2026-05-27, 07:56
Medlem
Såg nu att hon valde att lägga upp ”kom och chatta” bilden med vigselringen närmast spegeln. På riktigt undrar man ju vad som gått snett i tänkandet. (Den var bakom, inte längst fram, fel av mig)
Senast redigerad av A-EZz 2026-05-27 kl. 08:35. Anledning: Såg fel
Citera
2026-05-27, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Såg nu att hon valde att lägga upp ”kom och chatta” bilden med vigselringen närmast spegeln. På riktigt undrar man ju vad som gått snett i tänkandet.

Tror det är spegelvänt och den andra handen med ringen närmast mobil som är vigselring. Den man ser tydligt har jag sett henne ha innan V. Jag kan ha fel. Är så dumt att ibland är bilder spegelvända ibland inte🤷‍♀️ Håller med om att hela det här chatta med mig och "dirty talk" är helt skevt som nyförälskad och mamma till två små som indirekt blir påverkade. Som någon sa, man hör ljudet av barn i slutet på det klipp som kommit upp.
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2026-05-27 kl. 08:35.
Citera
2026-05-27, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Tror det är spegelvänt och den andra handen med ringen närmast mobil som är vigselring. Den man ser tydligt har jag sett henne ha innan V. Jag kan ha fel. Är så dumt att ibland är bilder spegelvända ibland inte🤷‍♀️

Sant! Du har skarpare blick än mig på morgonkvisten. Vigselringen syns bakom.
Citera
2026-05-27, 09:24
Medlem
Jag kollade på intimt med MB, ger hellre honom trafik än Nicci även om han kan vara smått problematisk ibland, enligt mig.
Jag upplevde att MB var föga imponerad av låten även om han sa att den var bra med lättlärd text.

Möjligt en sommarplåga för "fjårtisar", tänker jag. Jag hörde knappt och kändes som autotune eller ai-genererat. Synd på alla de verkliga artisterna som kämpat och kämpar hårt i åratal med att släppa musik, måste vara frustrerande för dem att en bortskämd talanglös människa med pengar kan göra såhär. Jag tror det är ganska påkostat och dyrt, kanske med pengar från bland annat "chatta med mig" 🫣 J som "momager" har legat i hårt må jag säga.

MB sa också att i en studio kan allt hända. Han var inte heller imponerad att få en vit "tisha" med låttiteln handskrivet (såg ut som det) med svart tusch som han gav till en annan tjej att torka tårarna i, i ett annat avsnitt, så impad blev han av den "gåvan"

Nicci orkade inte vänta på att MB skulle lukta i armhålan som är hans "grej". Hon säger tycker du inte jag doftar gott och viftar med handen då säger han, "aha du kommer lansera en ny parfym!?"
Jag håller med honom, det är förmodligen nästa "bomb" hon ska avslöja med låten "ligga inatt" som det stod på t-shirten.

Man märker Niccis tydliga mönster än idag och höga krav på sina pojkvänner. När hon dumpar (mycket viktigt enligt henne alltid hon som dumpar) då blev en del ledsna till en början för att upptäcka att de kom lindrigt undan. Efter "dumpning" då kommer hämndlystnaden och "titta vad du missar turnen" 🙄 så genomskinligt.

Jag reagerade på frågan Nicci fick från MB, han frågade om de i podden får mycket frågor kring allt. Han får ett ja och följdfrågan han ställer, svarar du på dom då? Hennes svar är ett snabbt, nej nej nej det gör jag inte. Att de har lyssnare kvar till "korten på bordet" det är en gåta eller nej egentligen inte, sexprat säljer tydligen och kvar blir dom som går igång på det. Jag undrar hur länge clickbait fungerar innan normala lyssnare tröttnar!?
Citera
2026-05-27, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
https://www.facebook.com/share/v/1FyoCBTSkx/?mibextid=wwXIfr

Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Herregud 😂🤦🏻‍♀️

Den där har gått mig ögonen förbi🫣
" Tillgång till Exclusivt content" jösses!!

Och Stora C:s röst i bakgrunden med en mamma som lägger sitt fokus på FEL saker. 🥹
Senast redigerad av Artmovie 2026-05-27 kl. 09:59.
Citera
2026-05-27, 10:15
Medlem
Citat:
Hoppas hon sjunger bättre än hon "dansar" 🫣 stora skämskudden på dansen. Hennes taktkänsla existerar inte om så för att rädda sitt liv. Mycket mer träning behövs!!!!!! Den "dansen" i rosa mysdress kommer från dansen hon övar med dansarna, såg det i ett klipp.

Hennes ena dansare har lagt upp klipp på SM, tror hon plockat bort två eller fler nu, kanske för att det inte såg bra ut för Nicci 🤷‍♀️(lite som den artikeln som försvann där hon erkänner sin svartsjuka).

Bra med självförtroende, men med noll självinsikt och attityden "jag är bättre än alla andra" inte lika ödmjukt och charmigt som hon vill utge sig för att vara. Dessutom uttalande och en skymf mot ZL att jämföra sig med henne ens på "skoj". Alltför många "jasägare" kring henne, förmodligen vågar de inget annat.

Citat:
Jag kollade på intimt med MB, ger hellre honom trafik än Nicci även om han kan vara smått problematisk ibland, enligt mig.
Jag upplevde att MB var föga imponerad av låten även om han sa att den var bra med lättlärd text.

Möjligt en sommarplåga för "fjårtisar", tänker jag. Jag hörde knappt och kändes som autotune eller ai-genererat. Synd på alla de verkliga artisterna som kämpat och kämpar hårt i åratal med att släppa musik, måste vara frustrerande för dem att en bortskämd talanglös människa med pengar kan göra såhär. Jag tror det är ganska påkostat och dyrt, kanske med pengar från bland annat "chatta med mig" 🫣 J som "momager" har legat i hårt må jag säga.

MB sa också att i en studio kan allt hända. Han var inte heller imponerad att få en vit "tisha" med låttiteln handskrivet (såg ut som det) med svart tusch som han gav till en annan tjej att torka tårarna i, i ett annat avsnitt, så impad blev han av den "gåvan"

Nicci orkade inte vänta på att MB skulle lukta i armhålan som är hans "grej". Hon säger tycker du inte jag doftar gott och viftar med handen då säger han, "aha du kommer lansera en ny parfym!?"
Jag håller med honom, det är förmodligen nästa "bomb" hon ska avslöja med låten "ligga inatt" som det stod på t-shirten.

Man märker Niccis tydliga mönster än idag och höga krav på sina pojkvänner. När hon dumpar (mycket viktigt enligt henne alltid hon som dumpar) då blev en del ledsna till en början för att upptäcka att de kom lindrigt undan. Efter "dumpning" då kommer hämndlystnaden och "titta vad du missar turnen" 🙄 så genomskinligt.

Jag reagerade på frågan Nicci fick från MB, han frågade om de i podden får mycket frågor kring allt. Han får ett ja och följdfrågan han ställer, svarar du på dom då? Hennes svar är ett snabbt, nej nej nej det gör jag inte. Att de har lyssnare kvar till "korten på bordet" det är en gåta eller nej egentligen inte, sexprat säljer tydligen och kvar blir dom som går igång på det. Jag undrar hur länge clickbait fungerar innan normala lyssnare tröttnar!?

Hade inte kunnat säga det bättre själv 👌

Bra Dans kräver mycket övning och som du säger N besitter tyvärr inte det taktsinne som vissa människor föds med.

Björken visar tydligt med hela sitt kroppsspråk att han inte alltid imponeras av N:s livsval.

Ja, vem vet när nästa "Bomb" dyker upp som "gubben" ur N:s väldoftande armhåla??

https://we.tl/t-B8Y9qjecjO18sqva
Citera
2026-05-27, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Såg nu att hon valde att lägga upp ”kom och chatta” bilden med vigselringen närmast spegeln. På riktigt undrar man ju vad som gått snett i tänkandet. (Den var bakom, inte längst fram, fel av mig)
Kan ha fel men det är väl inte Ns vigsel ring som syns . För den hon vissa upp för reporten som interjuva V . Var en en stor sten på vilket denna ej är . Men hon kanske har bytt 🤔

Citat:
Tror det är spegelvänt och den andra handen med ringen närmast mobil som är vigselring. Den man ser tydligt har jag sett henne ha innan V. Jag kan ha fel. Är så dumt att ibland är bilder spegelvända ibland inte🤷‍♀️ Håller med om att hela det här chatta med mig och "dirty talk" är helt skevt som nyförälskad och mamma till två små som indirekt blir påverkade. Som någon sa, man hör ljudet av barn i slutet på det klipp som kommit upp.
Ja det är så skevt så som det kan bli .
Hon har inge tänk alls.
Vad ger detta för signaler utåt . En lycklig gift kvinna chattar inte med andra män och framför allt inte om sex och tjäna pengar på detta dessutom likt en prostitution för att livnära sig på .

Nu säger jag inte att N prostitutionerar sig utan tog en jämförelse .
Sen förstår jag inte skillnaden då hon klankar ner på dom som håller på med only fans men är detta så mycket bättre då 🤦‍♀️
Senast redigerad av Famlove 2026-05-27 kl. 11:23.
Citera
2026-05-27, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Hade inte kunnat säga det bättre själv 👌

Bra Dans kräver mycket övning och som du säger N besitter tyvärr inte det taktsinne som vissa människor föds med.

Björken visar tydligt med hela sitt kroppsspråk att han inte alltid imponeras av N:s livsval.

Ja, vem vet när nästa "Bomb" dyker upp som "gubben" ur N:s väldoftande armhåla??

https://we.tl/t-B8Y9qjecjO18sqva

Jag uppfattade också att hans kroppsspråk sa annat än orden han sa. Nicci fiskar efter komplimanger hela tiden, vad ska han säga!? 🙄

Det jag hade önskat är lite fler följdfrågor på påståeende hon gjort och gör ännu.
Som det med att N envist insisterar att A inte har hört av sig samtidigt som hon polisanmält honom när han gjort. Någon får gärna förklara den ekvationen om de kan. Det nya nu är att skylla på staten för att det tagit tid, aldrig ta eget ansvar i konflikten.

Tror du vissa är synska här? Såg en kommentar nämligen som fick mig att tänka tillbaka till deras säsong i LI.

Det är frukostscenen när de pratade om fetischer och sex. Ämnet strypsex från N kom upp i form av kroppsspråk (händer mot hals) då byttes kameravinkel mot A där han frågar typ, gillar du sånt? Tänkte direkt att A skulle få skit av N för det i framtiden. Hur visste jag och andra, kan det vara på grund av hennes tidigare beteende tro!? 🤐

Är fortfarande chockad av det som framkom om A av Niccis sida som lades upp här, om det stämmer hoppas han sökt och fått hjälp. OM det inte stämmer att han även då sökt och får hjälp. Hemskt vilket som

Vad går länken till?
Citera
2026-05-27, 11:52
Medlem
”Fin i kanten”
Skickar bilder i från duschen till främmande män som betalar 🤣

https://www.reddit.com/r/svenskatjejer_foton/comments/1t5pxnd/nicci_hernestig/
Citera
2026-05-27, 11:57
Medlem
https://www.reddit.com/r/Swedishbeauties/s/OSftxj7wJO

Vet Viktor vem han har gift sig med ?
Citera
2026-05-27, 12:07
Medlem
Jag hade blivit så äcklad om min man höll på så. Vidrigt. Respektlöst mot den man är gift med och sina barn. Har hon Paow som förebild så rasar det snart rejält. Att lägga pengar och tid på att ta bort tatueringarna och vara en bra mamma hade varit en vettig prioritering med både utseendet och för familjen.
Citera
2026-05-27, 12:36
Medlem
Citat:
”Fin i kanten”
Skickar bilder i från duschen till främmande män som betalar 🤣

https://www.reddit.com/r/svenskatjejer_foton/comments/1t5pxnd/nicci_hernestig/

Citat:
https://www.reddit.com/r/Swedishbeauties/s/OSftxj7wJO

Vet Viktor vem han har gift sig med ?
Så sjukt då N har suttit och klankat ner på andra tjejer .
Så är hon inte ett dugg bättre själv denna gång har hon verkligen gått för långt . Och sjunker allt längre och längre ner på min lista .
Tror inte ett skit på hennes historier längre .
En tjej som gång på gång säger att hon har varit ned tryckt och blivit utnyttjad som liten och vuxen skulle aldrig vissa upp sig på detta sätt .
Kan inte förstå att folk inte ser igenom hennes lögner .
Hur kan hennes mamma uppmuntra N till något sånt här ....
Blir äcklad , tänker hon någonsin på sina barn undrar jag .
Sa det redan i går vet N vilka äckel hon lockar till sig är hon medveten att hon utsätter sina barn för fara .
En vacker dag springer N på fel snubbe .
kanske dags för V att begära skilsmässa och ta med lilla C därifrån . Och kontakta A och göra en anmälan .
Detta är inte okej el normalt någonstans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in