2026-05-28, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Haha kolla snubben till vänster här :
https://www.youtube.com/watch?v=PrGGpiT3k0M

100% clean eller hur?

Han har massa synthol olja överallt.
Fan vad mongo Benjo ser ut, ser ut som han har Downs syndrom lite lol
Citera
2026-05-28, 18:17
Medlem
Precis före Benjoo började prata om Hitler i sin Bangkoks video vid 25:00 så säger han att han gillar den "nya Jimmie Åkesson killen" - menar han Gustav Kasselstrand från AFS?

Han gillar också Jimmie, men han kör inte tillräckligt hårt för Benjoos smak
Citera
2026-05-28, 18:22
Medlem
https://youtu.be/mW8Nu2psuiU Benjoo med långt hår nån som vet varför han raka av håret egentligen.? Är de en del av hans psykos.?
Citera
2026-05-28, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffseid2005
https://youtu.be/mW8Nu2psuiU Benjoo med långt hår nån som vet varför han raka av håret egentligen.? Är de en del av hans psykos.?

Kolla videon där han rakar sig, har ej sett hela men där kanske du får svaret, vet alltså inte sj tänker du får göra researchen! 🤣
Citera
2026-05-28, 18:45
Medlem
Varför säger Benjoo att han blev av med körkortet pga av Bolan. De stämmer ju inte.? Polisen tar inte ens körkort om man tar bola,då ringa doping och narkotikabrott är 2 helt skilda saker
Citera
2026-05-28, 18:57
Medlem
Citat:
Varför säger Benjoo att han blev av med körkortet pga av Bolan. De stämmer ju inte.? Polisen tar inte ens körkort om man tar bola,då ringa doping och narkotikabrott är 2 helt skilda saker

Ja han säger lite olika, men det stämmer nog att för att kunna få tillbaks körkortet måste han pissa rent och han tänker inte hoppa av. Alltså kan han pga bolan inte få tbx det. Men han förlorade inte pga bolan utan att han körde hög. Vilket han erkännt men sen går det lite fram o tbx med orsaken ibland.
Citera
2026-05-28, 19:02
Medlem
Jag var inte på tik tok och anmälde några videos där han pratar om bola och peptider. Frågan är om tik tok ens bryr sig jävla kineser.
Citera
2026-05-28, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Jag var inte på tik tok och anmälde några videos där han pratar om bola och peptider. Frågan är om tik tok ens bryr sig jävla kineser.

Jag tycker inte vi tråden ska anmäla Benjoo de är fan lågt man får Endå tänka på att de är hans levebröd
Citera
2026-05-28, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet

Jag tycker inte vi tråden ska anmäla Benjoo de är fan lågt man får Endå tänka på att de är hans levebröd även om man ogillar han
Citera
2026-05-28, 19:07
Medlem
Ne tycker inte heller vi ska anmäla fan, diggar ju hans content och hur ska vi få mer material till den nya hippa serien bob :d
Citera
2026-05-28, 19:07
Medlem
Citat:
Jag tycker inte vi tråden ska anmäla Benjoo de är fan lågt man får Endå tänka på att de är hans levebröd även om man ogillar han

Jo det ska vi. Allt ska bort!
Citera
2026-05-28, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Ja han säger lite olika, men det stämmer nog att för att kunna få tillbaks körkortet måste han pissa rent och han tänker inte hoppa av. Alltså kan han pga bolan inte få tbx det. Men han förlorade inte pga bolan utan att han körde hög. Vilket han erkännt men sen går det lite fram o tbx med orsaken ibland.

Ett bola test kostar runt 4 k ett drog test kostar 20 kr så tror inte dem skulle testa han för steorider. utan hans mentala hälsa sen knarket. alla pundare som säger att dem blivit av med kortet pga bola ljuger för bola gör inte under narkotikabrott
Senast redigerad av Jeffseid2005 2026-05-28 kl. 19:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in