2026-05-24, 12:03
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Den enda jag egentligen undrar hur det gått för är nog kaptenen, just pga hans samtal.

Vilken kapten ?

Ps, man kan alltid lägga till gäddnumret
Inte alla av oss kan alla gäddor utantill
😁
Citera
2026-05-24, 12:04
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trappisten
Den där löns inte att diskutera med. Vi har alla läst vad han tycker.

En helt annan grej som jag funderat på: hade det inte vart en kul grej med statistik på hur många gäddor som pissar på sig vid konfrontation? Förstår att vi kanske aldrig får veta, att inte ens HassanVonEssens magiska fingrar kan ta fram de siffrorna, men det hade varit en intressant siffra. Dessutom öppnar variabeln upp för en rad andra frågeställningar, som till exempel hur stor andel av dessa självpissare som tar i livet av sig.

Så vitt jag vet har ingen pissat på sig under konfrontationen så om det stämmer är statistiken 0%
Citera
2026-05-24, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Vilken kapten ?

Ps, man kan alltid lägga till gäddnumret
Inte alla av oss kan alla gäddor utantill
😁

#746, han gästspelade här. gav psykopatvibbar.
Citera
2026-05-24, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Han ligger nog och trycker under en sten. Mr clueless kanske vet mer då det är hans favorit

Här var ju ett par med insyn i byn, kom gärna med uppdateringar

Citera
2026-05-24, 15:31
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Han ligger nog och trycker under en sten. Mr clueless kanske vet mer då det är hans favorit
Hahaha, ja, jag önskar att jag visste vad fanskapet sysslar med nuförtiden, men tyvärr gör jag inte det. Trots min förkärlek för denna ofattbart vidriga individ, så vågar jag ändå påstå att det inte föreligger någon som helst ömsesidighet här. Jag tror helt enkelt inte att han gillar mej, vad nu det kan bero på. 😄 Annars är han välkommen att uppdatera lite. Vi är flera som vill veta. #746
Citera
2026-05-24, 17:20
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugeldur
#746, han gästspelade här. gav psykopatvibbar.

Eh, var den gäddan här inne och snurrade ?
Fasen, det missade jag

Har du kanske en länk om jag frågar riktigt snällt ?

/ 746
Citera
2026-05-24, 18:37
Medlem
sfrges avatar
#782 är 25 år gammal. Kan han vara den yngsta gäddan hittils?
Citera
2026-05-24, 18:40
Medlem
Stiert-Munnings avatar
#782 Den här killen är livsfarlig. Åtminstone kommer han att bli extremt farlig. Han ser väldigt ung ut och använder både det och hela sitt manipulativa mjuka feminina känsloregister för att försöka gråta och gnälla sig ur situationen. Det här är typen som går med i feministiska organisationer och hetsar om "vita män" för att få en bakdörr in till känslomässigt sårbara kvinnor som han sedan kan manipulera efter eget behag. Ge honom femton år att odla sina böjelser och vi kommer att ha en person som hamnar på löpsedlarna. Det här klippet på fyra minuter visade allt vi behöver se för att förstå vad det här är för en. Det här är en haj som håller på att växa till sig.
Citera
2026-05-24, 18:43
Medlem
BrunkeMundts avatar

Vilket jävla stolpskott. En kristen smålänning som är 25 bast.... vill dejta och knulla med en 13-åring.

Jag fattar verkligen inte vitsen med alla dessa gäddor som känner till Dumpen men ändå överväger att ta denna enorma risk att bli uthängd. Hur fan kan en 25-årig kille återhämta sig från det faktum att han är numera ihågkommen som en Dumpengädda? Vilken fullblodsidiot.
Citera
2026-05-24, 18:52
Medlem
MDTAAs avatar
https://dumpen.se/2026/05/24/gaddan-som-tjatade-om-kiss-i-goteborg-782/

Gäddan som tjatade om kiss - dvs Carl 25 år

Han borde heta PisskKalle från och med nu, och - jag vet inte om han vet det än eller om han förnekar sin sexualitet - han är inte ute efter småflickor i min värld, han tar det han får för sina perversiteter.

Hela kroppspråket skriker ju Gay. Ingen heteroperson flaxar sådär med sina armar, ingen.

Det kan vara så att han ej kommit ut ur garderoben än, det är väl därför han raggar högt och lågt och tillåtet och inte.

Du PissCalle - kom ut ur garderoben och sluta fantisera om kiss med småtjejer så mår du nog bättre
(om du eller någon av dina vänner läser detta)

Förtydligande, jag struntar i om folk är gay bi eller vadsom, men när folk raggar på barn - det struntar jag inte i

782 - PissCalle (och troligtvis gay)
Citera
2026-05-24, 19:00
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tipsexperten
Jag försvarar inte vad han gjort, men stackars pojk. Hela hans liv är förstört.
Detta kan ändå inte vara rätt. Tycker ens Sara och Patrik det själva?
undra hur det ser ut med suicidrisken här. 25, smygbög (troligtvis), kiss, bajs, säkerligen mentalt instabil redan innan. Gedigen blandning av dåliga saker. Han hade nog föredragit lite dickpics bara.

Hoppas iallafall han får ordning på allting.
Citera
2026-05-24, 19:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
undra hur det ser ut med suicidrisken här. 25, smygbög (troligtvis), kiss, bajs, säkerligen mentalt instabil redan innan. Gedigen blandning av dåliga saker. Han hade nog föredragit lite dickpics bara.

Hoppas iallafall han får ordning på allting.
De gjorde det ju inte lättare för han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in