2026-05-27, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
Frun fick upp honom på algon... Tycker historian är skum. Far och storebror överger mor och två barn (Lasse och hans syster) i Indien för att smuggla sig själva ut. Vem skulle göra något sånt? Överge fru och barn i Indien för att rädda sig själva. Och Lasse påstår att han sprang bort från morsan i Indien och levde på gatan i flera år ensam. Njae. Tror det hela är en scam från en lat och lursam norrman. Men kan vi få lite historier från indier som känner honom från Indien-tiden så kanske man kan underhålla tanken att det är sant.
Vaddå överge lisom?!
Hans mamma är en vuxen kvinna med pass och papper i Norge och en hel familj med släkt i Norge som kan hjälpa vid behov.

Hon kan ta sig hem med sonen förutsatt att hon inte har ett gravt förståndshandikapp vill säga.

Nä. Fake news.
Citera
2026-05-27, 11:50
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Men varför prata engelska med indisk brytning överhuvudtaget? Var lärde han sig det? Indier som bor i slummen pratar inte ett ord engelska. Endast 10% av Indierna kan engelska och dom som gör det bor definitivt inte i slummen.

Nja de finns slumområden där de pratar indisk-engelska. De som scammar turister behöver lära sig snabbt

Sen tror jag hans mamma lär ha pratat engelska med indierna så han kanske lärde sig där
Citera
2026-05-27, 12:33
Medlem
Imnshos avatar
Sicken sköning! Tror jag aldrig hört nån annan än niggers säga så mycket "fucking" på 10 minuter!
Citera
2026-05-27, 12:59
Medlem
I början har han ju en svenks/norsk klingande engelsk dialekt men verkar sen komma på att han glömt av brytningen så fort dom pratar med en indie.
Citera
2026-05-27, 13:01
Medlem
Ilimitados avatar
Han är som en fet mowgli.
Citera
2026-05-27, 13:08
Medlem
Gällande att han är så fet är inte så konstigt. Han har inte varit i Indien på 13 år, förmodligen ännu längre än så han faktiskt levde där.

Har han dessutom levt som hemlös i Indien i 10 år, tills han blev 18 så är det nog lätt att frossa i sig mat när det tidigare var en daglig kamp att få i sig käk.
Citera
2026-05-27, 14:16
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Jag tror också nått är lite lurt här.
Men byta dialekt gör väldigt många som bor på olika ställen i livet. Så det är inte en dead give away
Precis. Märks att folk i tråden inte är beresta.

Både kodbyte(googla) samt dialektbyte är något folk gör dagligen över hela jorden. Det är nåt jag gör till och från liksom...

Uppenbart att folk i tråden är lite socialt eftersatta
Citera
2026-05-27, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exbit
Precis. Hur blev han så fet?

Protein brist
Citera
2026-05-27, 14:31
Medlem
knarkhitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Skulle aldrig donera en krona till någon som suttit och gjort crystal meth.
What ? Gjorde han det ? Jag orkade inte se hela videon.

För övrigt säger inte indier fucking hela tiden. De säger bloody eftersom de var en brittisk koloni.
Fucking med norskengelska uttalet "föcking" är däremot vanligt i Norge.

Den som tror på det här borde fråntas rösträtt och tvångssteriliseras.
Senast redigerad av knarkhitler 2026-05-27 kl. 14:37.
Citera
2026-05-27, 15:14
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkhitler

Den som tror på det här borde fråntas rösträtt och tvångssteriliseras.

Tror på vadå? Missade du att han talar flytande indiska, och även med deras kroppsspråk? Att han känner massor med folk i slummen?
Citera
2026-05-27, 15:24
Medlem
knarkhitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Tror på vadå? Missade du att han talar flytande indiska, och även med deras kroppsspråk? Att han känner massor med folk i slummen?
Att uttala några meningar på indiska bra och rycka på huvudet som en pajeet bevisar ingenting.
Att bli vän med hela slummen kostar förmodligen mindre än en hundralapp.

Jag förstår att du vill verkligen tro på det här men jag föreslår att du väntar på lite konkretare bevis än en youtubevideo innan du sväljer krok, lina och sänke.
Citera
2026-05-27, 15:28
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exbit
Precis. Hur blev han så fet?

Indisk mat gör en fet generellt. Vet inte exakt vad det är men de är mycket kalorier och ganska inkompletta aminosyreprofiler i Indien. Snittindiern får bara i sig en tredjedel av proteinet som snitt-babbestinen får.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in