2026-05-27, 21:12
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Indien är Indien men nått försök måste väl ha gjorts av myndigheterna att skicka hem ungen till Norge?
Föräldrarna måste väl ha sagt åt polisen?

Hippieföräldrar.
Citera
2026-05-27, 21:47
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Jag såg denna igår och undrar lite samma sak.
Den mannen skulle ju vart med i 100 Höjdare eller liknande.
Citera
2026-05-27, 21:48
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Föräldrarna måste väl ha sagt åt polisen?

Sedan vore det kul att vet vad föräldrarna gjort.
Vill veta mer om hur det hela gick till.

Alltså, jag gissar bara nu men:

Modern från Indien åker till Norge på vinst och förlust. Har oskyddat samlag med en norsk snubbe. Efter ett tag åker morsan hem till Indien, den blivande farsan är helt ovetandes om något barn.

Således har killen bara en deadbeat morsa som dessutom hamnade i finkan när killen var 8 år.

Vilken mardröm.
Citera
2026-05-27, 22:41
Medlem
exoticspices avatar
En artikel idag med intressanta kommentarer längst ner.

https://www.boredpanda.com/norwegian-man-speaks-english-with-indian-accents-abandoned-by-parents-in-mumbai/
Citera
2026-05-27, 22:44
Medlem
exoticspices avatar
!!!you all publikum i need youre help to get this out there

https://www.youtube.com/watch?v=U80G-jn8TX8
Citera
2026-05-27, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie

Modern från Indien åker till Norge på vinst och förlust. Har oskyddat samlag med en norsk snubbe. Efter ett tag åker morsan hem till Indien, den blivande farsan är helt ovetandes om något barn.

Således har killen bara en deadbeat morsa som dessutom hamnade i finkan när killen var 8 år.

Vilken mardröm.

Är han inte lite för vit för att vara halv-indie? Han ser ut some vilken nordbo som helst.

Finkan är det intressanta här. Vad gjorde morsan?
Citera
2026-05-27, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie

Vilken mardröm.
Modern från Indien?!? Lasse Mango är ju kritvit! Föräldrarna tog med sig lilla Lasse till Indien när han var 4 år…
Citera
2026-05-27, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
!!!you all publikum i need youre help to get this out there

https://www.youtube.com/watch?v=U80G-jn8TX8
Jag tycker Lasse Mango skyller lite för mycket på Norska och finska staten. Jag tycker Lasse ska skylla lite mer på sina föräldrar, det var ju dom som såg till att han inte fick gå i skolan, knappast Norges fel..
Citera
2026-05-27, 23:05
Medlem
PutinDaAzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exbit
Precis. Hur blev han så fet?
Syns att han växt upp i fattigdom, bara fattiga som är feta nuförtiden. Dom rika trycker ozempix.
Citera
2026-05-27, 23:07
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Är han inte lite för vit för att vara halv-indie? Han ser ut some vilken nordbo som helst.

Finkan är det intressanta här. Vad gjorde morsan?
Samma tanke, inte någonting indiskt över honom. Ser 100% norsk ut. Ljusblå ögon.

Hans mamma och en syster hamnade i fängelse när mammans visa hade gått ut och troligtvis även systerns...

Det jag vill veta - som inte kommer fram

för hur länge hade de sökt visa? Vad vad det som gjorde att det gick ut?
hur länge satt de i fängelse?
lämnade de Indien utan att leta efter Lasse?
Citera
2026-05-27, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkhitler
Att uttala några meningar på indiska bra och rycka på huvudet som en pajeet bevisar ingenting.
Att bli vän med hela slummen kostar förmodligen mindre än en hundralapp.

Jag förstår att du vill verkligen tro på det här men jag föreslår att du väntar på lite konkretare bevis än en youtubevideo innan du sväljer krok, lina och sänke.
Jag tror Lasse vill ha bidrag från norska staten. Lasse har inte gått i skolan. Han är uppväxt i gatuslummen i Mumbai. Lasse har gått livets hårda skola och tar sina erfarenheter från att scamma turister i Indien till att scamma norska skattebetalare. Det är så han är lärd.

Att han tigger pengar idag utesluter ju inte att han blev lämnad att överleva i Mumbai som barn.
Citera
2026-05-27, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkhitler
Jag föreslår också att ni väntar på en video där Lasse pratar indiska med indierna och inte bara pratar som doktor Bombay innan ni donerar hela socialbidraget till den här jeppen.
Lasse pratar indiska(eller vad det nu är för språk) här:

https://youtube.com/watch?v=6ZueVPZ-rHU&t=53
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in