen vet att han är förrädare gör han ju NOLL dåliga saker.

Att sitta på internet och låtsas vara smart måste vara det mest trötta man kan göra? Grattis till det iaf
Jo,hans namn har nämnts av Mona tror jag.
Citera
2026-05-28, 23:13
Medlem
Gv1875s avatar
Hoppas Patrik eller Mona vinner. Johan och Anna får inte vinna.
Citera
2026-05-28, 23:13
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Håller med, vill kasta ut tvn varenda gång hon dyker upp på tvn. Oerhört skönt att hon fick lämna ikväll, men hon hade gärna fått lämnat första avsnittet så hade man sluppit att störa sig till slutet.
Tilda är ju smartare och trevligare än merparten av de som varit med i denna omgång. Förstår inte hur ni kan reta er på henne. Jag retar mig på dumhuvudena Johan och Anna. Vet inte om man ska skratta eller gråta åt eländet.
Citera
2026-05-28, 23:14
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Tilda är ju smartare och trevligare än merparten av de som varit med i denna omgång. Förstår inte hur ni kan reta er på henne. Jag retar mig på dumhuvudena Johan och Anna. Vet inte om man ska skratta eller gråta åt eländet.
Det är hon absolut inte.
Citera
2026-05-28, 23:15
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gv1875
Hoppas Patrik eller Mona vinner. Johan och Anna får inte vinna.
Johan förtjänar minst av alla att vinna. Gör samma misstag hela tiden. Gillar honom på sporten dock.
Citera
2026-05-28, 23:21
Medlem
Thorbjörn och Patrik kan väl vinna nu hög sannolikhet?

Det är dom och 4 trogna kvar

Dom tar ut Parham. Det är 3 trogna kvar.

Patrik får ta över rollen att välja ut någon. Patrik som är pålitlig, väljer den minst pålitliga, säg Anka. Drar fram en lögn om att hon är förrädare. Folk kommer antagligen rösta ut henne. Han får bara hitta en bra motivering till varför han valde henne vilket inte ska vara svårt.

Sen är det två mot två, vid detta laget vet dom att Patrik och troligtvis Thorbjörn är förrädare. Men vad spelar det för roll när dom behöver bara hålla ihop så kan dom aldrig få majoritet mot sig
Senast redigerad av VMQATAR 2026-05-28 kl. 23:25.
Citera
2026-05-28, 23:33
Medlem
Frewibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NikodemusLobo
Själv tyckte jag gravkammaren nästan var olidlig. Carl och Tilda ska alltså vara runt 30 båda två men beter sig som tonåringar. Barnsliga och gapiga.
Trodde på allvar att Tilda var typ 20.
Citera
2026-05-28, 23:34
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
👍🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in