Citat:
Ursprungligen postat av
Telepatisk
Jag trodde ju att Benjoo var homosexuell ett tag efter en grej han sa i ett klipp, men en annan användare rättade mig sen
Men jag är nästan övertygad om att han är smygbög, för det skulle verkligen förklara hela hans beteende och hans besatthet av att försöka vara "över"-manlig hela tiden för att kompensera.
Sen trodde dom ju vid gränsen att han var en transa och dom som jobbar där lär ju ändå vara ganska bra på att se sådant..
Men det kan ju vara som så att han kompenserar p.g.a. dessa anledningar:
- Han är kort.
- Han är korkad.
- Han får ständiga återfall.
- Han har liten penis enligt egen utsago.
- Han har dålig genetik för att bygga muskler.
- Han har "dåliga" muskelfästen eller konstiga proportioner (jag vet inte riktigt vilket).
- Han har inga pengar.
- Han har inget körkort kvar.
- Han är bannad från Instagram.
- Han har otroligt fula tatueringar som bara skriker obefintlig självkänsla.
- Han kommer inte vidare i livet, fastän alla andra som han ser upp till gör det.
Jag tror faktiskt att han inser detta men att han även tror att det är för sent för att sluta nu. Men vafan liksom, kom tillbaka till Sverige, skaffa ett jobb, (en pojkvän?) och må bättre?
Har han inga föräldrar?
Ja, det är ju inte lätt att veta vilket som är vilket, men jag tror helt klart att du är något på spåret där
Som du säger, antingen så är han ju faktiskt smyg bög, möjligen skapat av allt Tren, eller så handlar det om kompensation / osäkerhet
Jag tror också han är kortare än 171cm som han påstår, jag tror han var nog 171cm när han räknade in tuppkammen han brukade köra förut, kollar man på gamla klipp ur andra vinklar så ser han verkligen liten ut, som här tex:
https://www.youtube.com/watch?v=o9ZId4VzT3Q
Jag tror också att det bästa för han vore att åka hem igen och satsa på villa, volvo, vovve livsstilen, sure det kanske inte är så flashigt, men vafan han säger ju i princip att han skiter i om han lever eller dör nu, han har ju sagt det i flera videos i rad
Någon måste fan ingripa snart innan det är försent, var fan är Måns!?