Citat:
Ursprungligen postat av
Artmovie
Hade inte kunnat säga det bättre själv 👌
Bra Dans kräver mycket övning och som du säger N besitter tyvärr inte det taktsinne som vissa människor föds med.
Björken visar tydligt med hela sitt kroppsspråk att han inte alltid imponeras av N:s livsval.
Ja, vem vet när nästa "Bomb" dyker upp som "gubben" ur N:s väldoftande armhåla??
https://we.tl/t-B8Y9qjecjO18sqva
Jag uppfattade också att hans kroppsspråk sa annat än orden han sa. Nicci fiskar efter komplimanger hela tiden, vad ska han säga!? 🙄
Det jag hade önskat är lite fler följdfrågor på påståeende hon gjort och gör ännu.
Som det med att N envist insisterar att A inte har hört av sig samtidigt som hon polisanmält honom när han gjort. Någon får gärna förklara den ekvationen om de kan. Det nya nu är att skylla på staten för att det tagit tid, aldrig ta eget ansvar i konflikten.
Tror du vissa är synska här? Såg en kommentar nämligen som fick mig att tänka tillbaka till deras säsong i LI.
Det är frukostscenen när de pratade om fetischer och sex. Ämnet strypsex från N kom upp i form av kroppsspråk (händer mot hals) då byttes kameravinkel mot A där han frågar typ, gillar du sånt? Tänkte direkt att A skulle få skit av N för det i framtiden. Hur visste jag och andra, kan det vara på grund av hennes tidigare beteende tro!? 🤐
Är fortfarande chockad av det som framkom om A av Niccis sida som lades upp här, om det stämmer hoppas han sökt och fått hjälp. OM det inte stämmer att han även då sökt och får hjälp. Hemskt vilket som
Vad går länken till?