2026-05-26, 18:57
Medlem
Och hennes viktnedgång kan ju också vara ett tecken på att hon inte mår så bra.
Citera
2026-05-26, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Och hennes viktnedgång kan ju också vara ett tecken på att hon inte mår så bra.

Ja, man ser tydligt att N gått ner i vikt. Sedan om det beror på stress/icke välmående eller att hon slimmat sig inför sin potentiella "artistkarriär" vet man ju inte.

Vill minnas att N sa i något poddavsnitt nära efter förlossningen att hon hade någon tand som gått sönder vilket är ett tecken på näringsbrist/mineralbrist.
Senast redigerad av Artmovie 2026-05-26 kl. 19:34.
Citera
2026-05-26, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Dessa tonårs-"pretty babe" klipp tar aldrig slut. 🙈
Man ser i kommentarerna, främst på TT att folk tröttnat rejält på N. Och det är nog inte för Att hon dansar med gumpen i vädret nära linsen utan för Hur hon framhäver sig själv som får många att reagera.

Säger som en användare:
"Tagga ner N".

Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Syns på senaste tiktoken att något är på tok. Jag tycker hon ser mer psykotisk ut på den än på videon i badrummet.
Hon gör verkligen inget annat än skämmer ut sig totalt när hon själv tycker hon är skitsexig men det inte ser bra ut alls.
Allt blir bara pinsamt löjligt som hon håller på .
Det är nog endast hon själv och slemmiga gubbar/ killar som tycker hon är sexig.
Skulle skämas ögonen ur mig om jag hade en dotter på 26 som även är en mamma som håller på detta sätt
Att dansa och lägga ut såna här klipp tillhör tonåringar.
Så förstår att folk reager och skriver som dom gör .
Vore bättre om hon la mer fokus på barnen och sin make
Citera
2026-05-26, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ja, man ser tydligt att N gått ner i vikt. Sedan om det beror på stress/icke välmående eller att hon slimmat sig inför sin potentiella "artistkarriär" vet man ju inte.

Vill minnas att N sa i något poddavsnitt nära efter förlossningen att hon hade någon tand som gått sönder vilket är ett tecken på näringsbrist/mineralbrist.
Hon satt och sa att hon vill ha tillbaka samma kropp som efter chiara då hon kände sig som sexigast .
Och vill vara en sexig fru och milf
Så tror det är hon själv som kämpat med att gå ner I vikt.
Citera
2026-05-26, 20:22
Medlem
BeppoYapps avatar
Viktor fick ett try-out kontrakt i Färjestad på 1 år.
Dom ville se han prestera och att inget bagage stod i vägen.
Så första året underbetald för att efter det numera välbetalt.

Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Okej det är inte dom uppgifterna jag fått reda på .
Vet att V tjänar bättre än så då jag själv har en man som spelar på samma nivå som V .
Citera
2026-05-26, 21:07
Medlem
Haha… nicci har blockerat mig på TikTok. Jag har inte kommenterat något mer märkvärdigt på hennes konto mer än att jag la kommentaren på IF TikTok angående ”att dom måste blocka dig för att deras förhållande ska fungera” något liknande.. den kommentaren är nu borta och nicci har blockerat mig 😁
Sen för övrigt så tycker jag de är sinnessjukt att ingen har påtalat hennes ”chatta med mig” tidigare.
Tål att diskuteras
Citera
2026-05-26, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Haha… nicci har blockerat mig på TikTok. Jag har inte kommenterat något mer märkvärdigt på hennes konto mer än att jag la kommentaren på IF TikTok angående ”att dom måste blocka dig för att deras förhållande ska fungera” något liknande.. den kommentaren är nu borta och nicci har blockerat mig 😁
Sen för övrigt så tycker jag de är sinnessjukt att ingen har påtalat hennes ”chatta med mig” tidigare.
Tål att diskuteras

😳Vad är det som händer?
Citera
2026-05-26, 23:14
Medlem
https://www.facebook.com/share/v/1FyoCBTSkx/?mibextid=wwXIfr
Citera
2026-05-26, 23:36
Medlem
Citat:

Herregud 😂🤦🏻‍♀️
Citera
2026-05-27, 05:05
Medlem
Citat:
Tål att diskuteras
Ojdå , du trampa visst på en öm tå .
Om det inte låg någon sanning i det du skrev så behöver hon ej blockera dej .
Hon avslöjar sig själv gång på gång att detta enbart inte är ett rykte ang Vs otrohet

Citat:
Undrar också varför fler inte reagerar på detta . Så jäkla osmakligt att sitta och bjuda ut sig på detta sätt när man hör lilla C I bakgrunden. Undrar om hon hade accepterat att V höll på så här knappast .
Förstår inte att han tillåter sin fru hålla på så här

Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Herregud 😂🤦🏻‍♀️
Ja du vad ska man säga , pinsam brud 🤦‍♀️
Citera
2026-05-27, 06:58
Medlem
Citat:
Tål att diskuteras

Bloggbevakning tog äntligen upp det för några dagar sen. Ingen kan påtala något direkt till dem. Då blir man blockad. Det är ju absurt att tro att någon normal person skulle betala för att bara prata med Nicci. Några normala personer vill inte heller köpa sexiga videos eller höra hur hon gillar att ha sex.
Hur tror hon att det inte kan komma ut? Viktor måste ju sakna några hjärnceller som inte sätter stopp för att hans fru och mamma till deras bebis säljer sig och utsätter barnen för risken att drabbas av äckelgubbar.
Citera
2026-05-27, 07:50
Medlem
Hoppas hon sjunger bättre än hon "dansar" 🫣 stora skämskudden på dansen. Hennes taktkänsla existerar inte om så för att rädda sitt liv. Mycket mer träning behövs!!!!!! Den "dansen" i rosa mysdress kommer från dansen hon övar med dansarna, såg det i ett klipp.

Hennes ena dansare har lagt upp klipp på SM, tror hon plockat bort två eller fler nu, kanske för att det inte såg bra ut för Nicci 🤷‍♀️(lite som den artikeln som försvann där hon erkänner sin svartsjuka).

Bra med självförtroende, men med noll självinsikt och attityden "jag är bättre än alla andra" inte lika ödmjukt och charmigt som hon vill utge sig för att vara. Dessutom uttalande och en skymf mot ZL att jämföra sig med henne ens på "skoj". Alltför många "jasägare" kring henne, förmodligen vågar de inget annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in