Citat:
Ursprungligen postat av
ytbhade1
Och du är? Vad grundar du denna faktan på? Det stämmer absolut inte 😂
Okej, låt mig ta några exempel.
För några år sen var det en 23-årig kille, en arab, som körde ihjäl en 60-årig etniskt svensk cyklist. 23-åringen dömdes till 3 års fängelse. Jag var med vid rättegången.
Samma år var den en 20-årig kille, också arab, som körde sönder en svensk småbarnsmamma så att hon blev en grönsak för resten av livet. Han dömdes också till 3 års fängelse. Jag var med vid rättegången.
Det var väl ett år sen som en taxichaufför, en arab, körde på tre människor vid Triangeln i Malmö. En kvinna dog.
För inte så länge sen var det en kaos-cyklist, som cyklade utan all vett och sans och körde på en kvinna så att hon dog. Detta var också vid Möllevångstorget. Kaos-cyklisten fick villkorlig dom, för det händer nästan aldrig att personer döms till fängelse för att ha
cyklat ihjäl ändra människor.
Och nu är det alltså en man med någon sorts utländsk bakgrund som på ett fruktansvärt sätt har kört ihjäl en 15-årig flicka när hon gick över gatan på ett övergångsställe vid grönt ljus. Kan det bli mer fel än så?
Men du som menar att etniska svenskar kör ihjäl andra människor i parti och minut, du kan väl berätta om några fall där etniska svenskar har orsakat dödsolyckor i Malmö?