2026-05-28, 00:19
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Kontot Irikie #Irikie är bannlyst för 1.07. Det som skrevs var spam.

Ok. Då missade jag inget. Skönt att man fick veta. Annars hade jag tänkt på det hela natten...
Citera
2026-05-28, 00:21
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Konstigt? Har för mig man kunde se alla medlemmar?

Ja tidigare fanns samtliga med på listan, nu är det "bara" 10 000 st med på listan.

Citat:
Jag söker på användarnamnet nu. Jag kan då få fram medlemmar även om dom har noll inlägg.

Ingen Irikie. Såg att jag blivit citerad 38 minuter efter jag ska ha blivit citerad.

Enda förklaringen är väl att den personen blev bannlyst eller avslutade kontot. Jag vill veta vad den skrev..

Ja, jag letade lite och fann att h*n är bannlyst. Du missade inget av värde jag lovar.
Citera
2026-05-28, 06:12
Medlem
Fantens avatar
Bara dom 10K med flest inlägg? Det är en kraftig försämring av medlemslistan må jag säga.
Citera
2026-05-28, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Bara dom 10K med flest inlägg? Det är en kraftig försämring av medlemslistan må jag säga.
Jag brukar googla, om jag snabbt vill ha upp profilsidan för någon här och inte har en direktlänk. Typ: "Jocke Rapid" site:flashback.org. Men det förutsätter förstås att man vet exakt vad medlemmen kallar sig (helst också ifall han t ex har ett blanksteg mellan delar av namnet osv)
Citera
2026-05-28, 08:20
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Jag brukar googla, om jag snabbt vill ha upp profilsidan för någon här och inte har en direktlänk. Typ: "Jocke Rapid" site:flashback.org. Men det förutsätter förstås att man vet exakt vad medlemmen kallar sig (helst också ifall han t ex har ett blanksteg mellan delar av namnet osv)
Precis. Vet man bara att 'det var något med rapid' så hjälper det ju inte. Och även om det skulle hjälpt, så är det ju ändå en försämring av själva forumets funktion.

Bajsifiering helt enkelt.
Citera
2026-05-28, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Konstigt? Har för mig man kunde se alla medlemmar?

Jag söker på användarnamnet nu. Jag kan då få fram medlemmar även om dom har noll inlägg.

Ingen Irikie. Såg att jag blivit citerad 38 minuter efter jag ska ha blivit citerad.

Enda förklaringen är väl att den personen blev bannlyst eller avslutade kontot. Jag vill veta vad den skrev..

Blev också citerad av samma igår kväll. Men det finns inget inlägg och ingen referens.
Tycker man bord kunna hitta denna under 'bannlysta och avslutade konton.'
Citera
2026-05-28, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Kontot Irikie #Irikie är bannlyst för 1.07. Det som skrevs var spam.

OK tack. Jag undrade också över detta då jag själv blev citerad av samma som TS.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in