2026-05-25, 23:14
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Jag kände instinktivt efter 3 sekunders samtal att den här är nästa självmordsgädda. Något med honom är oändligt sorgset och ensamt. Han är inte typen som trivs i sin gäddvärld som t.ex Ola Bjurman
Bjurman är nog väldigt bekväm med sin gäddläggning medan #782 ännu inte riktigt har funnit den rätta formen för sina perversioner. Han befinner sej liksom på experimentstadiet i sin dårskap. Det dom två dock har gemensamt är att dom inte på minsta vis är bekväma med att bli påkomna.
Citera
2026-05-25, 23:27
Medlem
782 krokodil tåranra i slutet,
Inte ett dugg synd om detta smuts. Hade de kommit ett barn dit så hade han gjort allt han skrivit i loggen.
Citera
2026-05-25, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Bjurman är nog väldigt bekväm med sin gäddläggning medan #782 ännu inte riktigt har funnit den rätta formen för sina perversioner. Han befinner sej liksom på experimentstadiet i sin dårskap. Det dom två dock har gemensamt är att dom inte på minsta vis är bekväma med att bli påkomna.

Tycker de har fel när de säger att det är bra för honom att han är ung. Att bli dumpad är mindre smärtsamt ju äldre du är eftersom åren av skam att ta sig igenom inte blir lika många. Killen kan potentiellt få leva med detta in i 2100-talet om han inte gör något åt det själv
Citera
2026-05-25, 23:28
Medlem
781 är en vidrig jävel.
Citera
2026-05-25, 23:41
Medlem
ManySuchCasess avatar
#782 är ju en sjärtgosse. Hoppas kyrkan bannlyser honom från deras verksamhet.
Citera
2026-05-26, 08:45
Medlem
12cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Innan du slår dig på bröstet så har man hängt ut fel person. #782 bor i Jönköping och jobbar förmodligen på Samhall. (Nej han har inget topp-jobb när man får städa industrilokaler och har inte råd att bjuda någon på entrén till Liseberg)
#782 bor inte i Jönköping, även om han säger att han bor utanför. I själva verket bor han i Vetlanda. Det är som att säga att man bor utanför Göteborg fast man bor i Borås.

Bilderna som han skickar till fiskaren är sannolikt tagna genom persiennerna från hans bostadsfönster. Coop X:tra-skylten var lätt att identifiera. Han har inga styrelseuppdrag och har inte fått något fint jobb av pappa. Samhall känns som den mest troliga arbetsgivaren.
Senast redigerad av 12cm 2026-05-26 kl. 09:01.
Citera
2026-05-26, 08:51
Medlem
12cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManySuchCases
#782 är ju en sjärtgosse. Hoppas kyrkan bannlyser honom från deras verksamhet.
Det bör de absolut göra, pojken har ju bevisat att han är farlig för barn.
Citera
2026-05-26, 09:19
Medlem
MDTAAs avatar
Jag tittade på konfrontation igen med 782
Lyssnade på gäddans försvarstal samtidigt som jag läste hans loggar om kiss och annat.
Något säger mig att han kommer ta sig av daga om han inte får hjälp snart, jag tror att hans mentala mående nu är kört i botten när han inser att allt och alla kommer att läsa hans fantasier om avföring.

https://dumpen.se/2026/05/24/gaddan-som-tjatade-om-kiss-i-goteborg-782/
Citera
2026-05-26, 09:28
Medlem
SaltKrabbans avatar
Mycket märklig individ det där #782. Hans besatthet av urin är ju helt stört.
Skrev att han inte hade några vänner direkt men om han varit inne på Dumpen så finns det ju en likasinnad kiss dåre. Kommer inte ihåg numret men kommer ihåg att han gjorde nummer ett både i sängen och soffan. Dom två skulle nog ha mycket ”roligt” tillsammans. Kanske resa runt och pissa ner hotellrum.

Edit: Kom på numret på den likasinnade gäddan - #709

https://dumpen.se/2025/12/04/volvoraggaren-urshult-709/
Senast redigerad av SaltKrabban 2026-05-26 kl. 09:46.
Citera
2026-05-26, 09:41
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Mycket märklig individ det där #782. Hans besatthet av urin är ju helt stört.
Skrev att han inte hade några vänner direkt men om han varit inne på Dumpen så finns det ju en likasinnad kiss dåre. Kommer inte ihåg numret men kommer ihåg att han gjorde nummer ett både i sängen och soffan. Dom två skulle nog ha mycket ”roligt” tillsammans. Kanske resa runt och pissa ner hotellrum.

just ja, det är inte den första (och ej heller den sista) som fantiserar om kiss och annat märkligt.
Jag försöker att minnas den gäddan du talar om, men kan ta mig tusan inte komma på vilken eller vilka det har varit.

Kissgäddor är helt enkelt lägre än skräp, skall se om kommer på vilka det varit som pratat om samma sak
Citera
2026-05-26, 10:07
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Gädda #782 kan förneka hur mycket han vill, men att han är en äkta smålänning är det inga tvivel om. Barnet ska äta och dricka ordentligt innan dom ses, dels för att kunna kissa lättare men även för att han inte har råd att bjuda på mat! Efter nattens bravader med kiss och bajs så öppnar han penningpungen och bjuder på en McToast som tack för ligget.
Vilken charmör ändå.

Hahaha. Ja han skäms inte för sig för att vara första dejten. Städartiklar kanske fanns på hotellrummet annars hade hon nog fått köpa med sig det för egna pengar. Eller han kanske hade överlåtit det till städpersonalen efter kiss och bajs partyt?
Tvivlar på att det ens hade blivit en McToast dagen efter.
Citera
2026-05-26, 11:22
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Tidigare var fel person, dock inte namngiven här in tråden.

Rätte 782 är en riktigt snål jävel, förutom ha sjuka fantasier om 💩.

Vem tänkte han skulle göra rent fåtöljen efteråt?

Varför skall den göras ren, han skall väl ha den att sniffa på....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in