2026-05-25, 20:43
Medlem
Själv tror jag att den knepiga personligheten och sociala fobin gör att ett syskon skulle va "sällskap" och göra mammas jobb att sociala sig mindre🤭
Citat:
Ursprungligen postat av felipaqq
Tror ni Hanna skulle va en bra 2barnsmamma?
Citera
2026-05-25, 20:44
Medlem
Man kan ju göra en infertilitetsutredning, men den delen har de redan gått igenom för länge sedan, så det känns inte som att det finns så mycket mer att utreda??. Dessutom behöver de bekosta hela behandlingen själva, vilket jag tänker gör att det kanske inte är aktuellt för dem. Och om man dessutom planerar att påbörja en IVF-behandling känns det ganska märkligt att de nyligen har donerat sitt embryo. Jag tänker också att en klinik skulle kunna ifrågasätta varför man vill göra nya embryon? Vad mer vad man utreda för BÅDA 2? Att kebabens fiskar simmar som de ska
Citera
2026-05-25, 20:46
Medlem
Citat:
Själv tror jag att den knepiga personligheten och sociala fobin gör att ett syskon skulle va "sällskap" och göra mammas jobb att sociala sig mindre🤭

En gissning är att Lasse börjar bli större och snart kräver det mer närvaro av föräldrarna och andra delaktigheter vid aktiviteter. Men har man en bebis så kan hon fortsätta gömma sig hemma..
Citera
2026-05-25, 20:48
Medlem
Tror detsamma😀
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
En gissning är att Lasse börjar bli större och snart kräver det mer närvaro av föräldrarna och andra delaktigheter vid aktiviteter. Men har man en bebis så kan hon fortsätta gömma sig hemma..
Citera
2026-05-25, 20:49
Medlem
Omg
Att få hennes ägg...
Citat:
Man kan ju göra en infertilitetsutredning, men den delen har de redan gått igenom för länge sedan, så det känns inte som att det finns så mycket mer att utreda??. Dessutom behöver de bekosta hela behandlingen själva, vilket jag tänker gör att det kanske inte är aktuellt för dem. Och om man dessutom planerar att påbörja en IVF-behandling känns det ganska märkligt att de nyligen har donerat sitt embryo. Jag tänker också att en klinik skulle kunna ifrågasätta varför man vill göra nya embryon? Vad mer vad man utreda för BÅDA 2? Att kebabens fiskar simmar som de ska
Citera
2026-05-25, 20:56
Medlem
Citat:
Omg
Att få hennes ägg...

Tror det gick till forskning.
Citera
2026-05-25, 21:32
Medlem
FruKrokodils avatar
Tänk att vara vårdgivare och ha Hanna i sitt upptagningsområde 🥱😩😩🥱!

Man släpar sig till jobbet en tidig måndagsmorgon och sätter igång telefonsvararen/kollar digitala bokningar och hör/ser Hannas krav inför veckan.
Skulle göra ett månadsbingo med Hannas alla eventuella krämpor och vårdkrav bara för att liva upp stämningen lite.

Förra veckan var det huvudvärken och nu är det en kroppsbesiktning där stackars Kebab tvingas med för att få runka i en kopp, som så många gånger förr..
Citera
2026-05-25, 21:43
Medlem
Lilaovves avatar
Nej vad sjukt! Efter allt hon sagt. Jisses..
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Tog en screenshot, men ja hon tog bort storyn efter ett tag

⬇️

https://imgur.com/a/3TgVZGe
Citera
2026-05-25, 21:44
Medlem
Citat:
Tror ni Hanna skulle va en bra 2barnsmamma?

Hon är ju inte ens bra till en så nej.
Citera
2026-05-25, 21:47
Medlem
Att hon ens tänker tanken på att försöka igen.
Alltså nä, snälla.
Citera
2026-05-25, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Tänk att vara vårdgivare och ha Hanna i sitt upptagningsområde 🥱😩😩🥱!

Man släpar sig till jobbet en tidig måndagsmorgon och sätter igång telefonsvararen/kollar digitala bokningar och hör/ser Hannas krav inför veckan.
Skulle göra ett månadsbingo med Hannas alla eventuella krämpor och vårdkrav bara för att liva upp stämningen lite.

Förra veckan var det huvudvärken och nu är det en kroppsbesiktning där stackars Kebab tvingas med för att få runka i en kopp, som så många gånger förr..

Hade jag orkat hade jag sammanställt en lista över alla vårdbesök. En grov uppskattning är väl tio detta året och det är MAJ. Efter allt hon undersökt (hon var ju nyligen och tog blodvärde väl) hur kan det finnas nånting kvar att kolla? Enda hon behöver undersöka är huvudet och den röntgen lär ju gå fort för det är svårt att röntga vakuum.

Så sjukt att hon verkar se fram emot det också, och dessutom få vård tillsammans med sin näst bästa vän, ja då kittlar det i den trasiga kroppen. Galen människa.
Citera
2026-05-25, 22:06
Medlem
Citat:
Gynhälsan i jönköping

Fattar inte hur privata mottagningar fungerar eller prioriterar patienter, men de ska alltså själva bekosta att kolla upp saker som de redan kollat upp flera gånger? Alltså de BLEV ju gravida naturligt efter Lars!! Och sen har hon mixtrat med diverse Letrozol, Provera, p-stav och jag vet inte vad. Har de ens försökt bli gravida själva mer än någon månad sammanlagt efter missfallet? Varför tror de att de måste utredas och kolla upp saker?! Det är ju sjukligt beteende. Varför går K med på detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in