Citat:
Ursprungligen postat av
57000
Menar du att jag bara ska acceptera allt du skriver bara för att du påstår det? Du har inte, trots alla timmar som du om och om igen berättar att du har lagt ner på att leta bevis, lyckats övertyga någon alls. Inte ens de andra kristna i tråden tror på vad du säger även om de inte är lika öppet kritiska.
Det är pinsamt när du fortsätter lägga ut dina länkar så fort det kommer in någon ny i en tråd, du övertygar ingen alls.
Vad hände med terapin?
Gud är min terapi.
Du förolämpar forskare, hela universitet, och slutligen, mig. Tror du att efter tillräckligt mycket förolämpningar så kommer forskningsrapporterna försvinna? Inser du att detta även händer på forskningsnivå?
Forskarna sätter sina professionella rykten på spel när de framför sina resultat. De blir attackerade av såna med din mentalitet, det har funnits fall där vissa har förlorat jobbet. Enbart för att de konstaterat att det finns hjärtvävnad i proverna.
Sanningen måste fram, även fast såna som dig försöker hota sanningen under ytan så fortsätter den bubbla upp genom modiga forskare och krigare som inte är rädda för dig. Gör ditt värsta säger dom.