2026-05-27, 18:36
Medlem
Om du ZebiShredz kollar på det här, ni måste reagera på Best of Benjoo serien, den finns nu ute på Youtube i 5 delar, väldigt hög kvalitet på content med alla guldkorn av Benjoo
Citera
2026-05-27, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffseid2005
Hahah skön video av Benjoo de får man fan ge han

Klart som fan det är guld content det mesta han gör, är askul.

Man kan beskriva hans kanal som:
"handlar ju om en korkad dude som försöker navigera världen och hitta lyckan"

Han är ju ingen dålig kille är bara en extremt naiv människa och nu förmodligen rätt förstörd av droger.
Citera
2026-05-27, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
1:02:05 - "By the way, det är Tik Tok som gäller nu, det är där jag svarar på meddelanden"

Hur länge tror han ärligt att hans Tik Tok kommer vara uppe när dom är extremt hårda mot människor som marknadsför peptider och framförallt Reta?

Hade inte varit förvånad om hans konto försvann innan veckans slut

Har folk anmält till tik tok då? Benjoo sprider desinformation och är en fara för allmänheten.
Citera
2026-05-27, 18:53
Medlem
RockyRambos avatar
Benjamin är ute och cyklar med hela sitt träningsupplägg..Han tror man kan "punkt träna" och tränar bara musklerna han vill ska växa (armar) inga ben, ingen rygg... Inga.massa övningar alls. Och så tycker han att han kompenserar den enorma hormonresponsen denna träningen ger genom att dopa sig som ett IFBB PROFFS)! Vilket han de facto gör. Han tar 3g + prepp i v. Samma som min nu döde vän Ed Van Amsterdam tog. Ed vann VM i tungvikt 1998 dock. Benjamin har kommit (sist ? I lättvikt 4:a på Lucia pokalen. Resoekt till alla som går upp på en scen iaf!). Ed vägde 120 kg rena muskler. Benjamin väger 77.8 kg sist han visade på ganska hög % kroppsfett. Dosen är samma som Eds vikten som skiljer de åt i massa är i princip 50 kg! Benjamin är egentligen en bra person men han är ändå ute och cyklar. Jag representerar MÅNGA ifrån hela bodybuilding eliten för alla här är för fasen inte några dumma jädra fjortisar Benjamin!

Jag själv körde hantelrodd på 130 kg. Marklyft 315 kg. Bänkpress 235 kg.

Ronnie Coleman var ett DJUR och han fattade något Benjamin borde lära sig av: Everybody wanna be a bodybuilder NOBODY wanna lift NO HEAVY ASS WEIGHT.

Problemet jag har ned Benjamin är att han klankar ner på andra SOM REDAN GJORT DET HAN ALDRIG GJORT! Sätt dig ner och vet hyfs! Pojk!
Citera
2026-05-27, 19:21
Medlem
Fyfan vad vilken jävla värld han lever i, så underbart lost är han
Citera
2026-05-27, 20:45
Medlem
Säga vad man vill om hans svamlande och dumma uttalande genom tiden, dagens video när han bemöter tråden tyckte jag var bra
Citera
2026-05-27, 20:46
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Bara jag som tyckte att hans kompis handplockade milda kommentarer för Benjoo att svara på?

Dom skulle gått kommentar från kommentar sida 65-80 och gett svar på tal

Man får hoppas på en uppföljningsvideo!

Han skulle tagit upp någon kommentar här som handlar om videon med Måns. När han sitter i bilen och förnekar att han inte tar något olagligt. För att sedan åka dit när han kör bil. Eller alla dom här videorna med Buzz som kom efter allt det här hänt. Och som han senare erkände att han var Buzz. Men i videon nu har han aldrig vart fake natty.

Just ja. Han fick även hembesök av polisen när han var fake natty. och vad hittade dom?

Och så har han flera videos med Mr Big där han var fake natty, Den perioden han pratade mycket om Buzz. Tror han att hans tittare inte minns det?

Den här tråden började inte som en Benjoo tråd. Han fick ta över den här när han godkändes för och ha en tråd i Youtubers, vloggare och andra videokreatörer. Då flyttades den här tråden hit. Trots att det krävs 10 000 prenumeranter. Vilket han inte fått än... helt otroligt.
Senast redigerad av PingPongZong 2026-05-27 kl. 20:55.
Citera
2026-05-27, 20:47
Medlem
men förhelvete kolla min 11 senaste videon de tror fortfarande att det är någon som spam rapporterar hans IG konto och att han ej är bannad som person :/
Citera
2026-05-27, 20:59
Medlem
13:20 i videon

här gnäller Benjoo om alla "hat kommentarer" han fick på sin youtube kanal och han förklarar varför han "städade upp" och dom blev blockerade, eftersom "det inte är en rättighet att få hans uppmärksamhet"

Är han helt jävla blåst eller? Han har försökt slå igenom nu på Youtube i typ 8 år eller nåt, har producerat 5000 videor bara på YT, sen när hans kanal får momentum, även om folk trollade honom så var hans kanal påväg att ta fart, och vad gör Alpha Male Benjoo då? plockar bort exakt alla eftersom han är känslig som en liten flicka

Gissa vad Benjoo, njut av dina 9000 prenumeranter då, du kan väl producera 5000 videor till och dedikera 8 år till av att luffa runt och se vad som händer, vi kommer bara hålla diskussionerna om dig på FB istället för ditt kommertarsfält som hade gynnat dig
Citera
2026-05-27, 21:08
Medlem
Telepatisks avatar
Haha fan vad sura dom är över inläggen!

Jag tyckte nästan att pundaren verkade vara vettig först förutom att han slickar röv som fan, och sen blir han skitsur över att vi kallar honom för pundare, och tror att vi vill att han ska börja knarka igen? Kan han inte fortsätta att vara stolt över att inte knarka och vara nöjd över att vi har fel bara?

Sen så känns det ju olämpligt att han dopar sig när han är en gammal missbrukare.

Korkat också att dom tror att man kollar igenom hela klippen

EDIT: Väldigt oväntad syn Benjoo har på livet, det var nästan som att han lät helt normal ett tag där (även om det kanske var ett ovanligt tankesätt)!
Senast redigerad av Telepatisk 2026-05-27 kl. 21:11.
Citera
2026-05-27, 22:00
Medlem
Skulle vilja se en part 2 på Benjoo och pundish reaktions video

Vi behöver höra mer om Benjoos kriminella livsstil och hur han blev en skurk och haverist

Samt hur livet på rymmen är tillsammans med sin kumpan, och hur detta rimmar med The Matthew Principle & Law of Attraction
Citera
2026-05-27, 22:11
Medlem
Citat:
Skulle vilja se en part 2 på Benjoo och pundish reaktions video

Vi behöver höra mer om Benjoos kriminella livsstil och hur han blev en skurk och haverist

Samt hur livet på rymmen är tillsammans med sin kumpan, och hur detta rimmar med The Matthew Principle & Law of Attraction

Benjoo och Pundish borde deras show heta haha eller helan och halvan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in