2026-05-25, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felipaqq
Omg
Att få hennes ägg...

Det är till forskning. Du får inte donera bort ett helt embryo till en person, så det slipper något få som tur är. Haha
Citera
2026-05-25, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Snälla H skaffa inte ett till barn, ta hand om den du redan har…

Har hon tagit bort någon story? Kan inte se att hon nämner något om någon syskonresa.
Har någon bild får ni lägga ut det tack.
Citera
2026-05-25, 22:27
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Har hon tagit bort någon story? Kan inte se att hon nämner något om någon syskonresa.
Har någon bild får ni lägga ut det tack.

Finns längre bak i tråden.
Citera
2026-05-25, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Finns längre bak i tråden.

Såg det nu, tack!
Hanna som tvåbarnsmamma hade jag velat se. Hon gnäller att hon knappt får egen tid med 1, räkna med att det försvinner mer egentid med nummer 2.
Citera
2026-05-25, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Det är till forskning. Du får inte donera bort ett helt embryo till en person, så det slipper något få som tur är. Haha

Jo nuförtiden får man det.
Citera
2026-05-26, 00:29
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim

Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Jo nuförtiden får man det.

Kanske blir ett kommande samarbete,
30% med koden THEORINEMBRYO, klicka på länken nedan och gilla sen Livios instagramsida.

Ingenting skulle förvåna mig när det handlar om influenser vars popularitet dalar 😅.
Citera
2026-05-26, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Fattar inte hur privata mottagningar fungerar eller prioriterar patienter, men de ska alltså själva bekosta att kolla upp saker som de redan kollat upp flera gånger? Alltså de BLEV ju gravida naturligt efter Lars!! Och sen har hon mixtrat med diverse Letrozol, Provera, p-stav och jag vet inte vad. Har de ens försökt bli gravida själva mer än någon månad sammanlagt efter missfallet? Varför tror de att de måste utredas och kolla upp saker?! Det är ju sjukligt beteende. Varför går K med på detta?

De är ju båda tröga så det förklarar saken.
Citera
2026-05-26, 05:39
Medlem
Förstår mig inte på henne. Tänker med deras historik och statistik bör de vara glada att de ens fått ett barn. Kanske börja ta hand om henne mer och jobba på dig själv Hanna, så du kan ge henne den stimuli hon behöver, inte gömma dig bakom syskonresa/bebis i hemmets mörka vrå för det är SÅ TYDLIGT att hon gör allt (på ett sjukt sätt) för att fly undan kraven som förälder. Jag tycker att hon hade visat på mognad om hon resonerat genom att ”de har ett barn de är tacksamma för och givet deras tidigare tusen försök som inte slutar bra och resulterar i dåligt mående kommer de stanna vid ett barn och ge henne all fokus och deras psykiska välbefinnande”.
Citera
2026-05-26, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Förstår mig inte på henne. Tänker med deras historik och statistik bör de vara glada att de ens fått ett barn. Kanske börja ta hand om henne mer och jobba på dig själv Hanna, så du kan ge henne den stimuli hon behöver, inte gömma dig bakom syskonresa/bebis i hemmets mörka vrå för det är SÅ TYDLIGT att hon gör allt (på ett sjukt sätt) för att fly undan kraven som förälder. Jag tycker att hon hade visat på mognad om hon resonerat genom att ”de har ett barn de är tacksamma för och givet deras tidigare tusen försök som inte slutar bra och resulterar i dåligt mående kommer de stanna vid ett barn och ge henne all fokus och deras psykiska välbefinnande”.

Rimligt men inte för en person som Hanna. Hon är självisk och att vara Influäänser väger tyngre än att faktiskt värna om familjelivet. Kolla Fanny det är en person att se upp till
Citera
2026-05-26, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Rimligt men inte för en person som Hanna. Hon är självisk och att vara Influäänser väger tyngre än att faktiskt värna om familjelivet. Kolla Fanny det är en person att se upp till

Håller med. Fanny agerade som vilken ansvarstagande person med barn som helst hade gjort. Har sagt det förut men hade folk skrivit såhär om mig hade jag fått fullständig panik och stängt ner ALLT för mina barns skull främst. Tycker det säger massor om henne att hon fortsätter köra på, men IQ är väl inte den högsta. Stackars stackars L.
Citera
2026-05-26, 14:05
Medlem
Rätt imponerande att 43% av de senaste 30 inläggen är reklam.
Citera
2026-05-26, 16:55
Medlem
Hon återupplever barndomen igen. Undrar vem som har roligast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in