2026-05-28, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffseid2005
Ett bola test kostar runt 4 k ett drog test kostar 20 kr så tror inte dem skulle testa han för steorider. utan hans mentala hälsa sen knarket. alla pundare som säger att dem blivit av med kortet pga bola ljuger för bola gör inte under narkotikabrott
Han blev av med kortet för han blev stannad och pissade positivt på gräs.
Men samtidigt åkte han också på dopingbrott. Eftersom han va dömd för doping innan och polisen ser det i sitt system så testade dom honom för det igen (och gjorde husis och hittade grejerna).
Och för att få tillbaka körkortet krävde transportstyrelsen ren från narkotika OCH doping ett bra tag, vilket är problemet för honom.
Han kan nog hålla sig från att röka i ett år eller nått, men inte vara ren från doping i ett år. Så han kan inte få tillbaka kortet därför.
Kostnaden för det skiter trafikverket i det är ju han som får betala sina egna tester i det läget..
Citera
2026-05-28, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Jag var inte på tik tok och anmälde några videos där han pratar om bola och peptider. Frågan är om tik tok ens bryr sig jävla kineser.

Dom tar bort konton som pushar peptider & reta, vilket är exakt vad han gör, dum som han är
Citera
2026-05-28, 20:05
Medlem
Fan skulle vilja se benjoo reacts live på bob. Speciellt sista nu om det når honom!

Haha söker man bara benjoo på youtube är mina videos först, får ni samma? 😄
Senast redigerad av Mingydarkjew 2026-05-28 kl. 20:14.
Citera
2026-05-28, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Fan skulle vilja se benjoo reacts live på bob. Speciellt sista nu om det når honom!

Haha söker man bara benjoo på youtube är mina videos först, får ni samma? 😄

Ja det är bland dom översta iaf, lite kul att dom rankar högre än hans egna videos

Ser fram emot nästa avsnitt, du måste verkligen klippa ihop från hans Bangkok resa, känns nästan som man kan köra ett bonus avsnitt bara från den resan så mycket content som den innehöll
Citera
2026-05-28, 21:49
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Ber om ursäkt glömde ett klipp jag ville ha med, så fick ta ner skiten och lägga upp igen!

https://youtu.be/6fHVozu-07U

ska försöka bli bättre förfan!
Riktigt bra men sorgsen Men du får gärna sluta med pruttarna!

Go kommentar på klippet
"Varför ska man ha tjej när man kan ha tren ?"

Tyvärr, men Benjoo känns som en person som en dag kommer att röka på för mycket, och i kombination med alla preparat, komma till insikt om att han är helt misslyckad, och "avsluta" det..
Citera
2026-05-28, 22:49
Medlem
Fan vad sorgligt egentligen från att ha en svensk flickvän och bo i Sverige utan sjuka doser bola. Till 4 gram bola i ett jävla pissland dessutom gå runt i Thailand hög som ett höghus på en horgata.
Citera
2026-05-28, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Riktigt bra men sorgsen Men du får gärna sluta med pruttarna!

Go kommentar på klippet
"Varför ska man ha tjej när man kan ha tren ?"

Tyvärr, men Benjoo känns som en person som en dag kommer att röka på för mycket, och i kombination med alla preparat, komma till insikt om att han är helt misslyckad, och "avsluta" det..

Hhaha men blev ju ombedd att ha med pruttljud först! Menar du helt bort eller bara på denna "seriösa" videon, vad tycker du om toalett spolningen då? Har med den när jag tycker han pratar extra mkt skit lol, men kan hålla med för mkt pruttande är jobbigt men ibland vissa lägen är det rätt kul! Det är en konst alltså hahaha xD
Citera
2026-05-28, 23:42
Medlem
Frågan är ju varför han tar så mycket Tren ens

Han kan ju fortfarande ta en galen kur, upp mot 3-4 gram fast med mestadels testo osv

Visst det är fortfarande riktigt illa och farligt med såpass mycket bola, fast det är ju utan tvekan hans Tren som lavinartat ökar risken för att dö, antingen från hjärtattack / stroke / eller bara att han ballar ur själv som han gör med jämna mellanrum

Det är ju nästan så man kan tro att han hoppas att något illa ska hända, typ som en piller trillare som tar en hel näve tabletter och "chansar" för att den inte bryr sig om den vaknar igen
Citera
2026-05-29, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Frågan är ju varför han tar så mycket Tren ens

Han kan ju fortfarande ta en galen kur, upp mot 3-4 gram fast med mestadels testo osv

Visst det är fortfarande riktigt illa och farligt med såpass mycket bola, fast det är ju utan tvekan hans Tren som lavinartat ökar risken för att dö, antingen från hjärtattack / stroke / eller bara att han ballar ur själv som han gör med jämna mellanrum

Det är ju nästan så man kan tro att han hoppas att något illa ska hända, typ som en piller trillare som tar en hel näve tabletter och "chansar" för att den inte bryr sig om den vaknar igen

1 gram tren är fan sinnessjuk tror inte folk fattar hur sjukt de är. En normal dos är typ 125 mg och han kör 10 x dosen
Citera
2026-05-29, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffseid2005
1 gram tren är fan sinnessjuk tror inte folk fattar hur sjukt de är. En normal dos är typ 125 mg och han kör 10 x dosen

Ja, dessutom så tar han nog mer nu också, han ligger nog mellan 1.2 - 1.5g bara Tren nu eftersom han inte längre vill avslöja sina doser

Hade jag fått så dåliga resultat på 3-4 gram steroider varav 1g+ Tren så hade jag slutat med bodybuilding för längesen och satsat på något annat

Tänk den dagen han blir tvingad att sluta av ekonomiska eller hälsoskäl, om man tycker han redan ser natty ut nu. Han kommer ju se ut som en average svensson overnight, som att han aldrig satt en fot på ett gym
Citera
2026-05-29, 09:24
Medlem
Citat:
Ja, dessutom så tar han nog mer nu också, han ligger nog mellan 1.2 - 1.5g bara Tren nu eftersom han inte längre vill avslöja sina doser

Hade jag fått så dåliga resultat på 3-4 gram steroider varav 1g+ Tren så hade jag slutat med bodybuilding för längesen och satsat på något annat

Tänk den dagen han blir tvingad att sluta av ekonomiska eller hälsoskäl, om man tycker han redan ser natty ut nu. Han kommer ju se ut som en average svensson overnight, som att han aldrig satt en fot på ett gym

Han har ju pratat om hur manlig osv han känner sig på tren, unstoppable osv, är nog därför..

Problemet med alla dessa droger är att (jag gissar) man kommer aldrig känna likadant utan dem, enligt mig är det bättre att vara natty och leva på endorfinerna från träningen osv, de kommer alltid finnas där och hållbarare i längden.
Citera
2026-05-29, 11:11
Medlem
Citat:

Den lilla kroppen på den mängden preparat, det är fan helt sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in