2026-05-25, 20:15
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDU
https://dumpen.se/2024/11/01/krambjornen-goteborg-504/

Denna snubbe tog livet av sig 1 dag efter att han blev avslöjad.

En mycket rolig gädda Hur orkar man låtsasförneka så pass mycket, han verkar typ vara 12 år i sättet han pratar, en vuxenbebis. Hade gjort samma sak om jag vore han, men shiiit vilken mega clown
Krambjörnen och mammas ögonoperation 😁
Han hade som tur var en veteranbil och kunde koppla avgasröret till kupen. Ett sådant suicid går knappt på en bil med katalysator. Det är kolmonoxiden man vill åt och det är den katten är bäst på att omvandla.

Rekordet i kort tid från konfrontation till suicid har dock den här gäddan.

https://dumpen.se/2025/03/04/bmw-mannen-574/

Två timmar från konfrontation till blåljusen utmed tågspåret.
Senast redigerad av Sommargay 2026-05-25 kl. 20:18.
Citera
2026-05-25, 20:29
Medlem

Undra om de mötte upp 782 utan att han egentligen var med på det, med tanke på att konversationen inte antyder att de egentligen hade bestämt att ses just då.

Hur gammal är 782 egentligen, han menar att han är 20 i chatten. Samtidigt som dumpen menar att de inte konfronterar någon under 23.

I övrigt känns det som att han är en extremt vilsen själ. Typ någon som hade kunnat bli en furry, live:are, dragqueen eller trans. Om han överlever stomen och botar sin dragning till barn, tror jag absolut att det kan bli någon som finner sig själv först efter ett könsbyte.

Problemet var bara att hbtq communityn inte fångade upp honom. Då kanske han inte hade valt sin pedofili och kissväg i livet
Citera
2026-05-25, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
#782 är 25 år gammal. Kan han vara den yngsta gäddan hittils?

Nej. Jag är rätt säker på att de plockat en 23åring. Han var från Australien och kunde inte svenska. Eventuellt pluggade han här bara. Minns ej nummer
Citera
2026-05-25, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof

Undra om de mötte upp 782 utan att han egentligen var med på det, med tanke på att konversationen inte antyder att de egentligen hade bestämt att ses just då.

Hur gammal är 782 egentligen, han menar att han är 20 i chatten. Samtidigt som dumpen menar att de inte konfronterar någon under 23.

I övrigt känns det som att han är en extremt vilsen själ. Typ någon som hade kunnat bli en furry, live:are, dragqueen eller trans. Om han överlever stomen och botar sin dragning till barn, tror jag absolut att det kan bli någon som finner sig själv först efter ett könsbyte.

Problemet var bara att hbtq communityn inte fångade upp honom. Då kanske han inte hade valt sin pedofili och kissväg i livet

Han är 25 år.
Citera
2026-05-25, 21:50
Medlem
SDUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Krambjörnen och mammas ögonoperation 😁
Han hade som tur var en veteranbil och kunde koppla avgasröret till kupen. Ett sådant suicid går knappt på en bil med katalysator. Det är kolmonoxiden man vill åt och det är den katten är bäst på att omvandla.

Rekordet i kort tid från konfrontation till suicid har dock den här gäddan.

https://dumpen.se/2025/03/04/bmw-mannen-574/

Två timmar från konfrontation till blåljusen utmed tågspåret.
Hur vet man att det var tågspåret?

Han där killen var väldigt arg vid konfrontation också.

Är du seriös att han gjorde så med veteranbilen eller är det bara en gissning?
Citera
2026-05-25, 21:53
Medlem
SDUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jo men jämfört med många andra gäddor. Han uttrycker sig också ganska avancerat, det är en blandning av manipulation, förståelse och ren dumhet. Men det är klart någon haverirapport utifrån hans IQ har jag inte. Men många intelligenta dom kan faktisk vara sådär mjuka och lite barnsliga.
Det har faktamässigt bevistats att gäddor besitter låg IQ.

Att han manipulerar stämmer, det gör många av dom. Men ser inte att han uttrycker sig avancerat någonstans, han talar som vanligt och kommer med ursäkter.
Citera
2026-05-25, 21:53
Medlem
SDUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Tror hans yttre lurar en del. Han ser typ "snäll" ut och då stämplas man ofta som ok i huvudet per automatik. Han skriver dock ej som en efterbliven rent semantiskt, så verkar normalbegåvad på ett plan.
Ja, det kanske han är, men knappast intelligent.
Citera
2026-05-25, 21:56
Medlem
SDUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
782

Fått ett fint jobb i pappas företag. Fått bostadsrätt.

Välkommen till dumpen.
Sådana här hatar jag väldigt mycket. Jag förstod direkt att han var bortskämd och skriver även det i mitt första inlägg om den här gäddan.
Citera
2026-05-25, 22:00
Medlem
Citat:
Sådana här hatar jag väldigt mycket. Jag förstod direkt att han var bortskämd och skriver även det i mitt första inlägg om den här gäddan.

Jag håller med dig om att repet nog är hans bästa vän framöver. Snubben har knappt ens påbörjat vuxenlivet, och han kommer ut som en bajsätande pedofil.

Så jävla lustigt med dessa aspergerbarn som är vana med att folk bara låter dem vara när de får utbrott och börjar skrika. Det märks när han reagerar när S&P börjar snacka om hans chattlogg, och om hans vridna jävla tändning.
Citera
2026-05-25, 22:32
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Innan du slår dig på bröstet så har man hängt ut fel person. #782 bor i Jönköping och jobbar förmodligen på Samhall. (Nej han har inget topp-jobb när man får städa industrilokaler och har inte råd att bjuda någon på entrén till Liseberg)

Gädda #782 kan förneka hur mycket han vill, men att han är en äkta smålänning är det inga tvivel om. Barnet ska äta och dricka ordentligt innan dom ses, dels för att kunna kissa lättare men även för att han inte har råd att bjuda på mat! Efter nattens bravader med kiss och bajs så öppnar han penningpungen och bjuder på en McToast som tack för ligget.
Vilken charmör ändå.
Citera
2026-05-25, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeggDigInteI
repet

Jag kände instinktivt efter 3 sekunders samtal att den här är nästa självmordsgädda. Något med honom är oändligt sorgset och ensamt. Han är inte typen som trivs i sin gäddvärld som t.ex Ola Bjurman
Citera
2026-05-25, 23:04
Medlem
Citat:
Tidigare var fel person, dock inte namngiven här in tråden.

Rätte 782 är en riktigt snål jävel, förutom ha sjuka fantasier om 💩.

Vem tänkte han skulle göra rent fåtöljen efteråt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in