2026-05-29, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discodansrock
Jag funderar på om hon la ut de som ragebait till denna tråden. Sorgligt i såfall. Har hon inget annat att uppdatera än att få igång sin Flashbacktråd så borde hon lägga ner. Finns så många andra influencers som hon kunde inspirerats av men hon vägrar ju utveckla sitt jobb…

Också vidrigt att hon lägger upp det och sen 3 min senare så ska hon lägga upp en förklaring. att människan ens tar sig tid när hon lägger upp ensidotext av en ful bild på sig själv. Jag tror att jag är i bästa fall åt tacorester på morgonen, var när jag var student och bakfull, men skulle aldrig hela världen GE det till min 2 åring. Hennes kulinariska kunskaper är obefintliga

Notera Lasses tallrik, det är alltså massor med tacos chips och vidrig ostdipp

Intressant att hon började dagen klockan fyra, vad fangjorde hon i två timmar? Inte gjorde hon frukost i alla fall
Senast redigerad av Barahartillfalligt 2026-05-29 kl. 08:50.
Citera
2026-05-29, 09:10
Medlem
motyls avatar
Äter Hanna några andra grönsaker än majs och gurka? Ja okej, förutom salladsblad.
Citera
2026-05-29, 09:19
Medlem
Ibland tror man att hon börjar bli lite bättre på sitt jobb. Det kommer ett lite bättre samarbete. Det läggs in att de gör lite mer anpassade saker för Lars.

Men sen plötsligt.....så faller allt igen. Ännu djupare än innan. Det blir värre och värre och nu är det ju illa tycker jag.

Mathållningen är under all kritik. Hon har verkligen ingen susning om vad man ska ge sitt barn. Det är inte många saker det barnet äter på en dag som är nyttig bra kost.
Frukt är bra men inte så mycket som hon tillsätter alla mål som Lars får. Det är mycket socker i frukt och Lars äter melon, jordgubbar, hallon mm vid i princip varje mål. Och H har ju visat att hon då inte vill äta köttet utan bara frukten vid något tillfälle. Ja det är ju sött och gott. Hon får det till frukost, lunch, middag och framför tvn som snacks. Och sen saft att dricka till.

Hon ger sin dotter allt som hon själv tycker är gott och som hon väl själv fick som liten. Det sociala arvet är förödande i detta fallet.
Citera
2026-05-29, 09:29
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Ska hon köpa cykel med stödhjul som första cykel till sin 2.5 åring? Vad sägs om 3-hjuling eller balans/springcykel?
Citera
2026-05-29, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discodansrock
Jag funderar på om hon la ut de som ragebait till denna tråden. Sorgligt i såfall. Har hon inget annat att uppdatera än att få igång sin Flashbacktråd så borde hon lägga ner. Finns så många andra influencers som hon kunde inspirerats av men hon vägrar ju utveckla sitt jobb…

Var min tanke med. Hon är ju så fånig så..
Citera
2026-05-29, 09:49
Medlem
Trodde Hanna for real att hennes 2-åring skulle cykla på en cykel med pedaler?? (Ja hon hittade springcykeln sen, men första storyn avslöjar att hon först tittade på ”vanliga” cyklar och fattade inte varför de var så stora…)

Det här är bara ytterligare ett bevis på att hon inte umgås med andra föräldrar och barn. Bland vår tvåårings förskolekompisar och kompisar har var och varannan en springcykel. En kompis som just fyllt tre ska kanske få en pedalcykel i sommar, och han är otroligt motoriskt före i utvecklingen så han är ett exceptionellt undantag.
Citera
2026-05-29, 09:56
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Om du ska ge kritik, gör den då rätt. Lars ska ju få en balanscykel 😅

Det var väl efter hon läst min kritik då för den första cykeln var allt en helt vanlig tvåhjuling med stödhjul som var för stor! Jag skrev innan hon förstått att hon borde välja en annan så kom inte här och spyda dig!
Citera
2026-05-29, 10:13
Medlem
Hoppas hon skaffar en bra hjälm med, och låter lars ha lite vettigare cykelkläder på sig än tofflor och kjol.
Citera
2026-05-29, 11:10
Medlem
Undrar vad de ska äta till lunch.
Citera
2026-05-29, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Undrar vad de ska äta till lunch.

Blir säkert Theorins snacksbricka med jordgubbar, mellon och bullar
Citera
2026-05-29, 11:41
Medlem
dekadentens avatar
Haha, roas av oförmågan att tänka ett steg längre. Jag älskar lagad mat till frukost, älskar!!! Men är jag med min dotter så blir det fil och flingor, så får jag äta min lagade frukost de gånger hon inte är hemma. Finns fan gränser, skulle inte ge henne tacos innan förskolan när det finns kvarg och gröt...
Citera
2026-05-29, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Människor som henne ursäktar sitt beteende. Notera hur hon skriver att hon skulle låsas in OM hon stekte köttfärsen på morgonen, men att det är OKEJ så länge köttfärsen stektes dagen innan. Gränsen är hårfin

Ja tyvärr gör dem det, den i vår närhet försöker skylla på att barnet har mycket muskler🤷 men samtidigt har diverse instanser påpekat övervikt, get matschema och diverse grejer.

Här kan jag också tillägga att det är ganska uppenbart att mamman inte ser då ungen bär kläder i samma storlek som mitt ena barn på 7 år.

Jag kan faktis inte förstår vart skillnaden ligger i om hon stekte den på morgonen eller dagen innan.
Dem äter fortfarande tacos på morgonen och det är inte normalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in