2026-05-27, 22:30
Medlem
PingPongZongs avatar
Här svarar Benjoo på ett av mina inlägg. Han har genererat 2 miljoner visningar i månaden i 3år nonstop. Så hela Sverige har sett hans videos. Alla svenskar vet vem Benjoo är.

https://youtu.be/Fqopi1CKQY0?t=875

"Folk har ingen verklighetsuppfattning säger hans kompis." Och Benjoo har nästan 10 000 prenumeranter."

Man såg att Benjoo tyckte om vad jag skrev i början av inlägget.
Citera
2026-05-27, 23:06
Medlem
😂😂 Att ingen anmärker på hans kläder basker, LV skärp, och linne
Citera
2026-05-27, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Benjoo och Pundish borde deras show heta haha eller helan och halvan.

Kalle & Kanylen
Den Dagliga Nålen
Ampullen & Vialen
Gear and Loathing in Vietnam
Bauta Benny & CP Zebi
Benjoo Bangar Billy
Citera
2026-05-27, 23:09
Medlem
Okej Fb jag har en sjuk fråga tror ni Benjoo och pundaren har haft en intim stund någon gång 😂😂😂
Citera
2026-05-27, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffseid2005
Okej Fb jag har en sjuk fråga tror ni Benjoo och pundaren har haft en intim stund någon gång 😂😂😂

Tror faktiskt att pundaren är straight, men tror absolut att Benjoo kollar in honom lite när dom tränar och spänner sig tillsammans

Det är känt sedan länge att Tren förändrar ens sexualitet till att bli mer gay, och Benjoo tar en monster dos.

Sen så tror jag absolut att han ljuger om sitt samröre med ladyboys, åtminstonde så finns frestelsen där
Citera
2026-05-27, 23:43
Medlem
Fan va svårt han hade för att läsa min kommentar som jämförde hans peptider med veganer. Gick tillbaka för o se om jag skrivit som ett mongo, hade ej blivit förvånad. Men det var fan rätt tydligt tyckte jag, med komman som han klagade på.

Han missförstod min poäng helt iaf så fick inget svar :/
Citera
2026-05-27, 23:54
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Tror faktiskt att pundaren är straight, men tror absolut att Benjoo kollar in honom lite när dom tränar och spänner sig tillsammans

Det är känt sedan länge att Tren förändrar ens sexualitet till att bli mer gay, och Benjoo tar en monster dos.

Sen så tror jag absolut att han ljuger om sitt samröre med ladyboys, åtminstonde så finns frestelsen där
Jag trodde ju att Benjoo var homosexuell ett tag efter en grej han sa i ett klipp, men en annan användare rättade mig sen

Men jag är nästan övertygad om att han är smygbög, för det skulle verkligen förklara hela hans beteende och hans besatthet av att försöka vara "över"-manlig hela tiden för att kompensera.

Sen trodde dom ju vid gränsen att han var en transa och dom som jobbar där lär ju ändå vara ganska bra på att se sådant..

Men det kan ju vara som så att han kompenserar p.g.a. dessa anledningar:
  • Han är kort.
  • Han är korkad.
  • Han får ständiga återfall.
  • Han har liten penis enligt egen utsago.
  • Han har dålig genetik för att bygga muskler.
  • Han har "dåliga" muskelfästen eller konstiga proportioner (jag vet inte riktigt vilket).
  • Han har inga pengar.
  • Han har inget körkort kvar.
  • Han är bannad från Instagram.
  • Han har otroligt fula tatueringar som bara skriker obefintlig självkänsla.
  • Han kommer inte vidare i livet, fastän alla andra som han ser upp till gör det.
Jag tror faktiskt att han inser detta men att han även tror att det är för sent för att sluta nu. Men vafan liksom, kom tillbaka till Sverige, skaffa ett jobb, (en pojkvän?) och må bättre?

Har han inga föräldrar?
Citera
2026-05-28, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jag trodde ju att Benjoo var homosexuell ett tag efter en grej han sa i ett klipp, men en annan användare rättade mig sen

Men jag är nästan övertygad om att han är smygbög, för det skulle verkligen förklara hela hans beteende och hans besatthet av att försöka vara "över"-manlig hela tiden för att kompensera.

Sen trodde dom ju vid gränsen att han var en transa och dom som jobbar där lär ju ändå vara ganska bra på att se sådant..

Men det kan ju vara som så att han kompenserar p.g.a. dessa anledningar:
  • Han är kort.
  • Han är korkad.
  • Han får ständiga återfall.
  • Han har liten penis enligt egen utsago.
  • Han har dålig genetik för att bygga muskler.
  • Han har "dåliga" muskelfästen eller konstiga proportioner (jag vet inte riktigt vilket).
  • Han har inga pengar.
  • Han har inget körkort kvar.
  • Han är bannad från Instagram.
  • Han har otroligt fula tatueringar som bara skriker obefintlig självkänsla.
  • Han kommer inte vidare i livet, fastän alla andra som han ser upp till gör det.
Jag tror faktiskt att han inser detta men att han även tror att det är för sent för att sluta nu. Men vafan liksom, kom tillbaka till Sverige, skaffa ett jobb, (en pojkvän?) och må bättre?

Har han inga föräldrar?

Ja, det är ju inte lätt att veta vilket som är vilket, men jag tror helt klart att du är något på spåret där

Som du säger, antingen så är han ju faktiskt smyg bög, möjligen skapat av allt Tren, eller så handlar det om kompensation / osäkerhet

Jag tror också han är kortare än 171cm som han påstår, jag tror han var nog 171cm när han räknade in tuppkammen han brukade köra förut, kollar man på gamla klipp ur andra vinklar så ser han verkligen liten ut, som här tex: https://www.youtube.com/watch?v=o9ZId4VzT3Q

Jag tror också att det bästa för han vore att åka hem igen och satsa på villa, volvo, vovve livsstilen, sure det kanske inte är så flashigt, men vafan han säger ju i princip att han skiter i om han lever eller dör nu, han har ju sagt det i flera videos i rad

Någon måste fan ingripa snart innan det är försent, var fan är Måns!?
Citera
2026-05-28, 00:34
Medlem
PingPongZongs avatar
Benjoo gör helt fel och blockera folk från och kommentera. Hans "haters" är dom som gör han stor. Han är som Jason Genova. Folk tycker om att "hata" Benjoo. Kommer inte ihåg vem som sa det. Men Benjoo är en slasktratt.

Han fyller tomrummet efter Jason Genova. Har för mig att Jason hade 50 000 prenumeranter. Och så var det olika kampanjer som gick ut på att avfölja honom. För att sedan börja prenumerera dagen efter. Har för mig han förlorade ungefär 20 000 prenumeranter varje gång. Men dom började prenumerera dagen efter. Benjoo har under 10 000 prenumeranter. Och kommer väl aldrig få fler. Tänk vad chockad han skulle bli om han vaknade en morgon och 5 000 slutat prenumerera. Kanske skulle bli spiken i kistan?

Jason hade 100 000 prenumeranter. Vilket var mycket på den tiden.
Senast redigerad av PingPongZong 2026-05-28 kl. 00:37.
Citera
2026-05-28, 00:59
Medlem
Bara jag som tycker pundaren verkar skön .?
Citera
2026-05-28, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Benjoo gör helt fel och blockera folk från och kommentera. Hans "haters" är dom som gör han stor.

Flera som påpekat just detta, men Benjamin fixar inte minsta lilla kritik. Han är hellre fast på 9k subs än att vara lite hårdhudad och växa.
Citera
2026-05-28, 01:33
Medlem
Kollar vid 48:03 i senaste videon nu

Han säger ju mer eller mindre att han är redo för att dö, och att vi tittare inte borde bry oss

Han har dessutom sagt liknande saker i flera videor i rad + när han bröt ihop för nån vecka sen och sa att han ville köra och krascha sin moped

Vad fan är det här? Nu är jag helt allvarlig, har någon direkt kontakt med Måns eller någon i hans närhet? känns som någon måste ingripa nu på något sätt innan vi läser om Benjoo på nyheterna

Jag vet inte vad man kan göra, eftersom han är så extremt envis, men det kanske är bättre att försöka anmäla honom till Vietnamesiska polisen i värsta fall, hellre att dom tar in han för steroidmissbruk eller nåt än att han dör

Om hans bror eller vänner läser det här, åk ner till han innan det är försent förfan!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in