2026-05-27, 23:51
Medlem
PingPongZongs avatar
Inte första gången det hänt att jag blivit citerad av någon som inte finns. Har kollat medlemslistan och användaren finns inte. Hur kan det bli så här?
Citera
2026-05-27, 23:54
Medlem
DenverAirports avatar
Kan du länka inlägget?
Citera
2026-05-27, 23:56
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Inte första gången det hänt att jag blivit citerad av någon som inte finns. Har kollat medlemslistan och användaren finns inte. Hur kan det bli så här?

Bannlyst eller avslutat konto?
Citera
2026-05-27, 23:56
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:

Medlemslistan innehåll bara de 10 000 användare som har flest registrerade inlägg. Så jag förmodar att de du letat efter inte tillhör den gruppen.
Citera
2026-05-27, 23:59
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Medlemslistan innehåll bara de 10 000 användare som har flest registrerade inlägg. Så jag förmodar att de du letat efter inte tillhör den gruppen.

Tidigare fanns alla med i medlemslistan men nu sen den försvann och kom tillbaka så har den rensats rejält.
Citera
2026-05-28, 00:01
Medlem
Stenballes avatar
Citat:

Är inte det lite märkligt/udda med tanke på att det längst uppe på sidan står att det finns drygt 1 700 000 medlemmar?
Vad är poängen med det?
Citera
2026-05-28, 00:04
Medlem
Det finns vissa som inte är klickbara i namnet. Har alltid undrat vad det är för några?
Citera
2026-05-28, 00:08
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Bannlyst eller avslutat konto?

Citat:

Konstigt? Har för mig man kunde se alla medlemmar?

Jag söker på användarnamnet nu. Jag kan då få fram medlemmar även om dom har noll inlägg.

Ingen Irikie. Såg att jag blivit citerad 38 minuter efter jag ska ha blivit citerad.

Enda förklaringen är väl att den personen blev bannlyst eller avslutade kontot. Jag vill veta vad den skrev..
Citera
2026-05-28, 00:14
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Tidigare fanns alla med i medlemslistan men nu sen den försvann och kom tillbaka så har den rensats rejält.

Ja precis.

Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Är inte det lite märkligt/udda med tanke på att det längst uppe på sidan står att det finns drygt 1 700 000 medlemmar?
Vad är poängen med det?

Fast det är ju korrekt att det finns 1,7 milj medlemmar totalt. Och de 10 000 med flest inlägg listas.

Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det finns vissa som inte är klickbara i namnet. Har alltid undrat vad det är för några?

Användare som avslutat sitt konto.
Citera
2026-05-28, 00:17
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:

Jag söker på användarnamnet nu. Jag kan då få fram medlemmar även om dom har noll inlägg.

Ingen Irikie. Såg att jag blivit citerad 38 minuter efter jag ska ha blivit citerad.

Enda förklaringen är väl att den personen blev bannlyst eller avslutade kontot. Jag vill veta vad den skrev..
Kontot Irikie #Irikie är bannlyst för 1.07. Det som skrevs var spam.
Citera
2026-05-28, 00:18
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenverAirport
Kan du länka inlägget?

Jag har två inlägg som kan vara det som blev citerat. Men tror det är det här:

(FB) Benjamin (benjoo): Livet som fake natty

Skrev det för jag uppmärksammades i en Youtube video för ett inlägg jag gjort.
Citera
2026-05-28, 00:19
Medlem
Citat:

Du fick en alert om att "Mr So-and-so har citerat dig" men när du följer länken från denna alert så finns det inget inlägg av honom där, och en googling på namnet ("Mr So-and.so" site:flashback.org) ger inget resultat?

Ja, i så fall handlar det nog om att inlägget tagits bort och anv.kontot raderats i samma veva.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in