Citat:
Ursprungligen postat av
zombie-nation
Har en sjukihuvet-toa med någon mekanism som hoppar ur led på något vis hur enkelt som helst. En gammaldags toa kan man bara ta bort tanklocket på och se om det är något man kan fixa själv. Min ska fixas nerifrån och reparatören fick googla hur man gör. Men händer det så stänger jag ju vattnet till toan så att det inte ska rinna. Trodde i min enfald alla gjorde så.
Har nån liknande. Den började rinna oavbrutet, det tog två veckor att få reservdelar och två veckor för 2 fastighetsskötare och en expert att fixa problemet.
Varför inte bara byta ut den?
Nu två år senare rinner den oavbrutet igen.