2026-05-28, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iq32
För mig som är mellan 25-35.
Det jag ångrar mest är att jag har en svag förmåga att älska mig själv och andra pga att jag vill att allt ska vara perfekt. Jag ångrar även att jag tänker för mycket på framtiden och att jag scrollar för mycket i telefonen.
Jag önskar jag kunde förändra detta i mig själv.

Vad ångrar du mest i livet?
Vad kunde du ha gjort något bättre åt?
Skriv gärna ålderspann, det behövs inte men det ger mig fler perspektiv i olika åldrar.
I dag lever jag ett mycket trevligt liv och är lycklig.
Resan fram till i dag har innefattat ett olyckligt äktenskap som kraschade mitt psyke, ett långt fängelsestraff samt kronisk sjukdom.
Hade jag ändrat en sak så hade jag inte varit där jag är i dag vilket gör att jag inte ångrar någonting.
Citera
2026-05-28, 12:57
Medlem
Det jag känner mest ånger över gäller min mor. Så länge jag kan minnas har hon haft alkoholproblem, och jag har bara stått passivt vid sidan om och låtit det fortgå.
Jag hann aldrig riktigt bli hennes son, och hon hann aldrig bli min mamma. Vi träffas inte så ofta nuförtiden, och det jag vill säga till henne är: jag förstår dig och jag förlåter dig.
Detta håller mig uppe om nätterna.
Citera
2026-05-28, 13:20
Medlem
Att jag varit envis vid fel tillfällen i livet och vice versa..
Citera
2026-05-28, 15:32
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Äsch, hade jag inte slösat dem på droger hade slösat det på något annat meningslöst. Typ som att komma din hor-morsa långt ner i halsen, visserligen mycket billigare än droger men ack så menlöst.

Ser att pundarspråket sitter i...
Aja, lycka till i livet.
Citera
2026-05-28, 17:21
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Ångra och ångra. Finns extremt mycket som gjorts fel. Men helt meningslöst och ligga sömnlös över det.
Citera
2026-05-28, 17:22
Avstängd
StormuftinMagdas avatar
Jag gjorde tjockis-fia från grannkommunen på smällen och jag jobbar i kassan på Lidl, åååååh nej
Citera
2026-05-28, 18:06
Medlem
Edit: Lite väl mörkt kanske.
Citera
2026-05-28, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taebban
Det jag ångrar som ung var att man skuldsatte sig enormt. Det fanns inget konsekvens tänk överhuvudtaget, och detta gjorde att man missade mycket. Att resa var uteslutet, för man var tvungen att jobba hela tiden. Det var som att man levde för någon annan. Som värst var skulden på 1.4 miljoner, men idag är jag skuldfri. En stor kontrast helt enkelt.

Skulder på bostad eller konsumtion? Om det är bostad så har du ju rätt gött nu med en skuldfri bostad som bas.
Citera
2026-05-28, 19:55
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Jag gjorde tjockis-fia från grannkommunen på smällen och jag jobbar i kassan på Lidl, åååååh nej
Det händer alla
Citera
2026-05-28, 21:40
Medlem
Homofilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
I dag lever jag ett mycket trevligt liv och är lycklig.
Resan fram till i dag har innefattat ett olyckligt äktenskap som kraschade mitt psyke, ett långt fängelsestraff samt kronisk sjukdom.
Hade jag ändrat en sak så hade jag inte varit där jag är i dag vilket gör att jag inte ångrar någonting.

Klok insikt.
Citera
2026-05-28, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martin30jansson
36år här, det här kommer låta som nåt allmänt skryt bara. Men here goes.

Jag ångrar att jag varit med för många tjejer.
Jag har idag en jätte bra sambo och barn. Men jag har så mycket i bagaget när det kommer till sex så livet kan kännas lite trist ibland. Det känns som ett hamsterhjul som snurrar nu bara, jag tror jag skulle uppskattat dom små sakerna i mitt liv just nu mera om jag inte hade gjort så mycket galna grejer i min ungdom (läs 20-32)

Jag ångrar också att jag aldrig flyttade ifrån den orten jag kommer från. Hade stora planer på vad jag ville göra med livet. Jag har ett jätte bra jobb och tjänar otroligt bra (80-100k före skatt). Men jag är dålig på skämma bort mig.. köper inget till mig själv utan ser till att familjen har det dom behöver först.

På papper har jag det riktigt bra. Men har svårt att känna lycka för nånting alls. Kanske är för man har små barn och sover dåligt. Eller så är man bara helt avstängd känslomässigt.

Kanske är du en person som helt enkelt gillar nya kickar? Och som vill sträva högre efter mer trots att du har så många fördelar i livet?
Citera
2026-05-28, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Mest att jag inte insåg pengars värde och att jag inte utbildade mig inom något tekniskt yrke, eller blev polis/militär... Är +50.

Lika mycket, kom jag på, hatar och ångrar jag att jag ej heller tog mer vara på min fysik och kropp...

Gå till gymmet redan imorgon!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in