2026-05-25, 16:59
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
nytt på insta

https://postimg.cc/gallery/m2dBcqS
Det där vittnesmålet skulle jag inte visa Försäkringskassan om jag ville sjukpenning... men vad kul att Anna haft kul. Jag noterar två saker. Dels att hon å ena sidan dansar graciöst (försiktigt) med tanke på sin kroppshydda. Med det sagt dansar hon rätt illa. Hon står liksom still och vickar på rumpan. Det är inte dans, mer en slags dagisvariant. Å andra sidan dansar hon oftast ensam. På nästan alla de här filmsnuttarna så är det aldrig någon som dansar med henne. Man får snarare intrycket att hon väljer att dansa för att skapa någon slags uppmärksamhet och att folk ska se henne. Och tycka att hon är en modig och stark kvinna. Och det är hon ju på ett sätt. Det är väl mest att folk på fyllan tjoar och hejar på alla som rör sig lite utanför boxen. Men det betyder ju ingenting egentligen. Jag blir mer nyfiken vart till exempel de andra tjejerna (de unga) på möhippan tog vägen när helnyktra Anna som aldrig dricker står och fylledansar för sig själv på en nattklubb. Inte ens sångerskan i glitterklänning som passerar i bild ger henne ens ett ögonkast. Hon har sett det förut. Det känns lite ledsamt. Jag tror Anna egentligen är lite ledsen över att inte längre ha några vänner.
Citera
2026-05-25, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
nytt på insta

https://postimg.cc/gallery/m2dBcqS
Nu känns det som att hon spårat ur på riktigt...FÖR 100000 GÅNGEN 🤯🫩💩.
Umgås med folk i din egen ålder Book. Slemma och tafsa på fjortisar är stört och patetiskt. Har du inga egna vänner? Kompisar? Bekanta? Har ni aldrig umgåtts med andra par?
Är ni ensamma familjen? Ungarna verkar inte heller ha vänner, kompisar eller bekanta...
Tragiskt på riktigt och helt självförtjänt.
Är du så ensam att du måste åka in på en akutmottagning och lipa och snora för att någon ska se dig? Höra dig? Med din axel kan du lämna plats på akuten till någon som behöver den bättre och ringa Vårdcentralen istället.
När du ändå mu är där så be dom undersöka skallen din istället. Den behöver mer hjälp än axeln. Det kan jag lova.
Citera
2026-05-25, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Nu känns det som att hon spårat ur på riktigt...FÖR 100000 GÅNGEN 🤯🫩💩.
Umgås med folk i din egen ålder Book. Slemma och tafsa på fjortisar är stört och patetiskt. Har du inga egna vänner? Kompisar? Bekanta? Har ni aldrig umgåtts med andra par?
Är ni ensamma familjen? Ungarna verkar inte heller ha vänner, kompisar eller bekanta...
Tragiskt på riktigt och helt självförtjänt.
Är du så ensam att du måste åka in på en akutmottagning och lipa och snora för att någon ska se dig? Höra dig? Med din axel kan du lämna plats på akuten till någon som behöver den bättre och ringa Vårdcentralen istället.
När du ändå mu är där så be dom undersöka skallen din istället. Den behöver mer hjälp än axeln. Det kan jag lova.
Fast nu fick man se snorfia utan filter... bara en sån sak ‼️🤪
Citera
2026-05-25, 19:55
Medlem
” Jag ramlade i min trapp hemma” skriver hon som svar i en kommentar på gråtinlägget. Då kan hon knappast kräva ersättning för arbetsskada.
Citera
2026-05-25, 20:27
Medlem
TPLs avatar
Inget ont i axeln i den fylledansen inte. När dök det onda upp?

Ny visning 31/5!!!!! 🤩
Citera
2026-05-25, 21:55
Medlem
flugornass avatar
Vad pysslar dom med på den här bilden?
Yoga eller?
https://i.postimg.cc/nh1pvFzm/vad.jpg
Citera
2026-05-25, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Vad pysslar dom med på den här bilden?
Yoga eller?
https://i.postimg.cc/nh1pvFzm/vad.jpg

Kinky shit...
Citera
2026-05-25, 22:07
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmoderatorer
Kinky shit...
Undrar om halmpyntet vet om detta med hennes läggning för lite kinky utöver sex med partner på Ica toaletten, och med bara kvinnor i rummet ?
Förresten är det bara jag som benämner honom som halmpyntet, har det fallit i glömska varför han har det smeknamnet?
Citera
2026-05-25, 22:54
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
” Jag ramlade i min trapp hemma” skriver hon som svar i en kommentar på gråtinlägget. Då kan hon knappast kräva ersättning för arbetsskada.

Anna kanske just då arbetade som personlig assistent till sin förståndshandikappade son.
Citera
2026-05-26, 00:22
Medlem
Människan har alltså haft problem med axeln ett bra tag. Men väntar såklart till utanför VCs tider att tycka det är jobbigt nog att söka vård.
Citera
2026-05-26, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Primaliv69
Människan har alltså haft problem med axeln ett bra tag. Men väntar såklart till utanför VCs tider att tycka det är jobbigt nog att söka vård.
Tycker hon ska åka till Psykakuten istället. Ta med sonen också så kanske ni får familjerabatt.
Citera
2026-05-26, 07:25
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Undrar om halmpyntet vet om detta med hennes läggning för lite kinky utöver sex med partner på Ica toaletten, och med bara kvinnor i rummet ?
Förresten är det bara jag som benämner honom som halmpyntet, har det fallit i glömska varför han har det smeknamnet?
Jag vill minnas att det har någonting att göra med att han bara är dekoration i sänghalmen åt Anna och inget mer.

Eller något liknande.

Jag tycker att det är ett ganska kul namn på honom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in